Kilo is verwarrend! Mn zwager won ooit 1.000.000 pesetas in Spanje in een TV programma en hij noemde dat ook een Kilo.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
kilo (SI-prefix), een factor 1000, volgens het internationale stelsel van eenheden SI, afkorting: k als in kilowatt of kilometer
Ik zie bij jouw plaatjes uitsluiitend een rood kruisje. Ook bij de caps van b.a.s. , ook bij tinypics. Enig idee waardoor dat komt ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als de katers van huis zijn heeft het pussy weer praatjes genoeg.
[ afbeelding ]
lulletje rozenwater.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:48 schreef Lady-night het volgende:
Even lachen:
DGK De Gouden Kleuterklas
http://www.youtube.com/watch?v=s4N49OVKFMQ
Ik mag ze geen van drieeen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:43 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het met je eens....... zat er ook even naar te luisteren
Lieke is een beste meid, maar geen leuke uitstraling (alhoewel ze met kop en schouders boven die andere twee uitsteekt)
Amanda mag ik nog enigszins, maar Nadia zou mijn schoenzolen nog niet mogen kussen
Geen idee. Als ik terug scroll naar mijn post is het allemaal scherp in beeld.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie bij jouw plaatjes uitsluiitend een rood kruisje. Ook bij de caps van b.a.s. , ook bij tinypics. Enig idee waardoor dat komt ?
Prachtige compilatitie !quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:48 schreef Lady-night het volgende:
Even lachen:
DGK De Gouden Kleuterklas
http://www.youtube.com/watch?v=s4N49OVKFMQ
hier nog één....quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie bij jouw plaatjes uitsluiitend een rood kruisje. Ook bij de caps van b.a.s. , ook bij tinypics. Enig idee waardoor dat komt ?
Nou Febo, sla die trut om haar oren met die beeldenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
Oh nadia heeft in Lieke's spullen zitten klooien, want ze wil Amanda wat laten lezen, wat ze niet zelf heeft geschreven. Laatje van Lieke staat open. Wordt op in gezoomd
En als ik diezelfde link aanklik kom er :quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik terug scroll naar mijn post is het allemaal scherp in beeld.![]()
Edit: ook als ik klik op de link in jouw post komt het bedoelde plaatje op mijn scherm.
Hij is hyper, want Nadia slaapt vannacht weer bij hem.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Opvallend dat, als Brian weg is, Dennis weer druk loopt te doen.....![]()
Is dat alleen omdat Brian weg is of ook omdat Huub er ook weer niet is .. Want toont ie hetzelfde gedrag op het moment wanneer Aman en Brian aan het golfen zijn ..?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Voor Kilo lieve lobasca.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Waar staat de K voor in 10K?
Komt goed uit want ik wens haar kanker toe.quote:Op zondag 11 november 2007 00:02 schreef mazaru het volgende:
Amanda gebruikt zoetjes. Een recent medisch onderzoek heeft uitgewezen dat je daar kanker van krijgt.
Deze cap is wel zichtbaar, probleemloos. Verschil is i16 vs i15quote:Op zondag 11 november 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Drie domme wijven rond een keukenblok:
[ afbeelding ]
@BSOL, en deze dan?
het is veel waarschijnlijker dat ze niet weet dat ze het tegen haar hebben, en dat ze niet weet wat ze precies bedoelen.quote:Op zondag 11 november 2007 00:00 schreef mazaru het volgende:
Die Amanda heeft echt letterlijk schijt aan wat er tegen haar door de redactie wordt gezegd. Ik snap niet dat ze dat pikken van die meid
Ja.. druk is het goede woord. Hij heeft geen leuke verhalen, is niet grappig.. hij blijft gewoon niks!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Laten we eerst maar eens beginnen met een verlamming van haar stembanden, dat scheelt al heel veelquote:Op zondag 11 november 2007 00:03 schreef Heathen het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik wens haar kanker toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |