Uit de animatiefilm Pocahontas.quote:Op maandag 12 november 2007 13:34 schreef Sonique het volgende:
Shit, mooi stuk speelt Huub
Ilona zegt dus dat ze de afloop van DGK wel vermoedt te weten en daar niet vrolijk van wordt: Brian dus.........helaas..quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef akveor het volgende:
Straks is er een groepsgesprek. Met de bazen. Het is dus hoogstonwaarschijnlijk dat er geen streamlock komt tijdens deze sessie.
Voor de rest is het niet zo boeiend wat er is gebeurt vandaag. We wachten op de uitslag van het gesprek.
Ilona heeft een leuke blogje geschreven.
http://ilonajuly.hyves.nl(...)nsite_van_Huub/IeBi/
Leef je uit!
Nogal zielig suggestief. Als iedereen de mond moet houden over wat er is gebeurd, zou ze ook dat moeten laten en zeker tegen personeel.quote:Op maandag 12 november 2007 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Wat zit die Nadja weer uit haar nek te kletsen, eerst zegt ze dat ze denkt dat zij de meeste boetes krijgt en daarna zegt ze tegen de Dobbers dat Huub vooral veel succs kan gebruiken bij het groepsgesprek.
Wat ik begreep was dat het over de zaken vanaf vrijdag gaat, dus dan komt Brian er weer mooi mee weg. Belachelijk natuurlijk, aangezien de gebeurtenissen eerder de aanloop waren tot het gevecht van vrijdag.quote:Op maandag 12 november 2007 13:38 schreef Dreamboy het volgende:
Ik verwacht dat de douche sene van Brian ook nog wel voor bij gaat komen.
Als je dat vergelijk met wat wij hebben gezien hebben in de fitness was dat van Brian veel erger.
Geen idee waarom, Lieke en Jaap hadden het over beslissingen die genomen moeten worden.quote:Op maandag 12 november 2007 13:41 schreef NG het volgende:
Daar is de eerste streamlock al?
Ja dat zei ik gisteren ook al. Zo doorzichtig allemaal. Om te kotsen die redactiequote:Op maandag 12 november 2007 13:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ilona zegt dus dat ze de afloop van DGK wel vermoedt te weten en daar niet vrolijk van wordt: Brian dus.........helaas..![]()
Yep.. de grenzen waren al verlegd door de acties van Brian! Geweld werd niet meer beboet!quote:Op maandag 12 november 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik begreep was dat het over de zaken vanaf vrijdag gaat, dus dan komt Brian er weer mooi mee weg. Belachelijk natuurlijk, aangezien de gebeurtenissen eerder de aanloop waren tot het gevecht van vrijdag.
Opzich begrijp ik hem ergens wel. Huub blaast soms erg hoog van de toren, hij is de man van 50% in de PoPo, en lijkt soms te denken dat hij alles kan maken.quote:Op maandag 12 november 2007 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Wat zit die Nadja weer uit haar nek te kletsen, eerst zegt ze dat ze denkt dat zij de meeste boetes krijgt en daarna zegt ze tegen de Dobbers dat Huub vooral veel succs kan gebruiken bij het groepsgesprek.
ja John de mol denk ons (mij ) in de maling te nemen!? nou ik betaal helemaal NIX zolang zij oneerlijk blijven.. zouden we allemaal moeten doe voor NIX gaan streamen, het is zo makelijk...!!!!!!quote:Op maandag 12 november 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
1 dag en daarna volg je de aanwijzingen van HiDiHo op... voor gratis streams![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Opzich begrijp ik hem ergens wel. Huub blaast soms erg hoog van de toren, hij is de man van 50% in de PoPo, en lijkt soms te denken dat hij alles kan maken.![]()
In de gesprekken na de offstream bespreking van zaterdag, kwam al naar voren dat Huub gewaarschuwd is door de "Bigshot" die daarbij aanwezig was. Niemand is onschendbaar werd hem en Brian gemeld.![]()
Waarom moest die Chi-gozer vandaag komen.quote:Eén van de kappers doet een vreselijke ontdekking. Hij houdt de rode stijltang in de lucht en wijst een plekje op het snoer aan. “Dit is bijna doormidden. Je had je heel erg kunnen verwonden”, legt de jongeman Amanda uit. De blondine krijgt een kleur op haar wangen: “Ik had dus gewoon ‘ge-lek-ker-ku-teerd’ kunnen worden?!”, stamelt ze. Huub schiet prompt in de lach. Natuurlijk kan hij het niet laten om het arme meisje te verbeteren. Het zelfvertrouwen van Amanda loopt hierdoor een klein deukje op. Ach het was groot genoeg, dus dat kan het makkelijk hebben!
Hoezo houden ze geen rekening met Brian, die is wel onschendbaar!quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Opzich begrijp ik hem ergens wel. Huub blaast soms erg hoog van de toren, hij is de man van 50% in de PoPo, en lijkt soms te denken dat hij alles kan maken.![]()
In de gesprekken na de offstream bespreking van zaterdag, kwam al naar voren dat Huub gewaarschuwd is door de "Bigshot" die daarbij aanwezig was. Niemand is onschendbaar werd hem gemeld.![]()
Daar dacht Zdngmw toch anders over .quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef T-lex het volgende:
Niemand is onschendbaar werd hem gemeld.![]()
dit slaat natuurlijk nergens op.... maar een beloning in cp is zeker op zijn plaatsquote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef riri het volgende:
tja...niks van mee te krijgen dus
wat hoop ik dat ze op hun flikker krijgen die tokkies en Lieke bijvoorbeeld geprezen wordt om haar geduld....dan stikken die Amanda en Nadia helemaal van nijd...dat is wat ik wil zien
Brian eruit......
Ik zeg....geeft Lieke een prachtige weekreis en 20.000 euro te besteden aan mooie dingen...dan eens kijken hoe de tokkies zich voelen en dan Lieke over een weekje helemaal uitgerust weer terug
Ze controleren de plek des onheils????quote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Ziet het volgende:
volgens mij zag ik net mensen staan in de fitness
quote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Alvast een dwangbuis voor Brian klaargelegd.
[ afbeelding ]
VV..quote:12:06 - De aanhouder wint!
Brian heeft zichzelf opgesloten in de Private Room en heeft de gitaar ter hand genomen. Nu heeft de Antilliaan nogal een geschiedenis opgebouwd met gitaren; zo verliepen de lessen in eerste instantie niet altijd even succesvol en als klap op de vuurpijl sloeg Huub het instrument aan diggelen, waarmee Brian’s ambities opnieuw de kop werden ingedrukt. Het getuigt dus van moed dat hij voor de zoveelste keer een poging waagt. Komt zijn onmeetbaar talent dan eindelijk een keer boven drijven? Of zijn de snaren toch weer te gevoelig…
Dan hoop ik dat hij nu zijn handen wel naar beneden heeft.quote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben Peter R. gebeld voor een reconstructie...quote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Ziet het volgende:
volgens mij zag ik net mensen staan in de fitness
ER UIT MET DIE RATquote:Op maandag 12 november 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze controleren de plek des onheils????
Laten ze dan ook even naar de douchecabine kijken, lijkt me wat relevanter.![]()
Volgens mij zei ze dat ze verwachtte samen met Lieke de MINSTE boetes te krijgen..quote:Op maandag 12 november 2007 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Dan wil ik wel graag dat onderste riempje vastmakenquote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze hebben Peter R. gebeld voor een reconstructie...![]()
"Zijn onmeetbaar talent"quote:Op maandag 12 november 2007 13:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
VV..
Ik snap niet dat ze zoiets uberhaupt aandacht geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |