quote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef Lady-night het volgende:
Brain wordt onderuit gehaald op teletext van ned.1 pag.316
Zo ken ik je weer.quote:
Het was JOUW idee om dgk_fan in Dordrecht bij de V&D achter te laten.........................dus datquote:
jammer dat die vrouw t alleen over onder de douche zetten heeft. Ze zou eens moetenw eten wat er verder gebeurdequote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef Lady-night het volgende:
Brain wordt onderuit gehaald op teletext van ned.1 pag.316
Straatjongenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dennix heeft echt geen tekst, zelfs tegen Naad niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het was JOUW idee om dgk_fan in Dordrecht bij de V&D achter te laten.........................dus dat
Fontein aan, poort open, daar is iequote:Op donderdag 8 november 2007 22:43 schreef Darklight het volgende:
Jaap komt niet meer terug
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:44 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik was ff afgeleid
Daar is Jaap ook weer
Volgens mij is het ontmoeting-met-Cora-gehad-Jaapquote:
Erik zal er wel 1 hebben!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:45 schreef misslady83 het volgende:
Heeft iemand een foto van ricardo als vrouw?
Vast wel maar je vergeet de echte sterren van de show.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:45 schreef misslady83 het volgende:
Heeft iemand een foto van ricardo als vrouw?
Ik moet zo naar mijn nest. Vind je het erg als ik de gebeurtenissen vanaf augustus vorig jaar even niet ga beschrijven.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef jassy het volgende:
Wat is hier aan vooraf gegaan !!?
Beetje jammerquote:Op donderdag 8 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik moet zo naar mijn nest. vind je het erg als ik de gebeurtenissen vanaf augustus vorig jaar even niet ga beschrijven.![]()
Jaap zegt dat hij Cora niet gezien heeft. Hmmmm, hij is wel erg vrolijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het ontmoeting-met-Cora-gehad-Jaap![]()
was een slechte tvpquote:Op donderdag 8 november 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fontein aan, poort open, daar is ie![]()
Volgens Jaap is het lippenbalsemquote:Op donderdag 8 november 2007 22:51 schreef STAP01 het volgende:
Jaap heeft melk gedronken zo te zien.
Weet noekie dat zelf ook?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:51 schreef Sonique het volgende:
Jaap heeft noekie gehad...
Dat geloof je toch zelf niet . Nix en iets grappigs. Heb je zijn gesprekken niet gehoord met de kalender kandidates?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
Kan niet iemand hier een brief schrijven aan Dennis? Krijgen we misschien iets lachwekkends terug...
gaat toch nietquote:Op donderdag 8 november 2007 22:53 schreef jassy het volgende:
Jaap gaat zijn 24 uur aanvragen.
Daar was ik wéér! Ik was even weg, dingen doen enzo maar ik ben er weer hoor.quote:
Dat heeft hij allang gedaan. Hij neemt nu een pose aan.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
Jaap is aan het denken.
Ik zal een kort briefje schrijven en ik verwacht een hele lange terug (gezien de tijd dat hij er mee bezig is).quote:Op donderdag 8 november 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
Kan niet iemand hier een brief schrijven aan Dennis? Krijgen we misschien iets lachwekkends terug...
Ze schrijven allemaal terugquote:Op donderdag 8 november 2007 22:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik zal een kort briefje schrijven en ik verwacht een hele lange terug (gezien de tijd dat hij er mee bezig is).
Maar wel een pluspunt voor Dennis en Nadia, zij schrijven tenminste terug, dat zie ik de anderen niet doen.
Ja drie fans terugschrijven of 70quote:Op donderdag 8 november 2007 22:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik zal een kort briefje schrijven en ik verwacht een hele lange terug (gezien de tijd dat hij er mee bezig is).
Maar wel een pluspunt voor Dennis en Nadia, zij schrijven tenminste terug, dat zie ik de anderen niet doen.
Typisch Jaap. En maar denken dat we gek zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heeft hij allang gedaan. Hij neemt nu een pose aan.![]()
Krijg je in ieder geval geen droge lippen of klovenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar was ik wéér! Ik was even weg, dingen doen enzo maar ik ben er weer hoor.
Mijn mond plakt.![]()
Het is net zo'n enge sekteleider.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:57 schreef yellowfirst het volgende:
Wat is Brian weer eng aan het praten........hele enge gewoonte als hij probeert iemand te overtuigen....![]()
Ja wat zijn ze toch weer lief.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:59 schreef Scandalous het volgende:
Amanda en Brian zijn nu ineens heel erg begaan met Jaap![]()
Is genetisch. Live heb ik het persoon gezien dat hem ter wereld heeft gebracht en die uitte zich op een niet bepaald prettige wijze tegenover haar gezelschap in het openbaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:57 schreef yellowfirst het volgende:
Wat is Brian weer eng aan het praten........hele enge gewoonte als hij probeert iemand te overtuigen....![]()
Koortslip heerst ook in dat hok.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:00 schreef KimiK het volgende:
[..]
Krijg je in ieder geval geen droge lippen of kloven![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is genetisch. Live heb ik het persoon gezien dat hem ter wereld heeft gebracht en die uitte zich op een niet bepaald prettige wijze tegenover haar gezelschap in het openbaar.![]()
Tsja 2 mensen terug schrijven is makkelijker dan 50 hequote:Op donderdag 8 november 2007 22:57 schreef noucky het volgende:
[..]
PS Jaap wil er ook nog weleens energie in gaan steken.
En die 24 uur kan je toch gewoon laten doodbloeden?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef chufi het volgende:
Jaap zit de boel te zieken. Hij gaat niet en blijft het maar hebben over 1 min voor 12. De brief en stemming was gister ver voor 12 binnengekomen. en het antwoord ook (zeg 11 uur). Dus moeten ze morgen voor 11 uur stemmen en heeft jaap nog ruim een uur de tijd om het terug te draaien
Daarnaast gaat de 24 uur pas in na het gesprek met de spycholoog toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef chufi het volgende:
Jaap zit de boel te zieken. Hij gaat niet en blijft het maar hebben over 1 min voor 12. De brief en stemming was gister ver voor 12 binnengekomen. en het antwoord ook (zeg 11 uur). Dus moeten ze morgen voor 11 uur stemmen en heeft jaap nog ruim een uur de tijd om het terug te draaien
Maar dat bedoelt ze goed hoor.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is genetisch. Live heb ik het persoon gezien dat hem ter wereld heeft gebracht en die uitte zich op een niet bepaald prettige wijze tegenover haar gezelschap in het openbaar.![]()
Conyo bo mama, het blijft een schatje.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ook dat nog, als je niks doet blijf je toch gewoonquote:Op donderdag 8 november 2007 23:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En die 24 uur kan je toch gewoon laten doodbloeden?
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Conyo bo mama, het blijft een schatje.
[ afbeelding ]
Hahahahaha, het is elke keer weer schrikken...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je wist dat ik dit ging doen:quote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
D'r haar is nu een stuk lichter en als ze staat is het iets minder Jabba.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zal in die 24 uur best wel een keer de kans krijgen om ongezien de telefoon te pakken, om die 24 uur weer in te trekken zonder dat iemand dat door heeft.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En die 24 uur kan je toch gewoon laten doodbloeden?
Top OP.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Py het volgende:
D'r is wat te beleven of te melden of je hebt zin om te cossen en er is niet gelijk een volgende als je F5't.
Dan wil je snel door dus je maakt een cos aan.
Dan moet je ook een OP maken. Dat kost tijd.
En als je dan klaar bent dan dan is de cos halverwege de 2e pagina en bij het begin van de 3e als je bijgelezen bent en heb je ondertussen ook gemist wat er op de streams was.![]()
Maak je haar nu mooier als ze is?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
D'r haar is nu een stuk lichter en als ze staat is het iets minder Jabba.![]()
OT: Volgens Py niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
D'r haar is nu een stuk lichter en als ze staat is het iets minder Jabba.![]()
Das ook weer zo , zeker als ie alleen boven in de MB slaaptquote:Op donderdag 8 november 2007 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zal in die 24 uur best wel een keer de kans krijgen om ongezien de telefoon te pakken, om die 24 uur weer in te trekken zonder dat iemand dat door heeft.![]()
Ik schrik me elke keer weer wezenloos als ik die foto van Jabba the Hut zie.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond bla eigenlijk wel een goede omschrijving van de streams de afgelopen dagenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Py het volgende:
D'r is wat te beleven of te melden of je hebt zin om te cossen en er is niet gelijk een volgende als je F5't.
Dan wil je snel door dus je maakt een cos aan.
Dan moet je ook een OP maken. Dat kost tijd.
En als je dan klaar bent dan dan is de cos halverwege de 2e pagina en bij het begin van de 3e als je bijgelezen bent en heb je ondertussen ook gemist wat er op de streams was.![]()
ze willen Japie niet kwijt en daarom deze constructiequote:Op donderdag 8 november 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap komt deze constructie niet van hem maar van de.............![]()
Die knakker is te irritant voor woordenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:12 schreef misslady83 het volgende:
Hoor die ricardo: jumpen...........hakken!
dat klonk een stuk minder echt als gisteren.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:15 schreef ruby het volgende:
Jaap is genaaid, godverdomme teringzooi, hij haat ze.
Dat waren zijn woorden.
Yep, en Jaap voelt zich genaaid. Leuk toneelstukje.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:15 schreef chufi het volgende:
24 uur gaat in na Anita te hebben gesproken ! Dus Lieke had gelijk!
Nee nondeju. Ik stond daar met een behaaglijke bodywarmer op de stoep en kreeg nog de kouwe rillingen over mijn rugquote:
IDD Toneelstukje..... Focus weer terug op Brian.....quote:Op donderdag 8 november 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en Jaap voelt zich genaaid. Leuk toneelstukje.
Oke,quote:Op donderdag 8 november 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee nondeju. Ik stond daar met een behaaglijke bodywarmer op de stoep en kreeg nog de kouwe rillingen over mijn rug![]()
Hij is echt gegroeid.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
Dennix doet ook weer actief mee aan het gesprek.![]()
Ach, Dennis is gewoon een sukkeltje, en totaal onschuldig vergeleken met de rest.quote:
Jaap weg of niet?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee nondeju. Ik stond daar met een behaaglijke bodywarmer op de stoep en kreeg nog de kouwe rillingen over mijn rug![]()
Amanda gaat het rekken bedoelmet haar grote muil!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap gaat dit verhaaltje rekken tot een paar seconden voor twaalf.
Wil je wedden?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap weg of niet?
Gelukkig maar, ook een kogelvrijvest aan ivm de Fam.Kubatz?
De febo zal op het juiste moment opnemen denk ik.... Zou ons computerklokje de juiste tijd aangeven of heeft de febo daar ook al mee zitten klooien?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap gaat dit verhaaltje rekken tot een paar seconden voor twaalf.
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geloof niks van wat je ziet, Jaap van Otterloo is een TOP-acteur![]()
Misschien moet ie Bwian vragen. Die doet het heel graag van achteren.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
Wicawdo gaat er zomaar van uit dat Huub, nuchter, gebruik wil maken van zijn goddelijke lijf.
Ik lach!
Dat denk ik nou ook!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:23 schreef pasjesjen het volgende:
En toch denk ik dat Dennis het gaat blokken morgen![]()
Ik was wel op mijn hoedequote:Op donderdag 8 november 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap weg of niet?
Gelukkig maar, ook een kogelvrijvest aan ivm de Fam.Kubatz?
Ik wel hoor. Gooi er maar een poll in hier.quote:
Ik denk dat hij blijft.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Gooi er maar een poll in hier.![]()
Wat denk jezelf ?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gaat Nix knallen? Boem Boem Boem?![]()
Graag! met 1 secondenlijm.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef riri het volgende:
Waarom tapen ze Amanda's mond niet dicht...dit is toch niet normaal meer
Huub zei het net al het is de ultieme mogelijkheid voor hem om te laten zien dat hij wel een goede speler is.quote:
Dan gaat hier de vlag uit 100%, sowieso.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er wordt nog volop gepland (alle oogjes gericht op de plasma's voor de instructies?)quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat bedrag is een lachertje . Als het een ton zou zijn was het een ander verhaalquote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef Sonique het volgende:
Tuurlijk blijft Jaap, was er enige twijfel dan?
Tis allemaal spel IMO
Zij zei anders wel iets heel erg zinnigs...Hoe kan iemand een stemming gegunt worden die al uit het spel ligt?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef riri het volgende:
Wow, psycadelic Naad.quote:
Precies. Als Dennis het blokt, dan is hij inderdaad een goede speler!!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Huub zei het net al het is de ultieme mogelijkheid voor hem om te laten zien dat hij wel een goede speler is.
Daarbij is houd hij zich best afzijdig in de discussie dus ik denk dat ie blockt
trusten.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er wordt nog volop gepland (alle oogjes gericht op de plasma's voor de instructies?)
Mijn oogjes gaan even dicht![]()
Zwaai zwaai, baai baai.![]()
Dat zei brian, nadat Huub het al in de chill had gezegd.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij zei anders wel iets heel erg zinnigs...Hoe kan iemand een stemming gegunt worden die al uit het spel ligt?
Deal!!, maar ik denk ook dat Jaap blijftquote:Op donderdag 8 november 2007 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik wed dat Jaap blijft......![]()
als ik verlies wil ik iemand zijn persoonlijke butler wel zijn voor 1 avond![]()
Hij blijftquote:
En dan zou Jaap eruit liggen zonder dat Cora 10.000 krijgt.... Nou daar krijgt ie de mensen mee op de banken.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies. Als Dennis het blokt, dan is hij inderdaad een goede speler!!
In tegenstelling tot wat Amanda zegt.
En bijna niemand onderbreekt haar...ik kan er niet meer naar luisteren.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef riri het volgende:
Soms begrijpt ze zichzelf niet dat weet je toch en soms slaat ze iemand een koortslipquote:Op donderdag 8 november 2007 23:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij zei anders wel iets heel erg zinnigs...Hoe kan iemand een stemming gegunt worden die al uit het spel ligt?
Ik denk dat Jaap zojuist uren met cora heeft zitten praten. Amanda heeft natuurlijk Cora wel gezien...quote:
Zwaai, zwaai en slaap lekker.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap zojuist uren met cora heeft zitten praten. Amanda heeft natuurlijk Cora wel gezien...
ik zou t wel een leuke actie vinden. heeft hij er wel voor gezorgd dat er iemand uitligt. en dat is waar t uiteindelijk om gaatquote:Op donderdag 8 november 2007 23:34 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan zou Jaap eruit liggen zonder dat Cora 10.000 krijgt.... Nou daar krijgt ie de mensen mee op de banken.
Mag niet van Avonne.quote:
Slaap lekker Ruudquote:Op donderdag 8 november 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag niet van Avonne.( Ze is ook wel lief
)
Truste 2live![]()
![]()
Ja Nadia weet waar ze over spreekt...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:38 schreef Nomrc2 het volgende:
nadia
heeft vooral over de liefde
wat schattig toch
H'e, da's een mogelijkheid waar ik nog niet aan had gedacht. Jaap stond misschien echt op knappen en moest Cora zien. En ze hebben toegegeven.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap zojuist uren met cora heeft zitten praten. Amanda heeft natuurlijk Cora wel gezien...
Morgen weer vroeg opquote:Op donderdag 8 november 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
)
Truste 2live![]()
![]()
Edit : en de rest ook natuurlijk.![]()
![]()
Trusten Ruudquote:Op donderdag 8 november 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
)
Truste 2live![]()
![]()
Edit : en de rest ook natuurlijk.![]()
![]()
Kan het beiden zijn? Amanda is niet gek, die had Cora echt wel gezien. Cora is gewoon gezellig mee geweest naar het schaakuitje van Jaap. Jaap zei bij terugkomst niet voor niets tegen Amanda drie keer "En jij hebt Cora niet op de achterbank zien zitten"quote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef Py het volgende:
[..]
H'e, da's een mogelijkheid waar ik nog niet aan had gedacht. Jaap stond misschien echt op knappen en moest Cora zien. En ze hebben toegegeven.
Heb ze ook niet gehoord over die schaakles totdat ie vertrokken was.![]()
natuurlijk gaat hij nietw eg.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap gaat niet weg. Hij is niet gek. Hij wilde die 10.000 meepikken en gewoon blijven zitten. Nu wordt het spel gewoon uitgespeeld vanwege die tweede stemronde, waar ook Jaap niet op had gerekend. En eigenlijk, steeds meer begin ik te denken dat het volledige drama van a tot z gescript is.
Hoe komje erbij dat Jaap er dan uitligt?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zou t wel een leuke actie vinden. heeft hij er wel voor gezorgd dat er iemand uitligt. en dat is waar t uiteindelijk om gaat
En de schaakles bleek een parijtje te zijn tegen de voorzitter van de lokale schaakclub in Eemnes en die was slecht.. 10 min werk... Dus ja Cora zat op de achterbank!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef Py het volgende:
[..]
H'e, da's een mogelijkheid waar ik nog niet aan had gedacht. Jaap stond misschien echt op knappen en moest Cora zien. En ze hebben toegegeven.
Heb ze ook niet gehoord over die schaakles totdat ie vertrokken was.![]()
Meen je dit nu serieus?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap gaat niet weg. Hij is niet gek. Hij wilde die 10.000 meepikken en gewoon blijven zitten. Nu wordt het spel gewoon uitgespeeld vanwege die tweede stemronde, waar ook Jaap niet op had gerekend. En eigenlijk, steeds meer begin ik te denken dat het volledige drama van a tot z gescript is.
Ik heb het over deze stemming en het eventuele vertrek van Jaap. En sterker nog, als Jaap wel weg gaat zonder die 10 K, dan nog geloof ik dat het gescript is om mooie TV te maken. Jaap krijgt alsnog dat geld terug, net zoals Erik en Sylvia. En vermoedelijk met een extra vertrekpremie.quote:
de exit was een voorwaarde van brian en amanda om hem die 10 k te geven. blijft hij, dan naait hij ze ( zijn goed recht), maar als dennis dat blokt heeft hij de 10k niet en heeft dennis t dus goed gespeeld, omdat jaap dan de 10 k niet heeft ondanks zijn vertrekleugentje. speelt jaap t hard en trekt zijn exit niet in, is hij er gewoon uit zonder zijn 10k. en heeft dennis t goed gespeeld omdat hij dan een speler wegspeeltquote:Op donderdag 8 november 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoe komje erbij dat Jaap er dan uitligt?
Jaap z'n vertrek is vrijwillig..... daar wordt niet over gestemt er wordt gestemt of Cora die 10.000 krijgt. Jaap koppelt daar z'n vertrek aan....
Amanda zegt iets zinnigs: Hoe kan je iemand 10.000 via een stemming kunnen geven die al uit het spel is.
Maar dat wordt hiet niet opgepikt of ik snap het niet.
Ik denk dat Jaap 2 minuten voor twaalf gaat bellen en dat dan de wannabee's 1 minuut in onzekerheid moeten zitten of Jaap vertrekt. En die gaat natuurlijk niet.
Voor die 10.000 maakt het niet uit of Japio op dat moment al weg is. Het bedrag is namelijk bestemd voor 'n kennis, familielid enz ..... Die zitten ook niet in het spel. Het bedrag gaat altijd naar een 'buitenstaander'.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoe komje erbij dat Jaap er dan uitligt?
Jaap z'n vertrek is vrijwillig..... daar wordt niet over gestemt er wordt gestemt of Cora die 10.000 krijgt. Jaap koppelt daar z'n vertrek aan....
Amanda zegt iets zinnigs: Hoe kan je iemand 10.000 via een stemming kunnen geven die al uit het spel is.
Maar dat wordt hiet niet opgepikt of ik snap het niet.
Ik denk dat Jaap 2 minuten voor twaalf gaat bellen en dat dan de wannabee's 1 minuut in onzekerheid moeten zitten of Jaap vertrekt. En die gaat natuurlijk niet.
Ja, maar voor hetzelfde geld belt hij morgenvroeg al, als iedereen nog slaapt om die 24 uur in te trekken......who know'squote:Op donderdag 8 november 2007 23:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor die 10.000 maakt het niet uit of Japio op dat moment al weg is. Het bedrag is namelijk bestemd voor 'n kennis, familielid enz ..... Die zitten ook niet in het spel. Het bedrag gaat altijd naar een 'buitenstaander'.
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Volgens Brian duurt het tot 1 januari 2009
Dus Jaap houdt er zelf niets aan overquote:Op donderdag 8 november 2007 23:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor die 10.000 maakt het niet uit of Japio op dat moment al weg is. Het bedrag is namelijk bestemd voor 'n kennis, familielid enz ..... Die zitten ook niet in het spel. Het bedrag gaat altijd naar een 'buitenstaander'.
Dat heb ik gemist. Was een OP aan t maken.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan het beiden zijn? Amanda is niet gek, die had Cora echt wel gezien. Cora is gewoon gezellig mee geweest naar het schaakuitje van Jaap. Jaap zei bij terugkomst niet voor niets tegen Amanda drie keer "En jij hebt Cora niet op de achterbank zien zitten"
Maar ze zeggen dat ze kunnen bellen of zn 24 urr nog staat of dat ie ingetrokken isquote:Op donderdag 8 november 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar voor hetzelfde geld belt hij morgenvroeg al, als iedereen nog slaapt om die 24 uur in te trekken......who know's
Ze hebben al nagevraagd of ze dat 'achter' kunnen opvragen. Antwoord was "Ja".quote:Op donderdag 8 november 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar voor hetzelfde geld belt hij morgenvroeg al, als iedereen nog slaapt om die 24 uur in te trekken......who know's
Nou prima dan. Hij belt morgen in alle vroegte die 24 uur af en vijf minuten later vraagt hij hem weer aan.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben al nagevraagd of ze dat 'achter' kunnen opvragen. Antwoord was "Ja".
Same hier.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:52 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Ricardo echt een leuke gast![]()
Kan er niks aan doen...
Lekkere billen bedoel je !! Opgespoten en alquote:Op donderdag 8 november 2007 23:52 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Ricardo echt een leuke gast![]()
Kan er niks aan doen...
Haha die is goed.Hoop dat de redactie mee leest.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou prima dan. Hij belt morgen in alle vroegte die 24 uur af en vijf minuten later vraagt hij hem weer aan.
7100 euroquote:Op donderdag 8 november 2007 23:52 schreef Sonique het volgende:
Waarom zou jaap vertrekken met die 10000?
Daar schiet hij niets mee op. Als jaap zou vertrekken verliest hij sowieso z'n 10000 borg...
Hoeft niet, hij kan vannacht die 24 uur intrekken en vijf minuten later weer aanvragen. Dan heeft hij tijd genoeg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:03 schreef Py het volgende:
Jaap wil eerst de poen vangen en dat hij dan pas de 24 uur hoeft in te trekken. Als dat andersom is dan moet hij eerst die 24 uur intrekken en dan is daarna pas de stemming.
Maar volgens mij komt ie 1 minuut te kort
Weer - vrrrrrrrrrroemmmmmm - snelquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:02 schreef PeterNB het volgende:
(mini-audio van) Jaap vraagt 24 uur aan
http://www1.evilshare.com/d3afedd6-df9e-102a-9309-00a0c993e9d6
Kan dat? Zo spelen met die 24 uur?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij kan vannacht die 24 uur intrekken en vijf minuten later weer aanvragen. Dan heeft hij tijd genoeg.
Briljant!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij kan vannacht die 24 uur intrekken en vijf minuten later weer aanvragen. Dan heeft hij tijd genoeg.
Op dit soort situaties hebben ze vast niet gerekend en is dat niet verwerkt in het regelboek. Waarom zou het niet kunnen. Maar hey, ik geloof steeds meer dat alles gescript is van a tot z om TV te maken. Hier zit geen ruimte voor enig initiatief van welke speler dan ook.quote:
Juist, daarom denk ik ook steeds meer dat het volledig uitgeschreven is. Ze moeten het volledig uitmelkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:11 schreef neehe het volgende:
Jesus ik ben dat gezeik al aardig zat.
volgens mij niet.quote:
Huub wil Jaap dat geld gewoon geven.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, daarom denk ik ook steeds meer dat het volledig uitgeschreven is. Ze moeten het volledig uitmelken
Dat denk ik nu ook, het gaat nergens over, de hele tijd hetzelfde verhaal in iets andere bewoordingen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, daarom denk ik ook steeds meer dat het volledig uitgeschreven is. Ze moeten het volledig uitmelken
Wat voor klok heb je gezien... ? De klok die op 24 uur stond voor de stemming... niet Jaap's exit countdown.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef Sonique het volgende:
Jaap heeft een fout gemaakt.
Hij had het andersom moeten doen, De 24 hadden 1 minuut NA de stemming moeten aflopen.
vreemd dat hij daar niet op ingingquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub wil Jaap dat geld gewoon geven.
Soms denk ik bij Jaap ook nog wel eens aan een juridische touwtrekkerij met achter.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op dit soort situaties hebben ze vast niet gerekend en is dat niet verwerkt in het regelboek. Waarom zou het niet kunnen. Maar hey, ik geloof steeds meer dat alles gescript is van a tot z om TV te maken. Hier zit geen ruimte voor enig initiatief van welke speler dan ook.
1. Jaap gaat eruit, omdat het moet, en krijgt die bonus mee
2. Jaap gaat eruit, krijgt die bonus niet mee (mooie tv) en krijgt alsnog van achter een vette oprotpremie.
3. Jaap blijft zitten, krijgt geniaal die bonus omdat hij dat heeft verdiend van achter.
Maar alle scenario's zijn van a tot en met z uitgeschreven.
Het gaat haar erom dat Lieke pas haar stem uitbrengt na die 24 uur... Ze vertrouwt het niet dat ze zolang wacht..quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
Wat blaat Amanda nu voor onzin..... Jaap vertrouwd Lieek toch het meest... en wat interresseert het Amanda nu of LIeke Cora die 10.000 wel of niet geeft.
Da's vast zo'n regel die veranderd is....quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij niet.
hadden ze eerder al eens iets van gezegd dat bij spelen metd e24 uur, t opeens onherroepelijk zou zijn ofzo
was toen bart, brian en natasia collectief 24 uur aanvroegen
Aha, en hoe laat begon die te lopen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat voor klok heb je gezien... ? De klok die op 24 uur stond voor de stemming... niet Jaap's exit countdown.
Dat was vrij precies 00:00quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
Weet iemand nog hoe laat de Plasma gisteren klaar was het zijn zin dat de 48 uur inging ?
Ja slimmerd. Daar zijn ze ook allang achter. Het moet wel nog een beetje geloofwaardig overkomen naar de andere mensen toe, dat hij ook echt oprot dan...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef Sonique het volgende:
Jaap heeft een fout gemaakt.
Hij had het andersom moeten doen, De 24 hadden 1 minuut NA de stemming moeten aflopen.
yups, ze veranderen t elke keer. t gaat gewoon zoals zij willen dat t gaat en desnoods passen ze de regels aan aan hun wensen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's vast zo'n regel die veranderd is....
Lieke heeft het misschien nog niet door maar zij is morgen de sjaak... zij heeft de laatste stem... geeft hem en Jaap en Jaap blijft....quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het gaat haar erom dat Lieke pas haar stem uitbrengt na die 24 uur... Ze vertrouwt het niet dat ze zolang wacht..
Hij zei ik ga het niet lenen, als ik het kan krijgen.quote:
Wat ook alweer precies aangeeft dat het spelletje van Jaap toen begonnen is en de Feboquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was vrij precies 00:00
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke heeft het misschien nog niet door maar zij is morgen de sjaak... zij heeft de laatste stem... geeft hem en Jaap en Jaap blijft....
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
Kan iemand een nieuwe COS maken?
Ja hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
En waarom enige gevaar kan zijn dat Jaap blijft en ooik 7000 euro krijgt?!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:21 schreef Nomrc2 het volgende:
amanda is weer lekker opgefokt
Okidokiquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja hoor
[COS # 2810] Jaap heeft z'n 24 uur aan gevraagd...
Py misschienquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
Nee, dat bleek een fout bericht te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
24 uur begon toch pas te lopen als er een gesprek met de psycholoog is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |