idd. het is niet om Huub te pleasen.... maar om Lieke te teasenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat Lieke toch zal balen als Huub het met een andere vrouw aanlegt.
dan hoop ik dat je een jongen(tje) ben......quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb maat 43-44 dus mij niet gezien
Ach, hou toch op!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en een vrij late abortus
niet Gaby, die had net zo'n vreselijke stem als Mata Hoeriquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:24 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zou gewoon Gaby uit kunnen nodigen daar kan hij ook gezellig mee doen.( een zonnebril op of niets)
Huub en Eric gingen ook leuk met haar om.
En lieke stond gisteren weer fysiek geweld uit te lokken aldus Aquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op Tien kon alles zegt kut (of was het kutter, of kutst) Wat er nou onder RTL kan is ook bij de beesten af. En dat gajes vindt zich nog steeds geweldig.![]()
Ik haak ook af dit is dramatischquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mensen. Allemaal veel streamplezier.
Ik ga naar bed.
Als het spannend wordt, lees ik het morgen wel.
Tis toch allemaal poppenkast momenteel!!!!
De vraag is meer of ie zijn handen daarvoor wel gewassen had, zul je net zien dat het anders zo'n wonderbaarlijke bevruchting isquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft hij zijn handen daarna wel gewassen ?![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De vraag is meer of ie zijn handen daarvoor wel gewassen had, zul je net zien dat het anders zo'n wonderbaarlijke bevruchting is
Of een soort van Boris-Becker-verhaalquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:29 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De vraag is meer of ie zijn handen daarvoor wel gewassen had, zul je net zien dat het anders zo'n wonderbaarlijke bevruchting is
Alleen hebben die twee het zelf niet doorquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:30 schreef riri het volgende:
ze hebben echt wel door dat deze 2 te ver gaan
Daar zie ik haar direct toe in staat, als een vent maar vermogend genoeg is doet ze het zo.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een soort van Boris-Becker-verhaal![]()
Het kwam gisteren ook,omdat Amanda en Nadia weer is te veel hadden gezopenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:29 schreef riri het volgende:
zozo...dat bashen naar Lieke moet opgehouden zijn...wel duidelijk dus dat achter dat niet meer pikt dit gedrag van die 2 meiden
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:32 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft een gesprek met Jaap over Cora.. ze zal het goed bedoelen maar het komt allemaal zo 'zakelijk' haar strot uit.
Wat uit te lokken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda: Dus we mogen ook geen plannetjes verzinnen om wat uit te lokken....
Lekker overtuigend, 48 uur geleden wilde hij haar nog 10 K gunnen zodat hij de villa uit kon..quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:32 schreef Ziet het volgende:
jaap wil stoppen met cora
(was ie dat al niet dan?)
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:34 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lekker overtuigend, 48 uur geleden wilde hij haar nog 10 K gunnen zodat hij de villa uit kon..
Hieruit blijkt dus wel dat Amanda het totaal niet snapt wat die hoge piet gezegd heeft....ze betrekt het gewoon niet op zichzelf...hoe dom kan een mens zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda: Dus we mogen ook geen plannetjes verzinnen om wat uit te lokken....
Japie kennende had hij die weer terug geeisd als hij de kooi uit komt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:34 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lekker overtuigend, 48 uur geleden wilde hij haar nog 10 K gunnen zodat hij de villa uit kon..
Nee, ze vertelde het vorige week weer een keer tegen Amanda. Voor de derde of vierde keer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach, hou toch op!!!
Was je erbij??
Dit was toevallig 1 van de weinige momenten dat ik heb meegekekenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach, hou toch op!!!
Was je erbij??
Na die tijd streamen zou dit me niet meer hoeven te verbazen maar elke keer wordt ik weer met stomheid geslagen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dus wel dat Amanda het totaan niet snapt wat die hoge piet gezegd heeft....ze betrekt het gewoon niet op zichzelf...hoe dom kan een mens zijn
Sharp Donnyquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Waar staat de K voor in 10K?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |