Lieke liep net het kantoor in, dat kan daar nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:45 schreef schatje het volgende:
Lieke, vraag je 24 uur aan.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:40 schreef Kaleddis het volgende:
Het is wel zo dat Fok! het gezelligst is tijdens de SL\'s. Lig weer in een deuk om de opmerkingen![]()
Nee maar dat hoeft hij ook niet te doen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:46 schreef chufi het volgende:
Heeft Brian zn cp's al betaald trouwens voor zn bezoek van vanavond? Lekker OT!!
Dat is waarschijnlijk Huubquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio en \'n klein mannetje terug van kantoor naar villa
och..... Jaap trok daar ook zijn 24 uur in en vroeg hem weer opnieuw aan ... de regels stellen toch niets meer voorquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke liep net het kantoor in, dat kan daar niet![]()
Jaap mocht het ook , maar misschien dat ze gewoon iemand aangeeft zoals een Aman of een Naad wegens morele intimidatiequote:Op zaterdag 10 november 2007 01:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke liep net het kantoor in, dat kan daar niet![]()
Ben jij vrij morgen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
En daar is dan commentaar op. Niks te zien op de streams dan mag je ook niet cossen![]()
mooi.... lekker snelquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:47 schreef Lady-night het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51934&sess=2832
Goed te zien dat Brian dus de pols van Lieke vastpakt...Dat is dus weer 3 tegen 1.. Netjes hoor Brain, mannie en naad.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:47 schreef Lady-night het volgende:
Die rat moest meteen weer heel stiekum Lieke knijpen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:47 schreef Lady-night het volgende:
Shit das waar sttttttttt niets meer zeggen dan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
En daar is dan commentaar op. Niks te zien op de streams dan mag je ook niet cossen![]()
Regelsquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:47 schreef Desii het volgende:
[..]
och..... Jaap trok daar ook zijn 24 uur in en vroeg hem weer opnieuw aan ... de regels stellen toch niets meer voor
Nee want officieus staat ie -2000 in de min!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft hij ook niet te doen.
tanksquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:47 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:47 schreef Lady-night het volgende:
Als je het stukje van de SL bekijkt zie je toch tot 2 keer toe dat iemand de halve kamer doorvliegt, achterover.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:47 schreef Lady-night het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 10 november 2007 01:52 schreef petraa het volgende:
Ik ga pitten, deze streamlock kan nog wel ff duren. Laterssssssssssssss
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:47 schreef Desii het volgende:
[..]
och..... Jaap trok daar ook zijn 24 uur in en vroeg hem weer opnieuw aan ... de regels stellen toch niets meer voor
Inderdaad, zie je vrij scherp en volgens mij is het Huub. Eerst links in beeld, achterover, en rechts 'valt' ie dan nog een keer. Vrij snel achter elkaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Als je het stukje van de SL bekijkt zie je toch tot 2 keer toe dat iemand de halve kamer doorvliegt, achterover.
Nou Dennix heeft de kracht van een vlieg.. dus dan Brian?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Inderdaad, zie je vrij scherp en volgens mij is het Huub. Eerst links in beeld, achterover, en rechts 'valt' ie dan nog een keer. Vrij snel achter elkaar.
Brain kent nog wel wat daklozen op Bonaire die in geval van nood "Flens" wel in de gracht willen gooien.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:53 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ik denk dat Brian gewoon van Flens elke week bezoek krijgt. Zal wel gedreigd hebben dat ie anders Para wordt. Maar eigenlijk valt het me op dat wanneer hij bezoek heeft gekregen het daarna altijd ruzie is.
Kut Naadquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:54 schreef fredfik het volgende:
Hahahaha.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kut Naad![]()
Hee, die twee woorden hebben een relaasie![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze hebben daar ook totaal lak aan de streamers, het maakt ze geen ruk uit of die nu 10 minuten of een uur een SL hebben....En die streamers pikken het gewoon.....wat een eikels toch, die streamers
![]()
Maar, wat zouden ze er van vinden als 100 stevige mannelijke streamers daar es aan de deur zouden kloppen en vragen waar de beelden blijven.....![]()
Waarom ben je nu zo boos......Ze zuigen met een niveau van 0,0, dat is waar. Maar zo erg is het toch ook weer niet wat ze doen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kut Naad![]()
Gezien alle vermoedens dat 'het' een omgebouwde kerel is, betwijfel ik die 'relaasie' ....quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kut Naad![]()
Nadia bleef maar aanraken en aanraken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom ben je nu zo boos......Ze zuigen met een niveau van 0,0, dat is waar. Maar zo erg is het toch ook weer niet wat ze doen.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat alle bewoners op dit moment Kumbaya aan 't zingen zijn met Juf Judith.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:58 schreef fredfik het volgende:
gvd die sl duurt wel erg lang,kom op febo ben eens flink en laat ons mee genieten
Zat van de week een stukje in de revu te lezen, ging o.a. over een of andere grote foute zware jongen, verbonden aan Holleeder, die een duikschool had op Bonaire. Moest gelijk aan Brian denken, die had toch ook een vriend met een duikschool op Bonaire. Zou wel helemaal stom toeval zijn, en ik wist niet meer hoe die vriend heette...quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain kent nog wel wat daklozen op Bonaire die in geval van nood "Flens" wel in de gracht willen gooien.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom ben je nu zo boos......Ze zuigen met een niveau van 0,0, dat is waar. Maar zo erg is het toch ook weer niet wat ze doen.
Ja joh, Huub deed vanmiddag niet anders bij Dennis....Dat doen ze toch allemaal, ook Lieke doet daar wel aan mee.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia bleef maar aanraken en aanraken.
Dat was ikquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:02 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zat van de week een stukje in de revu te lezen, ging o.a. over een of andere grote foute zware jongen, verbonden aan Holleeder, die een duikschool had op Bonaire. Moest gelijk aan Brian denken, die had toch ook een vriend met een duikschool op Bonaire. Zou wel helemaal stom toeval zijn, en ik wist niet meer hoe die vriend heette...
Die zijn eng, die verdedigen Brians actie in de douche met passie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:01 schreef rooie3 het volgende:
Op vol komen de exit voor Huub avaters.Brian fans kunnen nou nooit eens origineel zijn,ze lijken echt op Brian.
Ja lijkt er wel op.Dan kan hij gauw Lieke gaan knijpen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian geeft Huub gewoon aan Dennis?![]()
Het is in ieder geval weer 3 tegen één. Maar zo deed onze heilige Saint Brian toch niet??quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij omklemt haar pols duidelijk niet, het is knijpen.
je ziet duidelijk dat Huub nog een extra duw van Brian krijgt, zodat hij tegen Dennis aankomtquote:
Blijven weinig families over door de gouden kooi.Ik ging al met me bord eten vanavond voor de streams zittenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:01 schreef Mika25 het volgende:
Wéér fysiek geweld?
Leuk he, zo`n familie show...
Scofield en Co.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:01 schreef rooie3 het volgende:
Op vol komen de exit voor Huub avaters.Brian fans kunnen nou nooit eens origineel zijn,ze lijken echt op Brian.
Mag ik dan mee om de koffer op te halen? Dan beloof ik plehctig Brian in het voorbijgaan nog even met zn bek tegen de douchewand te smijtenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een flinke rel.......Gewoon aankloppen, naar binnen lopen en alle beelden opeisen.....Strikt genomen hebben we er wel recht op.
Tja, tijd om je familie weg te stemmen en om alleen verder te gaan......quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blijven weinig families over door de gouden kooi.Ik ging al met me bord eten vanavond voor de streams zittenDan ben je toch gek,de rest zat netjes aan tafel
![]()
Ze zien je al aankomenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een flinke rel.......Gewoon aankloppen, naar binnen lopen en alle beelden opeisen.....Strikt genomen hebben we er wel recht op.
Vind ik ook.Gewoon alle beelden opeisen,we betalen voor 24 uur per dag.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijkcijfers liegen niet, de DGK kijkers willen ordinair trailer trash en fysiek geweld zien...quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:05 schreef rooie3 het volgende:
Blijven weinig families over door de gouden kooi.Ik ging al met me bord eten vanavond voor de streams zittenDan ben je toch gek,de rest zat netjes aan tafel
![]()
Je moet 100 man zo gek krijgen......dan is het morgen einde DGK.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mag ik dan mee om de koffer op te halen? Dan beloof ik plehctig Brian in het voorbijgaan nog even met zn bek tegen de douchewand te smijten![]()
Ik ook. Op dit moment helaas geen 'bob' in de buurt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke speelt het spel volgens de spelregels. Jammer dat ze de enige is...quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:06 schreef Darklight het volgende:
Ik hoop dat die Lieke eens een keer oprot
Doet de hele tijd niks terug, pas als Huub er iets van zegt, pakt ze ook eindelijk Nadia eens vast
quote:
Ach ja, je betaald er geen fuck voor, maar in principe onthouden ze je die beelden en terecht vind ik dat niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik ook.Gewoon alle beelden opeisen,we betalen voor 24 uur per dag.![]()
Dat ziet er wel heel vreemd uit ! Is dat Huub?quote:
Ik heb zin om die villa binnen te lopen. Brian een flinke mep voor zijn kop te geven. Daarna zeggen dat hij met zijn poten van meisjes af moet blijven, ook al heten ze Amanda. Vervolgens loop ik naar Amanda om te vertellen dat het een domme hoer is die te dom voor woorden overkomt op streams. Daarna door naar Nadia om te zeggen dat dat wijf verkeerd gebouwd is en dan naar Dennis om dat schijnheilige lachje van zijn smoel te slaan. En daarna big party.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo dat is niet mis wat daar langs komt.Raakt hij de grond of word hij op het keukenblok gegooid.quote:
Mika, een week geleden veegde ze haar hand met paardeslijm af aan Amanda. Lieke doet op een iets ander niveau echt exact hetzelfde...quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lieke speelt het spel volgens de spelregels. Jammer dat ze de enige is...
Kortom; Brain maakt de meeste kans om te winnen omdat hij 't erg slim speeltquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Mooi te zien hoe Brian Huub richting Dennis 'duwt'.... Hij haalt ze dus niet uit elkaar..... Brian vind natuurlijk alles best.... focus is van hem af en hij blijt weer buitenschot.
Van mij welquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mooie cap, mag ik die gebruiken in mn OP?
Dat is inderdaad ordinair gedrag, maar valt binnen de spelregels...quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mika, een week geleden veegde ze haar hand met paardeslijm af aan Amanda. Lieke doet op een iets ander niveau echt exact hetzelfde...
Nee joh, geen geweld, dan ben je precies hetzelfde. Gewoon dat huis bezetten, lekker zwemmen, BBQ, in de Sauna, beetje chillen in de chil, dat soort dingen.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:08 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ik heb zin om die villa binnen te lopen. Brian een flinke mep voor zijn kop te geven. Daarna zeggen dat hij met zijn poten van meisjes af moet blijven, ook al heten ze Amanda. Vervolgens loop ik naar Amanda om te vertellen dat het een domme hoer is die te dom voor woorden overkomt op streams. Daarna door naar Nadia om te zeggen dat dat wijf verkeerd gebouwd is en dan naar Dennis om dat schijnheilige lachje van zijn smoel te slaan. En daarna big party.
Iemand met iets zwarts aan.Dennis had geen jasje of zwart aan.Huub volgens mij wel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel vreemd uit ! Is dat Huub?
Ga heen man, dat was van een heel andere orde wat echt NIET te vergelijken is met wat er vanavond heeft plaatsgevonden. Net als toen, waren het vanavond weer Nadia en Amanda die Lieke aan het uitlokken waren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mika, een week geleden veegde ze haar hand met paardeslijm af aan Amanda. Lieke doet op een iets ander niveau echt exact hetzelfde...
Volgens mij is het de bank, en een paar tellen later de andere bank (in het filmpje dan, inhet gifje zie je alleen de linker kant)quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo dat is niet mis wat daar langs komt.Raakt hij de grond of word hij op het keukenblok gegooid.
Of...je kan veilig achter je computer blijven zitten en net doen alsof je heel erg stoer bentquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:08 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ik heb zin om die villa binnen te lopen. Brian een flinke mep voor zijn kop te geven. Daarna zeggen dat hij met zijn poten van meisjes af moet blijven, ook al heten ze Amanda. Vervolgens loop ik naar Amanda om te vertellen dat het een domme hoer is die te dom voor woorden overkomt op streams. Daarna door naar Nadia om te zeggen dat dat wijf verkeerd gebouwd is en dan naar Dennis om dat schijnheilige lachje van zijn smoel te slaan. En daarna big party.
Beetje Brian-achtig gedrag, vind je zelf niet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:08 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Exact hetzelfde op een iets ander niveau, gewoon zuigen......quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ga heen man, dat was van een heel andere order wat echt NIEt te vergelijken is met wat er vanavond heeft plaatsgevonden. oe avond waren het Nadia en Amanda die Lieke aan het uitlokken waren.![]()
Wat jij wilt. Ik denk dat je wel een mannetje of 50 zo gek krijgt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, geen geweld, dan ben je precies hetzelfde. Gewoon dat huis bezetten, lekker zwemmen, BBQ, in de Sauna, beetje chillen in de chil, dat soort dingen.....
Je bent niet de enige die zo denktquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:08 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Je bedoelt ; Hij laat het de meisjes opknappen en zelf drinkt ie whisky en rookt sigaarquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kortom; Brain maakt de meeste kans om te winnen omdat hij 't erg slim speelt.
Ik noem het meer achterbaks... want als meneer zelf ook maar lichtelijk aangevallen wordt ie meteen para.... deuren sneuvelen, glazen worden kapot getrapt en z'n vriendin nota bene wordt ff hardhandig 'gedoucht'...quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kortom; Brain maakt de meeste kans om te winnen omdat hij 't erg slim speelt.
Ach wat is een beetje paardenslijm in verhouding tot,aanranding,schoppen,knijpen enz enz enz enz enz enz enzquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzin, van een heel andere orde. Het verbaast me overigens dat jij dat "gezuig" van die hoertjes goedkeurt, want het is direct uitlokken tot fysiek geweld zoals zij dat doen. (De weg blokkeren, dcht tegen iemand aan gaan zitten, hand door de haren halen etc.)quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exact hetzelfde op een iets ander niveau, gewoon zuigen......
En hij trekt achteraf aan 't langste eind. Erg slim dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt ; Hij laat het de meisjes opknappen en zelf drinkt ie whisky en rookt sigaar
Maar ja dat mag allemaal he. Maar een oorbel is toch scherp en een beetje duwen doet pijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik noem het meer achterbaks... want als meneer zelf ook maar lichtelijk aangevallen wordt ie meteen para.... deuren sneuvelen, glazen worden kapot getrapt en z'n vriendin nota bene wordt ff hardhandig 'gedoucht'...
Het is gewoon de grote fout van de regie. Ze laten het zelf zo ver komen. Maar als het om A of B gaat dan gebeurt er ineens niets.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Onzin, van een heel andere orde. Het verbaast me overigens dat jij dat "gezuig" van die hoertjes goedkeurt, want het is direct uitlokken tot fysiek geweld zoals zij dat doen. (De weg blokkeren, dcht tegen iemand aan gaan zitten, hand door de haren halen etc.)![]()
Dat zeiden ze toch niet, Huub vroeg Lieke of ze een guard nodig dacht te hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:15 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Lieke mogen niet zonder jaap ergens heen.
Zo ver heeft deze redactie het laten komen, ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:17 schreef Mika25 het volgende:
Dus Lieke mag niet alleen naar beneden van de redaktie omdat ze dan gevaar loopt. Toch belachelijk dat de redaktie dat zomaar toelaat?
Met z'n 2en gaat dit niet lukken maar deze actie spreekt me het meest aan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, geen geweld, dan ben je precies hetzelfde. Gewoon dat huis bezetten, lekker zwemmen, BBQ, in de Sauna, beetje chillen in de chil, dat soort dingen.....
Dit is te triest.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:18 schreef Ziet het volgende:
ze mogen de spullen niet halen, ook lieke niet
Dat hebben ze al eerder gedaan. Maar omdat ze nu geen straf hebben uitgedeeld aan Brian ga ik ervan uit dat er pas als iemand vermoord wordt een EXIT volgt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo ver heeft deze redactie het laten komen, ja.![]()
Met andere woorden het is niet veilig in je 'eigen' huis rond te lopen en toch volgen er geen sancties... Ik kan dat niet rijmen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:18 schreef Ziet het volgende:
ze mogen de spullen niet halen, ook lieke niet
Vraag ik me ook af, nog steeds... dat glas gebeuren Amanda in die douche.. gewoon een exit punt uit.. Wat moet er nog meer gebeuren voor dat die jongen eruit zal worden gegooid?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:19 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af hoe lang deze situatie nog kan duren... een Brian die steeds buitenschot moet blijven... een dat andere trash wat maar onbeperkt maar z'n gang mag gaan.
Wat had je anders verwacht? We komen er de komende weken aan de hand van uitspraken van de miljonairs toch wel achter wat er gebeurt is. Maar had iemand nou echt een exit verwacht? Je moet nu iemand echt vol op z'n bek slaan voor de streams om eruit gegooid te worden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:14 schreef diedirk het volgende:
Wordt weer een grote doofpot!
Ok, bij de volgende streamlock die langer dan 5 minuten duurt gaan we het organiseren. En eigenlijk mag dat wel in iedere OP vermeld worden zodat de redactie het op zeker zal lezen. Beelden of een bezetting van dat teringhuis.......aan hun de keus!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met z'n 2en gaat dit niet lukken maar deze actie spreekt me het meest aan.![]()
Ik ben voor!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:21 schreef Darklight het volgende:
Wordt weer eens tijd voor een FOK! actie
Zullen we het huis gaan bestormen
Dan gaan ze toch lekker weg?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Met andere woorden het is niet veilig in je 'eigen' huis rond te lopen en toch volgen er geen sancties... Ik kan dat niet rijmen.
Maak je maar niets waar, het wordt toch geen exit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:21 schreef mazaru het volgende:
Huub vond Lieke bewonderenswaardig.
Ondertussen hoor ik Brrr Kutzooi! zeggen. Volgens mij is het kindje van God over de scheef gegaan
Huubje ziet er weer uit alsof hij voor de streamers een ontzettend leuk verhaal wil ophangen.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:22 schreef Kaleddis het volgende:
Huub ziet er een beetje gebeukt uit![]()
Als dat zo zou zijn dan zal dat hoertje van hem ook wel met hem mee gegaan zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:21 schreef mazaru het volgende:
Huub vond Lieke bewonderenswaardig.
Ondertussen hoor ik Brrr Kutzooi! zeggen. Volgens mij is het kindje van God over de scheef gegaan
Ja maar ik volgens mij heeft hij ook teruggebeuktquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:22 schreef Kaleddis het volgende:
Huub ziet er een beetje gebeukt uit![]()
Dat is inderdaad wel de kern!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch lekker weg?
Begrijp nu eens dat die mensen daar vrijwillig zitten.
Het is precies hetzelfde als met Natasia... kreeg zelfs een allerlaatste waarschuwing en kon zich nog 2 maal te buiten gaan aan fysiek geweld.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:20 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, nog steeds... dat glas gebeuren Amanda in die douche.. gewoon een exit punt uit.. Wat moet er nog meer gebeuren voor dat die jongen eruit zal worden gegooid?
dan gaat er sowieso niets gebeuren want een dubbele exit gaat m natuurlijk al helemaal niet wordenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja maar ik volgens mij heeft hij ook teruggebeukt
Er zal toch wel ergens een grens zijn?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:23 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Maak je maar niets waar, het wordt toch geen exit.
Count me in! Ik heb de hele dag niet gekeken. Val net binnen, ga nu ff bijlezen. Net dat filmpje gezien van die 2 snollaria en dan vooral Naat en dan gaan mn handjes jeukenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, bij de volgende streamlock die langer dan 5 minuten duurt gaan we het organiseren. En eigenlijk mag dat wel in iedere OP vermeld worden zodat de redactie het op zeker zal lezen. Beelden of een bezetting van dat teringhuis.......aan hun de keus!
Nee das Nix op de achtergrond ! Hij heeft honger en is bezig in de keuken!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:26 schreef HoneyBunny het volgende:
Haha, ze hebben echt het halve huis gesloopt!! Ze zijn nu nog aan het opruimen!
Ze hebben daar "spelregels" waar de bewoners hun handtekening onder gezet hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:23 schreef APK het volgende:
Dan gaan ze toch lekker weg?
Begrijp nu eens dat die mensen daar vrijwillig zitten.
Rebus:quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is inderdaad wel de kern!
In ieder geval z'n mond, daar is het helemaal opgezwollenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:26 schreef Ziet het volgende:
hij is op zijn rechteroog geraakt en volgens mij ook op zijn mond
hij ziet er inderdaad gebeukt uit.
Hij is bezig met zijn derde onderkinquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das Nix op de achtergrond ! Hij heeft honger en is bezig in de keuken!
Ja, maar ik wil geen jeukende handjes. Het gaat mij om het feit dat ik alle beelden wil zien.....Die bewoners doen allemaal hetzelfde (Brian wel in de overtreffende trap en van een andere orde), dat rukt mij niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:26 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Count me in! Ik heb de hele dag niet gekeken. Val net binnen, ga nu ff bijlezen. Net dat filmpje gezien van die 2 snollaria en dan vooral Naat en dan gaan mn handjes jeuken
Lieke zei ook tegen Huub :ik weet niet meer wat je speelt en wat je echt meent.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:25 schreef rooie3 het volgende:
Ik denk dat Huub nu door heeft dat hij teveel gaat doen wat het hokje zegt.
Dat klopt maar we hopen al een paar weken dat hij oprot en elke keer komt hij eronder uit dus ik denk dat als we het niet verwachten het ineens gebeurd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zal toch wel ergens een grens zijn?
Ik krijg het idee dat Brrr dit keer erg ver is gegaan, waarschijnlijk door uitspraken van Huub.
Ik kan me niet herinneren dat er ooit iemand is blijven slapen van de redactie.
Morgen komen toch de verhalen wel los, en dan verschijnt er ineens bij toverslag een filmpje op internet waardoor het niet meer te ontkennen valt
Hoop doet leven
En zo hoort het te zijn, ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hebben daar "spelregels" waar de bewoners hun handtekening onder gezet hebben.
Ja, en als je het er niet mee eens bent ga je lekker naar huis.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hebben daar "spelregels" waar de bewoners hun handtekening onder gezet hebben.
"Een schurftige kameel draagt altijd nog wel de lasten van verscheidene ezels."quote:
De spanning rondom Brrr was al heel erg opgelopen door dat douche-incident.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:29 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Dat klopt maar we hopen al een paar weken dat hij oprot en elke keer komt hij eronder uit dus ik denk dat als we het niet verwachten het ineens gebeurd.
En dat is Brian, want die ligt er niet echt relaxed bij....quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:30 schreef akveor het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat er iemand echt te ver is gegaan...
Wtf. Gewoon een groter vloerkleed neerleggen. Daar kan meer onder.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:30 schreef akveor het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat er iemand echt te ver is gegaan...
Welnee, als je een klap op je oog krijgt dan wordt het al snel dik en rood. Later blauw. Als Huub een knal op z'n oog zou hebben gekregen dan is het morgen echt wel blauw, daar kan geen make-up tegenop. En z'n lip ziet er ook niet geslagen uit vind ik.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:26 schreef Ziet het volgende:
hij is op zijn rechteroog geraakt en volgens mij ook op zijn mond
hij ziet er inderdaad gebeukt uit.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:28 schreef chufi het volgende:
En weer geen geluid bij de kindjes
Ik zie Amanda niet janken....quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dat is Brian, want die ligt er niet echt relaxed bij....
Nee man, het is allemaal de schuld van Brian!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Een schurftige kameel draagt altijd nog wel de lasten van verscheidene ezels."
Of is het toch...."Desert storm"?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
De master heeft zijn spieren geforceerd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Nee man, het is allemaal de schuld van Brian!![]()
En waarom persee Huub? Brian is degene met een reputatie van het vernielen van glazen, deuren, tafels en stoelen. Die slaat alles kapot als ie weer eens een woede aanval heeft...quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Huub alles in het huis heeft omgedonderd in z'n woede......kleine verbouwing
Kan ook goed zijn hoor, maar ik heb zo'n gevoel van niet. Het is mij om het even.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En waarom persee Huub? Brian is degene met een reputatie van het vernielen van glazen, deuren, tafels en stoelen. Die slaat alles kapot als ie weer eens een woede aanval heeft...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
Brian steekt nu de dames wat veren in hun reet.
Brian verteld ook dat zelfspot zoooooo belangrijk is![]()
Dat is FEBOlogicaquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:38 schreef chufi het volgende:
Er is of niks gebeurt of Huub heeft het gedaan
Zoals ik al eerder zei: Ze verdienen elkaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of the record, Brian is wel te ver gegaan, walgelijk tegenover vrouwen en zelfs tegenover Amanda.
Brian is een papagaai. Die verteld alles wat ze hem vertellen door als had hij het zelf bedacht.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
Brian steekt nu de dames wat veren in hun reet.
Brian verteld ook dat zelfspot zoooooo belangrijk is![]()
Ik denk dat die vriendschap wel een beetje bekoeld zal zijn en ik geloof niet dat Nena (quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:39 schreef Sonique het volgende:
Ik wil wel eens weten wat Nena vind van dat beste vriendinnetje van haar...
Ik zeg Nena als gast
Dat was al bekend ! Wie wil er nu nog in DGK?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:42 schreef Stupidisco het volgende:
duurt trouwens lang voordat de nieuwe gastspeler komt. Ze kunnen zeker niemand vinden...
Waar was jij de afgelopen maanden? ELKE vorm van fysiek geweld is nu toegestaan, zolang het maar niet te duidelijk op de streams te zien is...quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:43 schreef Sonique het volgende:
MAar dit is toch uitlokking tot fisiek geweld?
Dat mag toch niet volgens de Febo?
Kim zou nu vast niet zo goed uitkomen voor de redactie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:42 schreef Stupidisco het volgende:
duurt trouwens lang voordat de nieuwe gastspeler komt. Ze kunnen zeker niemand vinden...
Bij de FEBO zitten een stel debielen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:43 schreef Sonique het volgende:
lachen moest ze er niet om hoor.... ze was ook al geirriteerd... net als ikquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:42 schreef neehe het volgende:
Toen Jaap beneden was zei Naad dat het allemaal Lieke haar schuld was, en die heeft nu juist helemaal niets gedaan.
Ze moest er juist hard om lachen, het enigste wat ze gedaan had was die snollen negeren.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:43 schreef Sonique het volgende:
Febo rules en zij passen alles aan zolang Brian er beter van wordtquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:43 schreef Sonique het volgende:
Amanda: het was toch off cam knokkuhquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:43 schreef Sonique het volgende:
Nicolaas komt echt niet voor een derde keer .....quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen komt Sint in het land, ben benieuwd of hij ook Eemnes aan doet![]()
Dit keer zegt je naam genoeg. Volgende week.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
amanda ligt daar altijd in en doet geilquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zit in de spijt modus, vermoedelijk geil.......![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nicolaas komt echt niet voor een derde keer .....
De sint komt volgende week pas!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik stel voor om de naam FEBO niet meer te gebruiken. De beste kroketten in de EU staan helemaal los van "het hokje".quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Bij de FEBO zitten een stel debielen.![]()
Dat begrijp ik ook uit het verhaal ja. Ze moeten met zn 2en gewoon lekker opstappen en zeggen STIK MAAR IN DIE TERINGZOO!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:46 schreef kybe het volgende:
Eigenlijk zegt Huub tegen Lieke dat hij wel weet dat hij haar pijn doet. DGK is alles voor hem en dus ook de verhaallijnen die daar bij horen.Huub moet gewoon niet meer aan die domme verhaallijnen van dat hokje meedoen als hij die niet ziet zitten.
Dat je daar nu nog steeds in stinkt, in dat mooie gepraat van hem. Dat Huub zo naar doet omdat het moet. Hij is het toch echt zelf, ondanks de verhaallijnen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:46 schreef kybe het volgende:
Eigenlijk zegt Huub tegen Lieke dat hij wel weet dat hij haar pijn doet. DGK is alles voor hem en dus ook de verhaallijnen die daar bij horen.Huub moet gewoon niet meer aan die domme verhaallijnen van dat hokje meedoen als hij die niet ziet zitten.
Ik denk dat het niet zo simpel is. Hoe belangrijker je bent, hoe meer je mee doet aan de verhaallijnen. Dat merk je ook wel aan de discussies.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:46 schreef kybe het volgende:
Kortom, Huub doet al meer dan een jaar wat anderen hem opdragen en is een laffe loosert / mediageile geldwolf.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:46 schreef kybe het volgende:
Die zijn trouwens van : Van Dobbenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel voor om de naam FEBO niet meer te gebruiken. De beste kroketten in de EU staan helemaal los van "het hokje".![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel voor om de naam FEBO niet meer te gebruiken. De beste kroketten in de EU staan helemaal los van "het hokje".![]()
Asperientje voor de pijn in haar benen !quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:48 schreef mazaru het volgende:
Lieke heeft pijnstillers genomen. Die is dus ook te pakken genomen
Als ik Huub was zou ik ook niet opstappen, want volgens mij heeft hij 49% kans om de villa te winnen. Het is hij of Bwian.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook uit het verhaal ja. Ze moeten met zn 2en gewoon lekker opstappen en zeggen STIK MAAR IN DIE TERINGZOO!
Ik zou dat zelfs het beste einde van DGK vinden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook uit het verhaal ja. Ze moeten met zn 2en gewoon lekker opstappen en zeggen STIK MAAR IN DIE TERINGZOO!
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je daar nu nog steeds in stinkt, in dat mooie gepraat van hem. Dat Huub zo naar doet omdat het moet. Hij is het toch echt zelf, ondanks de verhaallijnen.
Ook goed, maar lekker en wansmaak hoort niet bij elkaarquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn trouwens van : Van Dobben
'nadenken' en 'Cos' gaat niet samen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
Kan iemand ff nadenken over de volgende COS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |