Busje komt zo.quote:
Is dat zo? Echt slechtquote:Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Busje komt zo.
Ik weet dat er publiek zit trouwens maar het lijkt tegenwoordig steeds meer 'versterkt' door een lachband.. Bij DWDD is dit ook al![]()
Nee... toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Busje komt zo.
Ik weet dat er publiek zit trouwens maar het lijkt tegenwoordig steeds meer 'versterkt' door een lachband.. Bij DWDD is dit ook al![]()
Vorige week was het een hel dusja...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:31 schreef Aoristus het volgende:
o leuk, dit heb ik al 2 weken niet gezien.
Zo erg kan het niet zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:32 schreef Drasss het volgende:
[..]
Vorige week was het een hel dusja...
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:47 schreef Aoristus het volgende:
ey, lekker sletje. Eindelijk een beeld van Saskia Noort
Daar hebben ze de lachband wel hard staan zeg.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:05 schreef Aoristus het volgende:
Op de BBC heb je de engelse versie nu
Beter tochquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar hebben ze de lachband wel hard staan zeg.
Die van vorige week kun je overslaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:11 schreef Rikketik het volgende:
Weer opgenomen vandaag. Ik begin wel een beetje achter te lopen, ik moet die van vorige week ook nog kijken.Nou ja, ik kijk ze morgen wel achter elkaar of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |