Dat is inderdaad wel de kern!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch lekker weg?
Begrijp nu eens dat die mensen daar vrijwillig zitten.
Het is precies hetzelfde als met Natasia... kreeg zelfs een allerlaatste waarschuwing en kon zich nog 2 maal te buiten gaan aan fysiek geweld.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:20 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, nog steeds... dat glas gebeuren Amanda in die douche.. gewoon een exit punt uit.. Wat moet er nog meer gebeuren voor dat die jongen eruit zal worden gegooid?
dan gaat er sowieso niets gebeuren want een dubbele exit gaat m natuurlijk al helemaal niet wordenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja maar ik volgens mij heeft hij ook teruggebeukt
Er zal toch wel ergens een grens zijn?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:23 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Maak je maar niets waar, het wordt toch geen exit.
Count me in! Ik heb de hele dag niet gekeken. Val net binnen, ga nu ff bijlezen. Net dat filmpje gezien van die 2 snollaria en dan vooral Naat en dan gaan mn handjes jeukenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, bij de volgende streamlock die langer dan 5 minuten duurt gaan we het organiseren. En eigenlijk mag dat wel in iedere OP vermeld worden zodat de redactie het op zeker zal lezen. Beelden of een bezetting van dat teringhuis.......aan hun de keus!
Nee das Nix op de achtergrond ! Hij heeft honger en is bezig in de keuken!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:26 schreef HoneyBunny het volgende:
Haha, ze hebben echt het halve huis gesloopt!! Ze zijn nu nog aan het opruimen!
Ze hebben daar "spelregels" waar de bewoners hun handtekening onder gezet hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:23 schreef APK het volgende:
Dan gaan ze toch lekker weg?
Begrijp nu eens dat die mensen daar vrijwillig zitten.
Rebus:quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is inderdaad wel de kern!
In ieder geval z'n mond, daar is het helemaal opgezwollenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:26 schreef Ziet het volgende:
hij is op zijn rechteroog geraakt en volgens mij ook op zijn mond
hij ziet er inderdaad gebeukt uit.
Hij is bezig met zijn derde onderkinquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das Nix op de achtergrond ! Hij heeft honger en is bezig in de keuken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |