Lijkt mij waarschijnlijker dat er wél een streamlock komt, dan.quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef akveor het volgende:
Straks is er een groepsgesprek. Met de bazen. Het is dus hoogstonwaarschijnlijk dat er geen streamlock komt tijdens deze sessie.
idd vooral op deze heeft tie een leuk koppiequote:Op maandag 12 november 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft gewoon een goeie kop.
afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef NG het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk met het groepsgesprek na de 6-2 aanranding.. Vond dat offstream plaats of mochten we meekijken?
Blijft moeilijk die dubbele ontkenningen.quote:Op maandag 12 november 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt mij waarschijnlijker dat er wél een streamlock komt, dan.
Goed stuk op de Hyves van Ilona, bijdeweg!
EDIT: Of je leest wat er staat, Cc.
mooi, dus dan weten we dat we vanaf vanavond weer veel tijd over hebben.quote:Op maandag 12 november 2007 13:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
toen was er een lock, en de waarschuwing als zoiets nog een keer zou gebeuren, het programma stopt
1 dag en daarna volg je de aanwijzingen van HiDiHo op... voor gratis streamsquote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Meganog het volgende:
Ik heb al een paar weken geen streams. Wellicht is het nu de tijd om weer even te gaan kijken.
De vraag is of ik een dag-, week-, of een maandabonnement moet nemen...
Leef bij de dag, en doe maar een dagje, kan je je ook niet zo ergeren ipv een week...quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Meganog het volgende:
Ik heb al een paar weken geen streams. Wellicht is het nu de tijd om weer even te gaan kijken.
De vraag is of ik een dag-, week-, of een maandabonnement moet nemen...
Mwah, het zou zonde zijn als je een dag streams neemt en er besluit net iemand met zn dikke reet op de streamlock knop te gaan zitten..quote:Op maandag 12 november 2007 13:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Leef bij de dag, en doe maar een dagje, kan je je ook niet zo ergeren ipv een week...
Ze heeft het over Huub.. daarom is ze ook pissed!quote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef STAP01 het volgende:
Amanda zegt: jij bent weer de enige die gebrieft wordt?
Huub dus.quote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef akveor het volgende:
Amanda is pissed of omdat ze de enige is die gebriefd is. Dit zegt natuurlijk genoeg.
Ja JA JA JA Nog even en we zijn van die RAT afquote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is Huub al gebrieft daardoor is Amanda pissed en Brian pissed op Amanda.
Hij gaat lekker.![]()
![]()
Wat een collum is dat zeg.. Als ze nu ff een onderwerp zou kiezen en niet over alles door elkaar zou schrijvenquote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef akveor het volgende:
Straks is er een groepsgesprek. Met de bazen. Het is dus hoogstonwaarschijnlijk dat er geen streamlock komt tijdens deze sessie.
Voor de rest is het niet zo boeiend wat er is gebeurt vandaag. We wachten op de uitslag van het gesprek.
Ilona heeft een leuke blogje geschreven.
http://ilonajuly.hyves.nl(...)nsite_van_Huub/IeBi/
Leef je uit!
quote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze heeft het over Huub.. daarom is ze ook pissed!
Ze is wel de enige ex wannabee die zich uit. En daar heb ik wel respect voor.quote:Op maandag 12 november 2007 13:31 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat een collum is dat zeg.. Als ze nu ff een onderwerp zou kiezen en niet over alles door elkaar zou schrijven
daar heeft hij geen last vanquote:Op maandag 12 november 2007 13:31 schreef riri het volgende:
Brian trilt helemaal zegt hij......hoe zou dat nou komen?
Je geweten Brian?
Jawel, die dikke zei daarnet dat ze nog geen kleur in Amanda's haar kon zetten omdat ze om 1 uur alles moesten onderbreken vanwege het feit dat de bewoners ergens moesten zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 13:31 schreef NG het volgende:
Hoe komen ze er eigenlijk bij dat Huub wist dat er een gesprek zou komen om 13.00? DOB heeft dat toch in het huis gebracht?
Geweten???/ Dat bezit hij nietquote:Op maandag 12 november 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
daar heeft hij geen last van
denk dat hij bang is "iets" te verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |