Afgelopen week toen ze met Jaap aan de telefoon zat had ze wel streams, maar dan wel zonder geluid.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Cora heeft geen streams. Serieus! Onbegrijpelijk!
Sorry, ik kom uit een tijd dat 36-37 in de mode wasquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo deurbel, ik heb jaren in een schoenenwinkel gewerkt, en maat 39 is de meest gangbare maat voor de dames.
Die kleintjes van de sitequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week toen ze met Jaap aan de telefoon zat had ze wel streams, maar dan wel zonder geluid.
ETA ?? Aanslag in de planning ? Want dan willen ze wel weten hoe laat ze aankomen :-)quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:57 schreef Py het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk? wat is het tijdschema? ETA?
precies! ze zei dat ze die kleine keek op tien.tv zonder geluid. deze : http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.htmlquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week toen ze met Jaap aan de telefoon zat had ze wel streams, maar dan wel zonder geluid.
Hun weten gewoon precies wat er maandag gaat binnenkomen in de brief.De streamers mogen dat pas maandag weten en de miljonairs moeten dan verbaasd doen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:57 schreef Kaleddis het volgende:
Huub heeft het nu ook over vervangen....
OT: Dus als je maat 39 hebt trek je maat 36 aan omdat het modieus is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry, ik kom uit een tijd dat 36-37 in de mode was
Tja, als je eigenlijk een jongetje had moeten zijn is maat 41 geen gekke maat.quote:
Ik begreep erg laat. ETA 04:00quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:57 schreef Py het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk? wat is het tijdschema? ETA?
Ik heb maat 43-44 dus mij niet gezienquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Dus als je maat 39 hebt trek je maat 36 aan omdat het modieus is?![]()
Estimate Time of Arrival - geplande aankomsttijd. Term wordt vooral in de luchtvaart en scheepvaart gebruikt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ETA ?? Aanslag in de planning ? Want dan willen ze wel weten hoe laat ze aankomen :-)
Ga ik niet halenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begreep erg laat. ETA 04:00
Anderhalf uur rijden, tijdstipje voor optreden, optreden, drankje na, anderhalf uur rijden .....
I know mate en als je de rest van de regel gelezen had, had je dat ook al kunnen concluderenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Estimate Time of Arrival - geplande aankomsttijd. Term wordt vooral in de luchtvaart en scheepvaart gebruikt.
Ik las van de week ergens dat er 2 in de buurt wonen, maar weet niet meer wie ..quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vorige week was ik nog zo gek om bij Time Out wat plaatjes te gaan schieten. Is er een fokkert in de buurt van Haaksbergen die vandaag verslag kan uitbrengen![]()
Vorige week kon Brian zich nog een beetje moed in drinken. Nou mag dat niet hèquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Brian stapt in de auto en zegt: Het juiste drankje. Daar zal hij vast geen Red Bull mee bedoelen.![]()
Zn Hennesy cognacje in wisky glas maar dat deert hem nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Brian stapt in de auto en zegt: Het juiste drankje. Daar zal hij vast geen Red Bull mee bedoelen.![]()
Tuurlijk, helaas loopt Lieke weg en gaat bij Jaap zitten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:06 schreef Scandalous het volgende:
Nou de kust is veilig, nu gaat Dennis natuurlijk weer praatjes krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |