Ik vond bla eigenlijk wel een goede omschrijving van de streams de afgelopen dagenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Py het volgende:
D'r is wat te beleven of te melden of je hebt zin om te cossen en er is niet gelijk een volgende als je F5't.
Dan wil je snel door dus je maakt een cos aan.
Dan moet je ook een OP maken. Dat kost tijd.
En als je dan klaar bent dan dan is de cos halverwege de 2e pagina en bij het begin van de 3e als je bijgelezen bent en heb je ondertussen ook gemist wat er op de streams was.![]()
ze willen Japie niet kwijt en daarom deze constructiequote:Op donderdag 8 november 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap komt deze constructie niet van hem maar van de.............![]()
Die knakker is te irritant voor woordenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:12 schreef misslady83 het volgende:
Hoor die ricardo: jumpen...........hakken!
dat klonk een stuk minder echt als gisteren.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:15 schreef ruby het volgende:
Jaap is genaaid, godverdomme teringzooi, hij haat ze.
Dat waren zijn woorden.
Yep, en Jaap voelt zich genaaid. Leuk toneelstukje.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:15 schreef chufi het volgende:
24 uur gaat in na Anita te hebben gesproken ! Dus Lieke had gelijk!
Nee nondeju. Ik stond daar met een behaaglijke bodywarmer op de stoep en kreeg nog de kouwe rillingen over mijn rugquote:
IDD Toneelstukje..... Focus weer terug op Brian.....quote:Op donderdag 8 november 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en Jaap voelt zich genaaid. Leuk toneelstukje.
Oke,quote:Op donderdag 8 november 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee nondeju. Ik stond daar met een behaaglijke bodywarmer op de stoep en kreeg nog de kouwe rillingen over mijn rug![]()
Hij is echt gegroeid.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
Dennix doet ook weer actief mee aan het gesprek.![]()
Ach, Dennis is gewoon een sukkeltje, en totaal onschuldig vergeleken met de rest.quote:
Jaap weg of niet?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee nondeju. Ik stond daar met een behaaglijke bodywarmer op de stoep en kreeg nog de kouwe rillingen over mijn rug![]()
Amanda gaat het rekken bedoelmet haar grote muil!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap gaat dit verhaaltje rekken tot een paar seconden voor twaalf.
Wil je wedden?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap weg of niet?
Gelukkig maar, ook een kogelvrijvest aan ivm de Fam.Kubatz?
De febo zal op het juiste moment opnemen denk ik.... Zou ons computerklokje de juiste tijd aangeven of heeft de febo daar ook al mee zitten klooien?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap gaat dit verhaaltje rekken tot een paar seconden voor twaalf.
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geloof niks van wat je ziet, Jaap van Otterloo is een TOP-acteur![]()
Misschien moet ie Bwian vragen. Die doet het heel graag van achteren.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
Wicawdo gaat er zomaar van uit dat Huub, nuchter, gebruik wil maken van zijn goddelijke lijf.
Ik lach!
Dat denk ik nou ook!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:23 schreef pasjesjen het volgende:
En toch denk ik dat Dennis het gaat blokken morgen![]()
Ik was wel op mijn hoedequote:Op donderdag 8 november 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap weg of niet?
Gelukkig maar, ook een kogelvrijvest aan ivm de Fam.Kubatz?
Ik wel hoor. Gooi er maar een poll in hier.quote:
Ik denk dat hij blijft.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Gooi er maar een poll in hier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |