Mooiiiiiquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:39 schreef Desii het volgende:
[..]
allebei, maar Huub koos de knapste met dat steile haar.. Natalie
misschien hebben ze geen kleren bij die sletterig genoeg zijn ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:51 schreef Scandalous het volgende:
Wat een armoede dat ze dan kleding moeten lenen van Amanda, voor dat optreden![]()
Agree!quote:
Ik dacht dat Jaap zei dat hij Cora zo miste, dan is het toch juist leuk om haar morgen even te zien. Ik snap geen snars van die relatie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio baalt. Cora komt morgenochtend, maar hij heeft er helemaal geen zin in. Alles wat gezegd moet worden staat toch al in brieven "Ik heb haar niets te vertellen"
Huub : "Maak je je zorgen ?"
Japio : "Ja. Ze moet kiezen, wachten of niet. Zij wil maar blijven langskomen en dat wil ik niet"
In z'n toelichting is Japio duidelijk. Volgens hem is DGK en Cora water en vuur. Daarom wil hij niet dat ze nog naar Eemnes komt. En -in tegenstelling tot vroeger- wil Cora juist wel graag komen (om Japio te zien)quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Huub in gesprek met Jaap. Jaap is wer helemaal in zichzelf gekeerd en geeft onduidelijke antwoorden.
Ik denk dat Jaap weer bezig is met snode plannen tegen de FEBO.
Cora heeft geen streams. Serieus! Onbegrijpelijk!quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Jaap: CORA is geen TV materiaal.....CORA luister je mee?![]()
Dat weet ik niet, maar Nena vind ik ook een snoepiequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Agree!
Is die ander dan het zusje van de ex-vriend van Nena ? En dus weer een via via bekende van Aman..
Wordt weer een latertje vanacht!quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:54 schreef Py het volgende:
[..]
damn![]()
Ze gaat alweer.![]()
Maar ze blijft slapen![]()
Zullen we het er op houden dat CORA en Jaap nog steeds een fake act is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In z'n toelichting is Japio duidelijk. Volgens hem is DGK en Cora water en vuur. Daarom wil hij niet dat ze nog naar Eemnes komt. En -in tegenstelling tot vroeger- wil Cora juist wel graag komen (om Japio te zien)
Hallo deurbel, ik heb jaren in een schoenenwinkel gewerkt, en maat 39 is de meest gangbare maat voor de dames.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:55 schreef chufi het volgende:
Heeft Nadia maat 39 qua schoenen?? En golddigster and bigfootster
41, zei Amandaquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:55 schreef chufi het volgende:
Ik ook !!quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar Nena vind ik ook een snoepie![]()
[ afbeelding ]
Is schoenmaat 39 groot dan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:55 schreef chufi het volgende:
Afgelopen week toen ze met Jaap aan de telefoon zat had ze wel streams, maar dan wel zonder geluid.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Cora heeft geen streams. Serieus! Onbegrijpelijk!
Sorry, ik kom uit een tijd dat 36-37 in de mode wasquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo deurbel, ik heb jaren in een schoenenwinkel gewerkt, en maat 39 is de meest gangbare maat voor de dames.
Die kleintjes van de sitequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week toen ze met Jaap aan de telefoon zat had ze wel streams, maar dan wel zonder geluid.
ETA ?? Aanslag in de planning ? Want dan willen ze wel weten hoe laat ze aankomen :-)quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:57 schreef Py het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk? wat is het tijdschema? ETA?
precies! ze zei dat ze die kleine keek op tien.tv zonder geluid. deze : http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.htmlquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week toen ze met Jaap aan de telefoon zat had ze wel streams, maar dan wel zonder geluid.
Hun weten gewoon precies wat er maandag gaat binnenkomen in de brief.De streamers mogen dat pas maandag weten en de miljonairs moeten dan verbaasd doen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:57 schreef Kaleddis het volgende:
Huub heeft het nu ook over vervangen....
OT: Dus als je maat 39 hebt trek je maat 36 aan omdat het modieus is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry, ik kom uit een tijd dat 36-37 in de mode was
Tja, als je eigenlijk een jongetje had moeten zijn is maat 41 geen gekke maat.quote:
Ik begreep erg laat. ETA 04:00quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:57 schreef Py het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk? wat is het tijdschema? ETA?
Ik heb maat 43-44 dus mij niet gezienquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Dus als je maat 39 hebt trek je maat 36 aan omdat het modieus is?![]()
Estimate Time of Arrival - geplande aankomsttijd. Term wordt vooral in de luchtvaart en scheepvaart gebruikt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ETA ?? Aanslag in de planning ? Want dan willen ze wel weten hoe laat ze aankomen :-)
Ga ik niet halenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begreep erg laat. ETA 04:00
Anderhalf uur rijden, tijdstipje voor optreden, optreden, drankje na, anderhalf uur rijden .....
I know mate en als je de rest van de regel gelezen had, had je dat ook al kunnen concluderenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Estimate Time of Arrival - geplande aankomsttijd. Term wordt vooral in de luchtvaart en scheepvaart gebruikt.
Ik las van de week ergens dat er 2 in de buurt wonen, maar weet niet meer wie ..quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vorige week was ik nog zo gek om bij Time Out wat plaatjes te gaan schieten. Is er een fokkert in de buurt van Haaksbergen die vandaag verslag kan uitbrengen![]()
Vorige week kon Brian zich nog een beetje moed in drinken. Nou mag dat niet hèquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Brian stapt in de auto en zegt: Het juiste drankje. Daar zal hij vast geen Red Bull mee bedoelen.![]()
Zn Hennesy cognacje in wisky glas maar dat deert hem nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Brian stapt in de auto en zegt: Het juiste drankje. Daar zal hij vast geen Red Bull mee bedoelen.![]()
Tuurlijk, helaas loopt Lieke weg en gaat bij Jaap zitten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef Scandalous het volgende:
Nou de kust is veilig, nu gaat Dennis natuurlijk weer praatjes krijgen.
Streams gaan weer op Mute iid . Kom later nog wel ff kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef Scandalous het volgende:
Nou de kust is veilig, nu gaat Dennis natuurlijk weer praatjes krijgen.
Niks daarvan. Drankverbod. PUNTquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn Hennesy cognacje in wisky glas maar dat deert hem niet
Skattie, hij is nu niet op de streams en jij denkt dat hij nix drinkt behalve Red Bull of loop je met te fucken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vorige week kon Brian zich nog een beetje moed in drinken. Nou mag dat niet hè![]()
Heeft hij het echt zelf gevraagd???quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:08 schreef schatje het volgende:
Dennis hou toch je lelijke hamsterbek, je bent zelf aan het smeken geweest om een potje schaken.
In de Kooi wel maar zijn nu buiten buiten het hek.. Er zal vast wel een drankje voor Brian klaar staan in de auto voor onderweg..quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks daarvan. Drankverbod. PUNT
Sorry, toen ze hem zo aan het bashen waren. Ik vind het dus hypocriet nu Lieke het een keer vraagt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft hij het echt zelf gevraagd???
ja, Brian zat voorinquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
In de Kooi wel maar zijn nu buiten buiten het hek.. Er zal vast wel een drankje voor Brian klaar staan in de auto voor onderweg..
Gingen ze nou allemaal in 1 auto?
Tis nog vroeg, misschien lezen ze nog mee: Let op of je Netty buiten ziet, vrouw die zich kleed met de gedachte dat ze 30 jaar jonger is en iemand uit staat te kafferen op de stoep voor die tent.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las van de week ergens dat er 2 in de buurt wonen, maar weet niet meer wie ..
Tent ging om 22:00 open dus mogelijk zijn ze al binnen en de boel aan het opstoken
Het zou leuk als Brian dan de fout in gaat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:12 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft het ene meisje gevraagd om Huub te teasen.
Welterusten!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
* beequeen gaat echt niet luisteren naar girltalk van Naad, Amanda en Dennix.
Strekte voor de nachtploeg, welterusten voor later en tot morgen.![]()
Dobranoc, do jutraquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
* beequeen gaat echt niet luisteren naar girltalk van Naad, Amanda en Dennix.
Strekte voor de nachtploeg, welterusten voor later en tot morgen.![]()
Bron: Tien sitequote:“Ik wil het ergens met je over hebben”, begint Amanda tegen haar beste vriendin. Nadia stopt haar en gaat eerst wijn halen. Dan begint Amanda over de mogelijke zwangerschap. “Je mag nooit denken dat ik dat voor jou zou verzwijgen!”, roept de brunette uit.
En ze vertelt over haar eerste zwangerschap, hoe ze zich toen voelde. “Ik maak me wel een beetje zorgen, als jij zegt dat je je een beetje zwanger voelt”, zegt Amanda. “Ik kán niet zwanger zijn, ik verbeeld het me gewoon denk ik”, twijfelt Nadia. “Laten we nu een test halen!”, roept Amanda. Nadia vindt haar maar een paniekzaaier en dat ze overdrijft. Maar de twijfel schittert in haar ogen…
Dus Huub met 2 meiden op de achterbank .. Lieke kan maar beter gaan slapen ipv op hem te wachtenquote:
Nog heel even dan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vreemd ......
Japio zegt Lieke : "Ik snap het allemaal niet. Eerst kon het nog wel twee jaar doorgaan. En nu zojuist op de bank is het ineens heel anders"
Lieke : "Dat had meer te maken met het incident"
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:15 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bron: Tien site
Was Nadia ooit zwanger dan?!
lijkt me niet zo'n lastige keuzequote:Op zaterdag 10 november 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
Die drie dombo' s peinzen zich suf of er niet een blonde stoot in de kooi is geweest afgelopen jaar waar Huub op kan vallen![]()
![]()
Nena![]()
Ja, en een vrij late abortusquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:15 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bron: Tien site
Was Nadia ooit zwanger dan?!
Die heeft dat mokkel alleen maar met zijn vingers betast...quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]voor ze in DGK kwam, miskraam of abortus, ik dacht het laatste.
Maarre, als Nadia nu zwanger is.... dan is het zeker ook nog van Luc?
Ach, op TV leek het een stuk meer dan dat, het zal dus de volgende verhaallijn wel zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heeft dat mokkel alleen maar met zijn vingers betast...
Of het wil zeggen dat Ome Fons dat doet als ze te veel negatieve situatie's laten ontsaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog heel even dan.
Dat kan alleen maar betekenen dat Ome Fons heeft gezegd dat de stekker er uit gaat per 1 februari, toch?
Volgens mij weren ze in het oosten van het land Jabba types zoals Netty , Die komt het dorp niet eens in !quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis nog vroeg, misschien lezen ze nog mee: Let op of je Netty buiten ziet, vrouw die zich kleed met de gedachte dat ze 30 jaar jonger is en iemand uit staat te kafferen op de stoep voor die tent.![]()
Omdat ze weten dat Lieke toch zal balen als Huub het met een andere vrouw aanlegt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
Huub is vrijgezel. Waar maken die lelijke meiden zich druk om?
Dan moet 'Ome Fons' met de FEBO gaan praten!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of het wil zeggen dat Ome Fons dat doet als ze te veel negatieve situatie's laten ontsaan.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ach, op TV leek het een stuk meer dan dat, het zal dus de volgende verhaallijn wel zijn
Heeft hij zijn handen daarna wel gewassen ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heeft dat mokkel alleen maar met zijn vingers betast...
idd. het is niet om Huub te pleasen.... maar om Lieke te teasenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat Lieke toch zal balen als Huub het met een andere vrouw aanlegt.
dan hoop ik dat je een jongen(tje) ben......quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb maat 43-44 dus mij niet gezien
Ach, hou toch op!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en een vrij late abortus
niet Gaby, die had net zo'n vreselijke stem als Mata Hoeriquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:24 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zou gewoon Gaby uit kunnen nodigen daar kan hij ook gezellig mee doen.( een zonnebril op of niets)
Huub en Eric gingen ook leuk met haar om.
En lieke stond gisteren weer fysiek geweld uit te lokken aldus Aquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op Tien kon alles zegt kut (of was het kutter, of kutst) Wat er nou onder RTL kan is ook bij de beesten af. En dat gajes vindt zich nog steeds geweldig.![]()
Ik haak ook af dit is dramatischquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mensen. Allemaal veel streamplezier.
Ik ga naar bed.
Als het spannend wordt, lees ik het morgen wel.
Tis toch allemaal poppenkast momenteel!!!!
De vraag is meer of ie zijn handen daarvoor wel gewassen had, zul je net zien dat het anders zo'n wonderbaarlijke bevruchting isquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft hij zijn handen daarna wel gewassen ?![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De vraag is meer of ie zijn handen daarvoor wel gewassen had, zul je net zien dat het anders zo'n wonderbaarlijke bevruchting is
Of een soort van Boris-Becker-verhaalquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De vraag is meer of ie zijn handen daarvoor wel gewassen had, zul je net zien dat het anders zo'n wonderbaarlijke bevruchting is
Alleen hebben die twee het zelf niet doorquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:30 schreef riri het volgende:
ze hebben echt wel door dat deze 2 te ver gaan
Daar zie ik haar direct toe in staat, als een vent maar vermogend genoeg is doet ze het zo.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een soort van Boris-Becker-verhaal![]()
Het kwam gisteren ook,omdat Amanda en Nadia weer is te veel hadden gezopenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:29 schreef riri het volgende:
zozo...dat bashen naar Lieke moet opgehouden zijn...wel duidelijk dus dat achter dat niet meer pikt dit gedrag van die 2 meiden
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:32 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft een gesprek met Jaap over Cora.. ze zal het goed bedoelen maar het komt allemaal zo 'zakelijk' haar strot uit.
Wat uit te lokken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda: Dus we mogen ook geen plannetjes verzinnen om wat uit te lokken....
Lekker overtuigend, 48 uur geleden wilde hij haar nog 10 K gunnen zodat hij de villa uit kon..quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:32 schreef Ziet het volgende:
jaap wil stoppen met cora
(was ie dat al niet dan?)
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:34 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lekker overtuigend, 48 uur geleden wilde hij haar nog 10 K gunnen zodat hij de villa uit kon..
Hieruit blijkt dus wel dat Amanda het totaal niet snapt wat die hoge piet gezegd heeft....ze betrekt het gewoon niet op zichzelf...hoe dom kan een mens zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda: Dus we mogen ook geen plannetjes verzinnen om wat uit te lokken....
Japie kennende had hij die weer terug geeisd als hij de kooi uit komt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:34 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lekker overtuigend, 48 uur geleden wilde hij haar nog 10 K gunnen zodat hij de villa uit kon..
Nee, ze vertelde het vorige week weer een keer tegen Amanda. Voor de derde of vierde keer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach, hou toch op!!!
Was je erbij??
Dit was toevallig 1 van de weinige momenten dat ik heb meegekekenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach, hou toch op!!!
Was je erbij??
Na die tijd streamen zou dit me niet meer hoeven te verbazen maar elke keer wordt ik weer met stomheid geslagen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dus wel dat Amanda het totaan niet snapt wat die hoge piet gezegd heeft....ze betrekt het gewoon niet op zichzelf...hoe dom kan een mens zijn
Sharp Donnyquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Waar staat de K voor in 10K?
Een "hartverwarmend" gesprek, nee, dan moet je niet bij Lieke zijn...................quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:32 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft een gesprek met Jaap over Cora.. ze zal het goed bedoelen maar het komt allemaal zo 'zakelijk' haar strot uit.
Net als de amerikanen doen (denk ik)quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Duizendquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Nee, ff serieus, ik hoor en lees het vaker, waar staat die K voor?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:39 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sharp Donny
Omdat het over Jaap ging had ik idd beter ¤ 10.000,= kunnen neerzetten![]()
K is kort voor Kilo, en dan niet zozeer het gewicht maar wel het aantal... 1.000 dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ff serieus, ik hoor en lees het vaker, waar staat die K voor?
Dat is het betere werk, hoewel...........quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zou de Russische variant van de Gouden Kooi wel eens willen zien![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nUWUTgYdsyU
Zo te zien doen ze daar ook een stuk minder aan SL's![]()
kilo (SI-prefix), een factor 1000, volgens het internationale stelsel van eenheden SI, afkorting: k als in kilowatt of kilometerquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kilo denk ik, en da's dan weer duizend natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de zin van 1000 gram dus?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
K is kort voor Kilo, en dan niet zozeer het gewicht maar wel het aantal... 1.000 dus
Ziet er goedkoop uit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Kaleddis het volgende:
Dank, Haarlemse Harryquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
kilo (SI-prefix), een factor 1000, volgens het internationale stelsel van eenheden SI, afkorting: k als in kilowatt of kilometer
geen woorden maar daden!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Kaleddis het volgende:
ben het met je eens....... zat er ook even naar te luisterenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:32 schreef Clank het volgende:
Die heb ik ook al diverse keren op Fok gezetquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Kaleddis het volgende:
quote:
In de zin van alles waarbij kilo voor 1000 staat, zoals pullup al zei: Kilowatt, Kilometer, Kilogram enz.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In de zin van alles waarbij kilo voor 1000 staat, zoals pullup al zei: Kilowatt, Kilometer, Kilogram enz.
kilo-euro dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In de zin van alles waarbij kilo voor 1000 staat, zoals pullup al zei: Kilowatt, Kilometer, Kilogram enz.
Dat zeiden ze een paar maanden geleden ook, nadat Lieke aangerand was. Dat wordt dus een weekje rustig aan doen en als de kijkcijfers volgende week weer gaan zakken dan mogen ze weer hun gang gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:29 schreef riri het volgende:
zozo...dat bashen naar Lieke moet opgehouden zijn...wel duidelijk dus dat achter dat niet meer pikt dit gedrag van die 2 meiden
klopt hoor, we hebben toen op FOK niet zitten kijken of het allemaal wel legaal gebeurd isquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dit was toevallig 1 van de weinige momenten dat ik heb meegekeken.......ze heeft dit openlijk en uitgebreid in de jacouzie vertelt aan Brian,Amanda en Luc.
![]()
Ze was de 3 maanden al ruim gepasseerd en het mocht nog maar net.
Hij kwam me al zo bekend voor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heb ik ook al diverse keren op Fok gezet![]()
Als ze in DGK het zover zouden laten komen,had Brian iedereen al uitgeroeid..quote:
Hoiquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:49 schreef Sonique het volgende:
Hallo allemaal.
Hey blub.. blub blubberdieblubquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:49 schreef Sonique het volgende:
Hallo allemaal.
Kilo is verwarrend! Mn zwager won ooit 1.000.000 pesetas in Spanje in een TV programma en hij noemde dat ook een Kilo.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
kilo (SI-prefix), een factor 1000, volgens het internationale stelsel van eenheden SI, afkorting: k als in kilowatt of kilometer
Ik zie bij jouw plaatjes uitsluiitend een rood kruisje. Ook bij de caps van b.a.s. , ook bij tinypics. Enig idee waardoor dat komt ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als de katers van huis zijn heeft het pussy weer praatjes genoeg.
[ afbeelding ]
lulletje rozenwater.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:48 schreef Lady-night het volgende:
Even lachen:
DGK De Gouden Kleuterklas
http://www.youtube.com/watch?v=s4N49OVKFMQ
Ik mag ze geen van drieeen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:43 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het met je eens....... zat er ook even naar te luisteren
Lieke is een beste meid, maar geen leuke uitstraling (alhoewel ze met kop en schouders boven die andere twee uitsteekt)
Amanda mag ik nog enigszins, maar Nadia zou mijn schoenzolen nog niet mogen kussen
Geen idee. Als ik terug scroll naar mijn post is het allemaal scherp in beeld.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie bij jouw plaatjes uitsluiitend een rood kruisje. Ook bij de caps van b.a.s. , ook bij tinypics. Enig idee waardoor dat komt ?
Prachtige compilatitie !quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:48 schreef Lady-night het volgende:
Even lachen:
DGK De Gouden Kleuterklas
http://www.youtube.com/watch?v=s4N49OVKFMQ
hier nog één....quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie bij jouw plaatjes uitsluiitend een rood kruisje. Ook bij de caps van b.a.s. , ook bij tinypics. Enig idee waardoor dat komt ?
Nou Febo, sla die trut om haar oren met die beeldenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
Oh nadia heeft in Lieke's spullen zitten klooien, want ze wil Amanda wat laten lezen, wat ze niet zelf heeft geschreven. Laatje van Lieke staat open. Wordt op in gezoomd
En als ik diezelfde link aanklik kom er :quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik terug scroll naar mijn post is het allemaal scherp in beeld.![]()
Edit: ook als ik klik op de link in jouw post komt het bedoelde plaatje op mijn scherm.
Hij is hyper, want Nadia slaapt vannacht weer bij hem.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Opvallend dat, als Brian weg is, Dennis weer druk loopt te doen.....![]()
Is dat alleen omdat Brian weg is of ook omdat Huub er ook weer niet is .. Want toont ie hetzelfde gedrag op het moment wanneer Aman en Brian aan het golfen zijn ..?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Voor Kilo lieve lobasca.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Komt goed uit want ik wens haar kanker toe.quote:Op zondag 11 november 2007 00:02 schreef mazaru het volgende:
Amanda gebruikt zoetjes. Een recent medisch onderzoek heeft uitgewezen dat je daar kanker van krijgt.
Deze cap is wel zichtbaar, probleemloos. Verschil is i16 vs i15quote:Op zondag 11 november 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Drie domme wijven rond een keukenblok:
[ afbeelding ]
@BSOL, en deze dan?
het is veel waarschijnlijker dat ze niet weet dat ze het tegen haar hebben, en dat ze niet weet wat ze precies bedoelen.quote:Op zondag 11 november 2007 00:00 schreef mazaru het volgende:
Die Amanda heeft echt letterlijk schijt aan wat er tegen haar door de redactie wordt gezegd. Ik snap niet dat ze dat pikken van die meid
Ja.. druk is het goede woord. Hij heeft geen leuke verhalen, is niet grappig.. hij blijft gewoon niks!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Laten we eerst maar eens beginnen met een verlamming van haar stembanden, dat scheelt al heel veelquote:Op zondag 11 november 2007 00:03 schreef Heathen het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik wens haar kanker toe.
Kanker voelt zich te goed voor Amanda.quote:Op zondag 11 november 2007 00:03 schreef Heathen het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik wens haar kanker toe.
Dat betekent dus dat ze niet duidelijk tegen haar zijn geweest. Ze kunnen altijd nog aan Brian vragen of die het haar uit kan leggen. Moeten ze alleen even een douchecabine achter neerzetten.quote:Op zondag 11 november 2007 00:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het is veel waarschijnlijker dat ze niet weet dat ze het tegen haar hebben, en dat ze niet weet wat ze precies bedoelen.
Het lijkt erop dat jullie http://i5.tinypic.com/ geblokkeerd hebben of werkt die website wel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En als ik diezelfde link aanklik kom er :
Error, Most likely causes:
- The website is encountering problems.
- There might be a typing error in the address.
Mooi!quote:Op zondag 11 november 2007 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb het idee dat de redaktie ze goed zat zijn! Ze mogen niets.
Hij is de enige man in huis , want Jaap telt niet mee volgens hem. Het zielige is dat er slecht 2 domme snollen naar hem luisterenquote:Op zondag 11 november 2007 00:04 schreef Sylar het volgende:
Denpis voelt zich weer helemaal het mannetje.
Die hele i15 website komt niet door. Die 'jullie' zou dan wanadoo moeten zijn, ik blokkeer zelf geen sitequote:Op zondag 11 november 2007 00:07 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat jullie http://i5.tinypic.com/ geblokkeerd hebben of werkt die website wel?
Maak je niet ongerust........quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap: mensen in de bosjes bj de paardenbak.
NMNS is toch niet begonnen zonder mij te waarschuwen?![]()
Die twee trutjes hadden het erover vanavond en lijken zich nergens van bewust. Ik lach me kapot als die twee er maandag uitgeflikkert worden. (Zal wel niet maar de gadachte eraan was leukquote:Op zondag 11 november 2007 00:09 schreef mazaru het volgende:
Wat een vage regel trouwens, "Wie geweld uitlokt, kan vervangen worden."
Ik irriteer me al aan dat trailertrash als ik die koppen zie, dat is dan toch ook al uitlokking?
Ikwas er niet bij dus het waren er 99 Fokkers!quote:Op zondag 11 november 2007 00:09 schreef amsterdammertje113 het volgende:
DGK doet aangifte van mogelijke bezetting Vila.
Het programma De Gouden Kooi welke wordt uitgezonden op RTL 5, heeft vandaag aangifte gedaan bij de politie van een mogelijke inval van 100 Fokkers. Ze zouden de Villa willen bezetten uit protest over de vele en lange Streamlocks op de live streams die de redactie invoert bij eventuele ruzies of vechtpartijen. Zij vinden dat zij als betalende klant recht hebben op alle beelden. Dit is te lezen in de topics op Fok.nl. Neem Mij Niet Serieus, de bedenker van dit plan, was vanavond niet voor commentaar beschikbaar. De politie gaat onderzoeken in hoeverre de bedreigingen serieus genomen kunnen worden. Onderzoek van de krant maakt duidelijk dat er wordt gesjoemeld met beelden van live streams en de beelden op TV. Hierdoor worden beelden op televisie mooier gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn.
Bron: ????.nl
quote:Op zondag 11 november 2007 00:09 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Het programma De Gouden Kooi welke wordt uitgezonden op RTL 5, heeft vandaag aangifte gedaan bij de politie van een mogelijke inval van 100 Fokkers. Ze zouden de Villa willen bezetten uit protest over de vele en lange Streamlocks op de live streams die de redactie invoert bij eventuele ruzies of vechtpartijen. Zij vinden dat zij als betalende klant recht hebben op alle beelden. Dit is te lezen in de topics op Fok.nl. Neem Mij Niet Serieus, de bedenker van dit plan, was vanavond niet voor commentaar beschikbaar. De politie gaat onderzoeken in hoeverre de bedreigingen serieus genomen kunnen worden. Onderzoek van de krant maakt duidelijk dat er wordt gesjoemeld met beelden van live streams en de beelden op TV. Hierdoor worden beelden op televisie mooier gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn.
Hee Wanadoo blockt niks want die bestaan niet meer in nederlandquote:Op zondag 11 november 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die hele i15 website komt niet door. Die 'jullie' zou dan wanadoo moeten zijn, ik blokkeer zelf geen site
Ze kunnen het maar beter serieus nemen........quote:Op zondag 11 november 2007 00:09 schreef amsterdammertje113 het volgende:
ik ben die redactie goed zat!quote:Op zondag 11 november 2007 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb het idee dat de redaktie ze goed zat zijn! Ze mogen niets.
ik neem wat vrienden mee! Dus +8 tot 10.quote:Op zondag 11 november 2007 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ikwas er niet bij dus het waren er 99 Fokkers!
-1
Nee hoor.............quote:Op zondag 11 november 2007 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ikwas er niet bij dus het waren er 99 Fokkers!
-1
Last van korte termijn geheugen, vrees ik.......quote:Op zondag 11 november 2007 00:12 schreef kybe het volgende:
Ze hebben het vanavond regelmatig over Natasia.Amanda wil met haar stappen als zij uit de kooi is.
Waar is die zogenaamde verontwaardiging opeens gebleven toen Natasia uit de villa was gegooid door haar gedrag t.o.v.Lieke?
quote:Op zondag 11 november 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kunnen het maar beter serieus nemen........![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 00:12 schreef kybe het volgende:
Ze hebben het vanavond regelmatig over Natasia.Amanda wil met haar stappen als zij uit de kooi is.
Waar is die zogenaamde verontwaardiging opeens gebleven toen Natasia uit de villa was gegooid door haar gedrag t.o.v.Lieke?
+1quote:Op zondag 11 november 2007 00:09 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ja goedemorgen ben er weer. Denk laten we gelijk maar even met een geintje in huis vallen. Het zou met niks verbazen als zoiets binnenkort in de Telegraaf verschijnt.quote:Op zondag 11 november 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meschien een beetje raar maar ik hoorde Dennix toch echt pas zeggen dat er meschien wel een stuk of 100 mensen bij de poort stondenquote:Op zondag 11 november 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zijn mijn kwartiermakers.....quote:Op zondag 11 november 2007 00:18 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Meschien een beetje raar maar ik hoorde Dennix toch echt pas zeggen dat er meschien wel een stuk of 100 mensen bij de poort stonden
Verzin eens wat anders zeg!! Wat zit je elke keer met dat K woord te ouwehoeren.quote:
Nee, hij stond daarnet als een hond te hijgen, met zijn pootjes onder zijn kin.quote:Op zondag 11 november 2007 00:16 schreef Darklight het volgende:
Wat zit Niks zielig bij die 2 wijvenMoet er verplicht bij gaan zitten ofzo
Vind wel dat ze gelijk een voorbeeld moeten stellenquote:Op zondag 11 november 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die twee trutjes hadden het erover vanavond en lijken zich nergens van bewust. Ik lach me kapot als die twee er maandag uitgeflikkert worden. (Zal wel niet maar de gadachte eraan was leuk)
Er komt denk ik alleen die brief van wie uitlokt wordt vervangen.quote:Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er gaat niemand uit maandag, ik vermoed dat er een paar boetes worden uitgedeeld of dat men nog even de regels onder de aandacht brengt.
Dan zul je je iid genaaid voelen, zeker als je Brian heetquote:Op zondag 11 november 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Er komt denk ik alleen die brief van wie uitlokt wordt vervangen.
Het zou je dochter maar zijn. Ik zou haar heel hard schoppen en eisen dat ze een hipster/string (quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Naadje met haar naadje
[ afbeelding ]
Onzinnige stelling. Ze maken het allemaal samen. Niemand haalt het programma omlaag, het is gewoon wat het is en het scoort, getuige alle emoties links en rechts. Gewoon een perfecte samenstelling die zorgt voor rumoer en herrie, dus kijkcijfers.....quote:Op zondag 11 november 2007 00:25 schreef Darklight het volgende:
Amanda moet eruit, die haalt het hele programma omlaag
Je zou Brian imiteren????quote:Op zondag 11 november 2007 00:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het zou je dochter maar zijn. Ik zou haar heel hard schoppen en eisen dat ze een hipster/string () aan zou trekken.
Jij zou je dochter zo over straat laten gaan?quote:Op zondag 11 november 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou Brian imiteren????
Ik zie het probleem niet zo om eerlijk te zijn. Ze is oud genoeg om wijs te zijn......quote:Op zondag 11 november 2007 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij zou je dochter zo over straat laten gaan?
Wanneer gaan we? Wanneer krijg ik de kans om je eens op je neus te peuten?quote:Op zondag 11 november 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kanker?quote:Op zondag 11 november 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Verzin eens wat anders zeg!! Wat zit je elke keer met dat K woord te ouwehoeren.
quote:Op zondag 11 november 2007 00:28 schreef kybe het volgende:
Zal vast wel een betekenis hebben dat er zo'n ruimte zit tussen haar grote teen en die andere 4.
[ afbeelding ]
OMG Wat erg...quote:
[ ] geschiktquote:Op zondag 11 november 2007 00:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wanneer gaan we? Wanneer krijg ik de kans om je eens op je neus te peuten?
Ik als hetero man vind 't eerlijk gezegd eerder afstotelijk als een meid er zo bijloopt. Het is trouwens lachwekkend dat 't meestal juist dat soort types zijn die achteraf lopen huilen dat ze altijd als een slet worden behandeld en nooit met respect door mannen worden benaderdquote:Op zondag 11 november 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo om eerlijk te zijn. Ze is oud genoeg om wijs te zijn......
Daarnaast vind ik het zelf ook leuk om te kijken naar dat wat er wel of niet te zien is....
Het vervelende is dat je twee keer NIX zietquote:Op zondag 11 november 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo om eerlijk te zijn. Ze is oud genoeg om wijs te zijn......
Daarnaast vind ik het zelf ook leuk om te kijken naar dat wat er wel of niet te zien is....
Ach geef hem nog een kans. Misschien kan hij ons de 2e keer overtuigen. Doen ze bij het programma ook steeds. Mensen een 2e kans geven. Voorbeelden genoeg.quote:Op zondag 11 november 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[ ] geschikt
[v] niet geschkt
Jammer tipsch. Eigenlijk had ik jou er wel bij willen hebben.![]()
Fijn! Nou ben ik misselijkquote:Op zondag 11 november 2007 00:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je twee keer NIX ziet
[ afbeelding ]
Kom nou, niet zo sip. Gaan we golfen?quote:Op zondag 11 november 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[ ] geschikt
[v] niet geschkt
Jammer tipsch. Eigenlijk had ik jou er wel bij willen hebben.![]()
Laat hem ff zelf een taxi regelenquote:Op zondag 11 november 2007 00:42 schreef akveor het volgende:
Hoe laat gaan we maandag Brian ophalen?
Goed plan. En dan keihard op z'n tong bijten ..... Is toch niet op de stream te zien en is dus niet strafbaar !quote:Op zondag 11 november 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
Ze willen nu dus Huub over de zeik krijgen door nix te laten zoenen met Lieke![]()
Wat een kansloos idee![]()
Nou toon je toch weer een andere kantquote:Op zondag 11 november 2007 00:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kom nou, niet zo sip. Gaan we golfen?
Toch vind ik Lieke wel erg bij hem passen, en andersom.quote:Op zondag 11 november 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
Ze willen nu dus Huub over de zeik krijgen door nix te laten zoenen met Lieke![]()
Wat een kansloos idee![]()
Ik kan goed golfen, echt. Als ik het balletje op iemands neus wil hebben, dan lukt dat ook.quote:Op zondag 11 november 2007 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou toon je toch weer een andere kant![]()
dat is in dit geval dan wel weer waar.....quote:Op zondag 11 november 2007 00:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je twee keer NIX ziet
[ afbeelding ]
Je wil daten......quote:Op zondag 11 november 2007 00:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wanneer gaan we? Wanneer krijg ik de kans om je eens op je neus te peuten?
Les de SV maar even van VOLquote:Op zondag 11 november 2007 00:46 schreef STAP01 het volgende:
Zei Amanda nou tegen Nadia dat "ze" zeggen dat Nadia achter haar rug omlult? Tis een paar minuten geleden dat ik zoiets hoorde, heb ff op VOL gecheckt maar niets gevonden.
Ik heb het ook gehoord. Jammer dat in dit geval Amanda er niet echt op in ging.quote:Op zondag 11 november 2007 00:46 schreef STAP01 het volgende:
Zei Amanda nou tegen Nadia dat "ze" zeggen dat Nadia achter haar rug omlult? Tis een paar minuten geleden dat ik zoiets hoorde, heb ff op VOL gecheckt maar niets gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |