I know mate en als je de rest van de regel gelezen had, had je dat ook al kunnen concluderenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Estimate Time of Arrival - geplande aankomsttijd. Term wordt vooral in de luchtvaart en scheepvaart gebruikt.
Ik las van de week ergens dat er 2 in de buurt wonen, maar weet niet meer wie ..quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vorige week was ik nog zo gek om bij Time Out wat plaatjes te gaan schieten. Is er een fokkert in de buurt van Haaksbergen die vandaag verslag kan uitbrengen![]()
Vorige week kon Brian zich nog een beetje moed in drinken. Nou mag dat niet hèquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Brian stapt in de auto en zegt: Het juiste drankje. Daar zal hij vast geen Red Bull mee bedoelen.![]()
Zn Hennesy cognacje in wisky glas maar dat deert hem nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Brian stapt in de auto en zegt: Het juiste drankje. Daar zal hij vast geen Red Bull mee bedoelen.![]()
Tuurlijk, helaas loopt Lieke weg en gaat bij Jaap zitten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef Scandalous het volgende:
Nou de kust is veilig, nu gaat Dennis natuurlijk weer praatjes krijgen.
Streams gaan weer op Mute iid . Kom later nog wel ff kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef Scandalous het volgende:
Nou de kust is veilig, nu gaat Dennis natuurlijk weer praatjes krijgen.
Niks daarvan. Drankverbod. PUNTquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn Hennesy cognacje in wisky glas maar dat deert hem niet
Skattie, hij is nu niet op de streams en jij denkt dat hij nix drinkt behalve Red Bull of loop je met te fucken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vorige week kon Brian zich nog een beetje moed in drinken. Nou mag dat niet hè![]()
Heeft hij het echt zelf gevraagd???quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:08 schreef schatje het volgende:
Dennis hou toch je lelijke hamsterbek, je bent zelf aan het smeken geweest om een potje schaken.
In de Kooi wel maar zijn nu buiten buiten het hek.. Er zal vast wel een drankje voor Brian klaar staan in de auto voor onderweg..quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks daarvan. Drankverbod. PUNT
Sorry, toen ze hem zo aan het bashen waren. Ik vind het dus hypocriet nu Lieke het een keer vraagt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft hij het echt zelf gevraagd???
ja, Brian zat voorinquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
In de Kooi wel maar zijn nu buiten buiten het hek.. Er zal vast wel een drankje voor Brian klaar staan in de auto voor onderweg..
Gingen ze nou allemaal in 1 auto?
Tis nog vroeg, misschien lezen ze nog mee: Let op of je Netty buiten ziet, vrouw die zich kleed met de gedachte dat ze 30 jaar jonger is en iemand uit staat te kafferen op de stoep voor die tent.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las van de week ergens dat er 2 in de buurt wonen, maar weet niet meer wie ..
Tent ging om 22:00 open dus mogelijk zijn ze al binnen en de boel aan het opstoken
Het zou leuk als Brian dan de fout in gaat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:12 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft het ene meisje gevraagd om Huub te teasen.
Welterusten!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
* beequeen gaat echt niet luisteren naar girltalk van Naad, Amanda en Dennix.
Strekte voor de nachtploeg, welterusten voor later en tot morgen.![]()
Dobranoc, do jutraquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
* beequeen gaat echt niet luisteren naar girltalk van Naad, Amanda en Dennix.
Strekte voor de nachtploeg, welterusten voor later en tot morgen.![]()
Bron: Tien sitequote:“Ik wil het ergens met je over hebben”, begint Amanda tegen haar beste vriendin. Nadia stopt haar en gaat eerst wijn halen. Dan begint Amanda over de mogelijke zwangerschap. “Je mag nooit denken dat ik dat voor jou zou verzwijgen!”, roept de brunette uit.
En ze vertelt over haar eerste zwangerschap, hoe ze zich toen voelde. “Ik maak me wel een beetje zorgen, als jij zegt dat je je een beetje zwanger voelt”, zegt Amanda. “Ik kán niet zwanger zijn, ik verbeeld het me gewoon denk ik”, twijfelt Nadia. “Laten we nu een test halen!”, roept Amanda. Nadia vindt haar maar een paniekzaaier en dat ze overdrijft. Maar de twijfel schittert in haar ogen…
Dus Huub met 2 meiden op de achterbank .. Lieke kan maar beter gaan slapen ipv op hem te wachtenquote:
Nog heel even dan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vreemd ......
Japio zegt Lieke : "Ik snap het allemaal niet. Eerst kon het nog wel twee jaar doorgaan. En nu zojuist op de bank is het ineens heel anders"
Lieke : "Dat had meer te maken met het incident"
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:15 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bron: Tien site
Was Nadia ooit zwanger dan?!
lijkt me niet zo'n lastige keuzequote:Op zaterdag 10 november 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
Die drie dombo' s peinzen zich suf of er niet een blonde stoot in de kooi is geweest afgelopen jaar waar Huub op kan vallen![]()
![]()
Nena![]()
Ja, en een vrij late abortusquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:15 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bron: Tien site
Was Nadia ooit zwanger dan?!
Die heeft dat mokkel alleen maar met zijn vingers betast...quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]voor ze in DGK kwam, miskraam of abortus, ik dacht het laatste.
Maarre, als Nadia nu zwanger is.... dan is het zeker ook nog van Luc?
Ach, op TV leek het een stuk meer dan dat, het zal dus de volgende verhaallijn wel zijnquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heeft dat mokkel alleen maar met zijn vingers betast...
Of het wil zeggen dat Ome Fons dat doet als ze te veel negatieve situatie's laten ontsaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog heel even dan.
Dat kan alleen maar betekenen dat Ome Fons heeft gezegd dat de stekker er uit gaat per 1 februari, toch?
Volgens mij weren ze in het oosten van het land Jabba types zoals Netty , Die komt het dorp niet eens in !quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis nog vroeg, misschien lezen ze nog mee: Let op of je Netty buiten ziet, vrouw die zich kleed met de gedachte dat ze 30 jaar jonger is en iemand uit staat te kafferen op de stoep voor die tent.![]()
Omdat ze weten dat Lieke toch zal balen als Huub het met een andere vrouw aanlegt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
Huub is vrijgezel. Waar maken die lelijke meiden zich druk om?
Dan moet 'Ome Fons' met de FEBO gaan praten!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of het wil zeggen dat Ome Fons dat doet als ze te veel negatieve situatie's laten ontsaan.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ach, op TV leek het een stuk meer dan dat, het zal dus de volgende verhaallijn wel zijn
Heeft hij zijn handen daarna wel gewassen ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heeft dat mokkel alleen maar met zijn vingers betast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |