Nou ik ook... normaal kijk ik er altijd naar uit, maar na de eerste opmerking van die vent had ik al het gevoel dat het een zwaar door te komen aflevering zou worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef Ricard0j het volgende:
Voor het eerst ben ik blij dat een aflevering van DWHN afgelopen is, wat een vage aflevering
Terloops? Ze moesten samenwerken en die vink begon te overleggen. Daarop volgde die opmerking van hazenlip.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Want nadat moment dat Jan Jaap het tv moment met Bush, Olmert en Abbas wilt nadoen waarbij hij de arm pakt van die gozer zie je een 'knip' - en daarna maakt Jan Jaap nog terloops een opmerking 'nu zijn we opeens weer vrienden.'
Maandag 23:30 - 00:10 Nederland 3quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:28 schreef pascalheister het volgende:
niet gezien, wanneer is de herhaling ?
Weet je het zeker? Ik zapte net weg aan het einde, maar zag volgens mij iets van dinsdag 21.15 staan, al moet je me er niet op afrekenen. Het is iig niet morgen of overmorgen volgens TT.quote:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6723694quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik zapte net weg aan het einde, maar zag volgens mij iets van dinsdag 21.15 staan, al moet je me er niet op afrekenen. Het is iig niet morgen of overmorgen volgens TT.
Ja, ze wilden allebei wat vertellen, maar kwamen beiden niet meer aan bod! Ineens werd naar Harm geschakeld.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Leek wel alsof die filosoof en Jan Jaap ruzie hebben gekregen ofzo.
Want nadat moment dat Jan Jaap het tv moment met Bush, Olmert en Abbas wilt nadoen waarbij hij de arm pakt van die gozer zie je een 'knip' - en daarna maakt Jan Jaap nog terloops een opmerking 'nu zijn we opeens weer vrienden.'
Dat heb ik ook. Wil dit wel zienquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:24 schreef Rikketik het volgende:
Iets zegt me dat ik deze aflevering aan me voorbij kan laten gaan, maar ik ben nu wel nieuwsgierig geworden...
Pff nou dr was dus echt niks aan, de gasten waren totaal niet grappig. Die ene had een soort antihumor.quote:
haha dat dacht ik op hetzelfde moment als Raoul ook.. pffffffff wat een aflevering...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Tot nu toe vond ik dit seizoen best sterk, maar vanavond was een dieptepunt. Er zijn al heel wat gasten voorbij gekomen die het format duidelijk niet begrepen, maar deze Vink was met afstand de meest irritante gast ooit. Hij beklaagde zich als hij geinterrumpeerd werd, maar zat ondertussen wel dwars door anderen heen te praten en veel van hun argumenten af te doen met "hou eens op met die Groen Links praat". Na de 1e opmerking van Vink zei Raoul meteen al dat hij wel een idee had wat voor soort uitzending dit ging worden, en daar had hij gelijk in. Wat ik echter niet begrijp is wie zo n man dan uitnodigt als gast voor DWHN. Worden die lui niet gescreened? Deze man had namelijk echt alles tegen, (a) geen gevoel voor humor, (b) niet grappig, ook niet onbedoeld en (c) gewoon zeer onsympathiek.
Hopelijk is het volgende week beter, want dit was een dieptepunt in een tot dusver goed seizoen!
Wie zegt dat die daar een voorstander van is? Is hij vanwege zijn dubbele paspoort automatisch ook een voorstander van de politionele acties op Java en Sumatra?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:55 schreef pberends het volgende:
Tofik wordt boos om de Israelische bezetting... en wat doet MAROKKO??????
http://en.wikipedia.org/wiki/Moroccan_Wall
Bezet 2/3 van de westelijke fucking sahara...
Zijn focus op de Isrealische muur is zeer storend omdat hij het nooit over de Marokkaanse muur heeft.quote:Op zondag 2 december 2007 11:56 schreef JelleS het volgende:
[..]
Wie zegt dat die daar een voorstander van is? Is hij vanwege zijn dubbele paspoort automatisch ook een voorstander van de politionele acties op Java en Sumatra?
Aflevering was wat minder, maar zaten toch wel leuke grappen in. Jammer van die stereotype filosoof, die heel aardig vaak kan lullen over de diepere zaken in het leven, maar eigenlijk helemaal niets van de wereld om hem heen begrijpt.
Je bedoelt dus dat je net zo als die filosoof bent? De kennis heb je wel, maar logisch nadenken is je totaal vreemd.quote:Op zondag 2 december 2007 17:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn focus op de Isrealische muur is zeer storend omdat hij het nooit over de Marokkaanse muur heeft.
Busje komt zo.quote:
Is dat zo? Echt slechtquote:Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Busje komt zo.
Ik weet dat er publiek zit trouwens maar het lijkt tegenwoordig steeds meer 'versterkt' door een lachband.. Bij DWDD is dit ook al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |