Meschien een beetje raar maar ik hoorde Dennix toch echt pas zeggen dat er meschien wel een stuk of 100 mensen bij de poort stondenquote:Op zondag 11 november 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kunnen het maar beter serieus nemen........![]()
Ja, dat zijn mijn kwartiermakers.....quote:Op zondag 11 november 2007 00:18 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Meschien een beetje raar maar ik hoorde Dennix toch echt pas zeggen dat er meschien wel een stuk of 100 mensen bij de poort stonden
Verzin eens wat anders zeg!! Wat zit je elke keer met dat K woord te ouwehoeren.quote:
Nee, hij stond daarnet als een hond te hijgen, met zijn pootjes onder zijn kin.quote:Op zondag 11 november 2007 00:16 schreef Darklight het volgende:
Wat zit Niks zielig bij die 2 wijvenMoet er verplicht bij gaan zitten ofzo
Vind wel dat ze gelijk een voorbeeld moeten stellenquote:Op zondag 11 november 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die twee trutjes hadden het erover vanavond en lijken zich nergens van bewust. Ik lach me kapot als die twee er maandag uitgeflikkert worden. (Zal wel niet maar de gadachte eraan was leuk)
Er komt denk ik alleen die brief van wie uitlokt wordt vervangen.quote:Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er gaat niemand uit maandag, ik vermoed dat er een paar boetes worden uitgedeeld of dat men nog even de regels onder de aandacht brengt.
Dan zul je je iid genaaid voelen, zeker als je Brian heetquote:Op zondag 11 november 2007 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Er komt denk ik alleen die brief van wie uitlokt wordt vervangen.
Het zou je dochter maar zijn. Ik zou haar heel hard schoppen en eisen dat ze een hipster/string (quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Naadje met haar naadje
[ afbeelding ]
Onzinnige stelling. Ze maken het allemaal samen. Niemand haalt het programma omlaag, het is gewoon wat het is en het scoort, getuige alle emoties links en rechts. Gewoon een perfecte samenstelling die zorgt voor rumoer en herrie, dus kijkcijfers.....quote:Op zondag 11 november 2007 00:25 schreef Darklight het volgende:
Amanda moet eruit, die haalt het hele programma omlaag
Je zou Brian imiteren????quote:Op zondag 11 november 2007 00:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het zou je dochter maar zijn. Ik zou haar heel hard schoppen en eisen dat ze een hipster/string () aan zou trekken.
Jij zou je dochter zo over straat laten gaan?quote:Op zondag 11 november 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou Brian imiteren????
Ik zie het probleem niet zo om eerlijk te zijn. Ze is oud genoeg om wijs te zijn......quote:Op zondag 11 november 2007 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij zou je dochter zo over straat laten gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |