Lijkt mij waarschijnlijker dat er wél een streamlock komt, dan.quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef akveor het volgende:
Straks is er een groepsgesprek. Met de bazen. Het is dus hoogstonwaarschijnlijk dat er geen streamlock komt tijdens deze sessie.
idd vooral op deze heeft tie een leuk koppiequote:Op maandag 12 november 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft gewoon een goeie kop.
afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef NG het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk met het groepsgesprek na de 6-2 aanranding.. Vond dat offstream plaats of mochten we meekijken?
Blijft moeilijk die dubbele ontkenningen.quote:Op maandag 12 november 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt mij waarschijnlijker dat er wél een streamlock komt, dan.
Goed stuk op de Hyves van Ilona, bijdeweg!
EDIT: Of je leest wat er staat, Cc.
mooi, dus dan weten we dat we vanaf vanavond weer veel tijd over hebben.quote:Op maandag 12 november 2007 13:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
toen was er een lock, en de waarschuwing als zoiets nog een keer zou gebeuren, het programma stopt
1 dag en daarna volg je de aanwijzingen van HiDiHo op... voor gratis streamsquote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Meganog het volgende:
Ik heb al een paar weken geen streams. Wellicht is het nu de tijd om weer even te gaan kijken.
De vraag is of ik een dag-, week-, of een maandabonnement moet nemen...
Leef bij de dag, en doe maar een dagje, kan je je ook niet zo ergeren ipv een week...quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Meganog het volgende:
Ik heb al een paar weken geen streams. Wellicht is het nu de tijd om weer even te gaan kijken.
De vraag is of ik een dag-, week-, of een maandabonnement moet nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |