amanda ligt daar altijd in en doet geilquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zit in de spijt modus, vermoedelijk geil.......![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nicolaas komt echt niet voor een derde keer .....
De sint komt volgende week pas!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen komt Sint in het land, ben benieuwd of hij ook Eemnes aan doet![]()
Ik stel voor om de naam FEBO niet meer te gebruiken. De beste kroketten in de EU staan helemaal los van "het hokje".quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Bij de FEBO zitten een stel debielen.![]()
Dat begrijp ik ook uit het verhaal ja. Ze moeten met zn 2en gewoon lekker opstappen en zeggen STIK MAAR IN DIE TERINGZOO!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:46 schreef kybe het volgende:
Eigenlijk zegt Huub tegen Lieke dat hij wel weet dat hij haar pijn doet. DGK is alles voor hem en dus ook de verhaallijnen die daar bij horen.Huub moet gewoon niet meer aan die domme verhaallijnen van dat hokje meedoen als hij die niet ziet zitten.
Dat je daar nu nog steeds in stinkt, in dat mooie gepraat van hem. Dat Huub zo naar doet omdat het moet. Hij is het toch echt zelf, ondanks de verhaallijnen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:46 schreef kybe het volgende:
Eigenlijk zegt Huub tegen Lieke dat hij wel weet dat hij haar pijn doet. DGK is alles voor hem en dus ook de verhaallijnen die daar bij horen.Huub moet gewoon niet meer aan die domme verhaallijnen van dat hokje meedoen als hij die niet ziet zitten.
Ik denk dat het niet zo simpel is. Hoe belangrijker je bent, hoe meer je mee doet aan de verhaallijnen. Dat merk je ook wel aan de discussies.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:46 schreef kybe het volgende:
Kortom, Huub doet al meer dan een jaar wat anderen hem opdragen en is een laffe loosert / mediageile geldwolf.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:46 schreef kybe het volgende:
Die zijn trouwens van : Van Dobbenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel voor om de naam FEBO niet meer te gebruiken. De beste kroketten in de EU staan helemaal los van "het hokje".![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel voor om de naam FEBO niet meer te gebruiken. De beste kroketten in de EU staan helemaal los van "het hokje".![]()
Asperientje voor de pijn in haar benen !quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:48 schreef mazaru het volgende:
Lieke heeft pijnstillers genomen. Die is dus ook te pakken genomen
Als ik Huub was zou ik ook niet opstappen, want volgens mij heeft hij 49% kans om de villa te winnen. Het is hij of Bwian.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook uit het verhaal ja. Ze moeten met zn 2en gewoon lekker opstappen en zeggen STIK MAAR IN DIE TERINGZOO!
Ik zou dat zelfs het beste einde van DGK vinden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook uit het verhaal ja. Ze moeten met zn 2en gewoon lekker opstappen en zeggen STIK MAAR IN DIE TERINGZOO!
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je daar nu nog steeds in stinkt, in dat mooie gepraat van hem. Dat Huub zo naar doet omdat het moet. Hij is het toch echt zelf, ondanks de verhaallijnen.
Ook goed, maar lekker en wansmaak hoort niet bij elkaarquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn trouwens van : Van Dobben
'nadenken' en 'Cos' gaat niet samen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
Kan iemand ff nadenken over de volgende COS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |