Thanx ik hoorde niet wat ze zei,quote:Op maandag 12 november 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Even een snelle blik in de kamer. Amanda zegt...........dat lost ook niks op.
Die zit natuurlijk weer met haar grote smoel te blèren.
Caramaba, wat gaat dat sukkeltje daar AF.quote:Op maandag 12 november 2007 14:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah en dat DGK dan gewoon GEEN kijkcijfers meer heeft![]()
Btw: http://www.youtube.com/watch?v=tAWR1DRI6DY&NR=1
Een klassiekertje! I GA HELEMAAL PARA BROTHER, IK WIL IETS DOEN!
Waarschijnlijk Flens en Ome Sjon, ik was net te laat helaas.quote:Op maandag 12 november 2007 14:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Iedereen op de bank en een man en een vrouw.
Duh, het gaat toch niet om het geld?! Het gaat om het principe!!!quote:Op maandag 12 november 2007 14:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Betaal gewoon, die 5 euro, sjejus![]()
Dan nóg heb je als programmamaker een verantwoordelijkheid. Amanda is te dom om voor de duvel te dansen, weet blijkbaar niet beter dan relatie = agressie. Die moet je tegen haarzelf én tegen dat fraaie vriendje van d'r in bescherming nemen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:08 schreef lillkiss het volgende:
nee, maar ik denk dat dat komt omdat amanda en brian een relatie hebben en dus geen echte tegenstanders zijn. En amanda pikt het allemaal van brian..
Nou je gaat het bijna denken hequote:Op maandag 12 november 2007 14:14 schreef pullup het volgende:
Het lijkt erop dat ons een laatste bik op het hele terrein gegunt is
Het gaat mij er om dat er gewoon geen cent meer naar DGK gaat, als ze nu een normaal programma maakten met regels waaraan ze zich zelf hielden had ik het met plezier gegeven, maar met programmamakers die zo hun best doen om het te verpesten vertik ik het...quote:Op maandag 12 november 2007 14:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Betaal gewoon, die 5 euro, sjejus![]()
het was een fractie van een seconde ik zou het knap vinden als iemand het heeft kunnen cappenquote:Op maandag 12 november 2007 14:14 schreef lillkiss het volgende:
geen screenshots?
Jáwel Amanda.. het lost wel iets op als Brian d'r uitgeknikkerd wordt!!quote:Op maandag 12 november 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Even een snelle blik in de kamer. Amanda zegt........... wat je nu voorstelt dat lost toch niks op.
Die zit natuurlijk weer met haar grote smoel te blèren.
Orecies. In mijn ogen een een grote fout om haarte toneelhaken... zij was degene die mensen liet relativeren en naar zichzelf kijken. Iets waar de redaktie van dacht dat ze daar wel; zonder konden. Wat een sukkels.quote:Op maandag 12 november 2007 13:35 schreef Desii het volgende:
Ik seg: gooi Syl in de kooi... is een rustig persoon, die misschien de stress wat kan doen verminderen... zij kan met iedereen redelijk/goed opschieten
Er uit met die RATquote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat werd eens tijd. De laatste dagen ga ik bijna over mijn nek , al die zalvende onzin over hoe goed Brian voor zijn vriendinnetje is.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 14:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Jáwel Amanda.. het lost wel iets op als Brian d'r uitgeknikkerd wordt!!![]()
quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 14:16 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Stuur mij hem ook, want weet nog steeds niet hoe dat moet~!
Het is zelfs nog triester als je een Naad of Amanda hoort zeggen dat dit soort beelden voor hoge kijkcijfers zorgen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan nóg heb je als programmamaker een verantwoordelijkheid. Amanda is te dom om voor de duvel te dansen, weet blijkbaar niet beter dan relatie = agressie. Die moet je tegen haarzelf én tegen dat fraaie vriendje van d'r in bescherming nemen.
Ik kan er nog pissig om worden als ik me bedenk welk signaal de makers hiermee afgeven.
Dan krijg je pas een mooi spel.quote:Op maandag 12 november 2007 14:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Jáwel Amanda.. het lost wel iets op als Brian d'r uitgeknikkerd wordt!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |