Als ze in DGK het zover zouden laten komen,had Brian iedereen al uitgeroeid..quote:
Hoiquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:49 schreef Sonique het volgende:
Hallo allemaal.
Hey blub.. blub blubberdieblubquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:49 schreef Sonique het volgende:
Hallo allemaal.
Kilo is verwarrend! Mn zwager won ooit 1.000.000 pesetas in Spanje in een TV programma en hij noemde dat ook een Kilo.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
kilo (SI-prefix), een factor 1000, volgens het internationale stelsel van eenheden SI, afkorting: k als in kilowatt of kilometer
Ik zie bij jouw plaatjes uitsluiitend een rood kruisje. Ook bij de caps van b.a.s. , ook bij tinypics. Enig idee waardoor dat komt ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als de katers van huis zijn heeft het pussy weer praatjes genoeg.
[ afbeelding ]
lulletje rozenwater.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:48 schreef Lady-night het volgende:
Even lachen:
DGK De Gouden Kleuterklas
http://www.youtube.com/watch?v=s4N49OVKFMQ
Ik mag ze geen van drieeen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:43 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het met je eens....... zat er ook even naar te luisteren
Lieke is een beste meid, maar geen leuke uitstraling (alhoewel ze met kop en schouders boven die andere twee uitsteekt)
Amanda mag ik nog enigszins, maar Nadia zou mijn schoenzolen nog niet mogen kussen
Geen idee. Als ik terug scroll naar mijn post is het allemaal scherp in beeld.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie bij jouw plaatjes uitsluiitend een rood kruisje. Ook bij de caps van b.a.s. , ook bij tinypics. Enig idee waardoor dat komt ?
Prachtige compilatitie !quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:48 schreef Lady-night het volgende:
Even lachen:
DGK De Gouden Kleuterklas
http://www.youtube.com/watch?v=s4N49OVKFMQ
hier nog één....quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie bij jouw plaatjes uitsluiitend een rood kruisje. Ook bij de caps van b.a.s. , ook bij tinypics. Enig idee waardoor dat komt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |