Brian is een papagaai. Die verteld alles wat ze hem vertellen door als had hij het zelf bedacht.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
Brian steekt nu de dames wat veren in hun reet.
Brian verteld ook dat zelfspot zoooooo belangrijk is![]()
Ik denk dat die vriendschap wel een beetje bekoeld zal zijn en ik geloof niet dat Nena (quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:39 schreef Sonique het volgende:
Ik wil wel eens weten wat Nena vind van dat beste vriendinnetje van haar...
Ik zeg Nena als gast
Dat was al bekend ! Wie wil er nu nog in DGK?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:42 schreef Stupidisco het volgende:
duurt trouwens lang voordat de nieuwe gastspeler komt. Ze kunnen zeker niemand vinden...
Waar was jij de afgelopen maanden? ELKE vorm van fysiek geweld is nu toegestaan, zolang het maar niet te duidelijk op de streams te zien is...quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:43 schreef Sonique het volgende:
MAar dit is toch uitlokking tot fisiek geweld?
Dat mag toch niet volgens de Febo?
Kim zou nu vast niet zo goed uitkomen voor de redactie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:42 schreef Stupidisco het volgende:
duurt trouwens lang voordat de nieuwe gastspeler komt. Ze kunnen zeker niemand vinden...
Bij de FEBO zitten een stel debielen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:43 schreef Sonique het volgende:
lachen moest ze er niet om hoor.... ze was ook al geirriteerd... net als ikquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:42 schreef neehe het volgende:
Toen Jaap beneden was zei Naad dat het allemaal Lieke haar schuld was, en die heeft nu juist helemaal niets gedaan.
Ze moest er juist hard om lachen, het enigste wat ze gedaan had was die snollen negeren.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:43 schreef Sonique het volgende:
Febo rules en zij passen alles aan zolang Brian er beter van wordtquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:43 schreef Sonique het volgende:
Amanda: het was toch off cam knokkuhquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:43 schreef Sonique het volgende:
Nicolaas komt echt niet voor een derde keer .....quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen komt Sint in het land, ben benieuwd of hij ook Eemnes aan doet![]()
Dit keer zegt je naam genoeg. Volgende week.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen komt Sint in het land, ben benieuwd of hij ook Eemnes aan doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |