Een "hartverwarmend" gesprek, nee, dan moet je niet bij Lieke zijn...................quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:32 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft een gesprek met Jaap over Cora.. ze zal het goed bedoelen maar het komt allemaal zo 'zakelijk' haar strot uit.
Net als de amerikanen doen (denk ik)quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Waar staat de K voor in 10K?
Duizendquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Waar staat de K voor in 10K?
Nee, ff serieus, ik hoor en lees het vaker, waar staat die K voor?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:39 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sharp Donny
Omdat het over Jaap ging had ik idd beter ¤ 10.000,= kunnen neerzetten![]()
K is kort voor Kilo, en dan niet zozeer het gewicht maar wel het aantal... 1.000 dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ff serieus, ik hoor en lees het vaker, waar staat die K voor?
Dat is het betere werk, hoewel...........quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zou de Russische variant van de Gouden Kooi wel eens willen zien![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nUWUTgYdsyU
Zo te zien doen ze daar ook een stuk minder aan SL's![]()
kilo (SI-prefix), een factor 1000, volgens het internationale stelsel van eenheden SI, afkorting: k als in kilowatt of kilometerquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kilo denk ik, en da's dan weer duizend natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de zin van 1000 gram dus?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
K is kort voor Kilo, en dan niet zozeer het gewicht maar wel het aantal... 1.000 dus
Ziet er goedkoop uit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Kaleddis het volgende:
Dank, Haarlemse Harryquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
kilo (SI-prefix), een factor 1000, volgens het internationale stelsel van eenheden SI, afkorting: k als in kilowatt of kilometer
geen woorden maar daden!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Kaleddis het volgende:
ben het met je eens....... zat er ook even naar te luisterenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:32 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft een gesprek met Jaap over Cora.. ze zal het goed bedoelen maar het komt allemaal zo 'zakelijk' haar strot uit.
Die heb ik ook al diverse keren op Fok gezetquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef Kaleddis het volgende:
quote:
In de zin van alles waarbij kilo voor 1000 staat, zoals pullup al zei: Kilowatt, Kilometer, Kilogram enz.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In de zin van alles waarbij kilo voor 1000 staat, zoals pullup al zei: Kilowatt, Kilometer, Kilogram enz.
kilo-euro dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In de zin van alles waarbij kilo voor 1000 staat, zoals pullup al zei: Kilowatt, Kilometer, Kilogram enz.
Dat zeiden ze een paar maanden geleden ook, nadat Lieke aangerand was. Dat wordt dus een weekje rustig aan doen en als de kijkcijfers volgende week weer gaan zakken dan mogen ze weer hun gang gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:29 schreef riri het volgende:
zozo...dat bashen naar Lieke moet opgehouden zijn...wel duidelijk dus dat achter dat niet meer pikt dit gedrag van die 2 meiden
klopt hoor, we hebben toen op FOK niet zitten kijken of het allemaal wel legaal gebeurd isquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dit was toevallig 1 van de weinige momenten dat ik heb meegekeken.......ze heeft dit openlijk en uitgebreid in de jacouzie vertelt aan Brian,Amanda en Luc.
![]()
Ze was de 3 maanden al ruim gepasseerd en het mocht nog maar net.
Hij kwam me al zo bekend voor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heb ik ook al diverse keren op Fok gezet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |