Ja, maar ik wil geen jeukende handjes. Het gaat mij om het feit dat ik alle beelden wil zien.....Die bewoners doen allemaal hetzelfde (Brian wel in de overtreffende trap en van een andere orde), dat rukt mij niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:26 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Count me in! Ik heb de hele dag niet gekeken. Val net binnen, ga nu ff bijlezen. Net dat filmpje gezien van die 2 snollaria en dan vooral Naat en dan gaan mn handjes jeuken
Lieke zei ook tegen Huub :ik weet niet meer wat je speelt en wat je echt meent.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:25 schreef rooie3 het volgende:
Ik denk dat Huub nu door heeft dat hij teveel gaat doen wat het hokje zegt.
Dat klopt maar we hopen al een paar weken dat hij oprot en elke keer komt hij eronder uit dus ik denk dat als we het niet verwachten het ineens gebeurd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zal toch wel ergens een grens zijn?
Ik krijg het idee dat Brrr dit keer erg ver is gegaan, waarschijnlijk door uitspraken van Huub.
Ik kan me niet herinneren dat er ooit iemand is blijven slapen van de redactie.
Morgen komen toch de verhalen wel los, en dan verschijnt er ineens bij toverslag een filmpje op internet waardoor het niet meer te ontkennen valt
Hoop doet leven
En zo hoort het te zijn, ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hebben daar "spelregels" waar de bewoners hun handtekening onder gezet hebben.
Ja, en als je het er niet mee eens bent ga je lekker naar huis.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hebben daar "spelregels" waar de bewoners hun handtekening onder gezet hebben.
"Een schurftige kameel draagt altijd nog wel de lasten van verscheidene ezels."quote:
De spanning rondom Brrr was al heel erg opgelopen door dat douche-incident.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:29 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Dat klopt maar we hopen al een paar weken dat hij oprot en elke keer komt hij eronder uit dus ik denk dat als we het niet verwachten het ineens gebeurd.
En dat is Brian, want die ligt er niet echt relaxed bij....quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:30 schreef akveor het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat er iemand echt te ver is gegaan...
Wtf. Gewoon een groter vloerkleed neerleggen. Daar kan meer onder.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:30 schreef akveor het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat er iemand echt te ver is gegaan...
Welnee, als je een klap op je oog krijgt dan wordt het al snel dik en rood. Later blauw. Als Huub een knal op z'n oog zou hebben gekregen dan is het morgen echt wel blauw, daar kan geen make-up tegenop. En z'n lip ziet er ook niet geslagen uit vind ik.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:26 schreef Ziet het volgende:
hij is op zijn rechteroog geraakt en volgens mij ook op zijn mond
hij ziet er inderdaad gebeukt uit.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:28 schreef chufi het volgende:
En weer geen geluid bij de kindjes
Ik zie Amanda niet janken....quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dat is Brian, want die ligt er niet echt relaxed bij....
Nee man, het is allemaal de schuld van Brian!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Een schurftige kameel draagt altijd nog wel de lasten van verscheidene ezels."
Of is het toch...."Desert storm"?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
De master heeft zijn spieren geforceerd![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |