quote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef Lady-night het volgende:
Brain wordt onderuit gehaald op teletext van ned.1 pag.316
Zo ken ik je weer.quote:
Het was JOUW idee om dgk_fan in Dordrecht bij de V&D achter te laten.........................dus datquote:
jammer dat die vrouw t alleen over onder de douche zetten heeft. Ze zou eens moetenw eten wat er verder gebeurdequote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef Lady-night het volgende:
Brain wordt onderuit gehaald op teletext van ned.1 pag.316
Straatjongenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dennix heeft echt geen tekst, zelfs tegen Naad niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het was JOUW idee om dgk_fan in Dordrecht bij de V&D achter te laten.........................dus dat
Fontein aan, poort open, daar is iequote:Op donderdag 8 november 2007 22:43 schreef Darklight het volgende:
Jaap komt niet meer terug
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:44 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik was ff afgeleid
Daar is Jaap ook weer
Volgens mij is het ontmoeting-met-Cora-gehad-Jaapquote:
Erik zal er wel 1 hebben!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:45 schreef misslady83 het volgende:
Heeft iemand een foto van ricardo als vrouw?
Vast wel maar je vergeet de echte sterren van de show.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:45 schreef misslady83 het volgende:
Heeft iemand een foto van ricardo als vrouw?
Ik moet zo naar mijn nest. Vind je het erg als ik de gebeurtenissen vanaf augustus vorig jaar even niet ga beschrijven.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef jassy het volgende:
Wat is hier aan vooraf gegaan !!?
Beetje jammerquote:Op donderdag 8 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik moet zo naar mijn nest. vind je het erg als ik de gebeurtenissen vanaf augustus vorig jaar even niet ga beschrijven.![]()
Jaap zegt dat hij Cora niet gezien heeft. Hmmmm, hij is wel erg vrolijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het ontmoeting-met-Cora-gehad-Jaap![]()
was een slechte tvpquote:Op donderdag 8 november 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fontein aan, poort open, daar is ie![]()
Volgens Jaap is het lippenbalsemquote:Op donderdag 8 november 2007 22:51 schreef STAP01 het volgende:
Jaap heeft melk gedronken zo te zien.
Weet noekie dat zelf ook?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:51 schreef Sonique het volgende:
Jaap heeft noekie gehad...
Dat geloof je toch zelf niet . Nix en iets grappigs. Heb je zijn gesprekken niet gehoord met de kalender kandidates?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
Kan niet iemand hier een brief schrijven aan Dennis? Krijgen we misschien iets lachwekkends terug...
gaat toch nietquote:Op donderdag 8 november 2007 22:53 schreef jassy het volgende:
Jaap gaat zijn 24 uur aanvragen.
Daar was ik wéér! Ik was even weg, dingen doen enzo maar ik ben er weer hoor.quote:
Dat heeft hij allang gedaan. Hij neemt nu een pose aan.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
Jaap is aan het denken.
Ik zal een kort briefje schrijven en ik verwacht een hele lange terug (gezien de tijd dat hij er mee bezig is).quote:Op donderdag 8 november 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
Kan niet iemand hier een brief schrijven aan Dennis? Krijgen we misschien iets lachwekkends terug...
Ze schrijven allemaal terugquote:Op donderdag 8 november 2007 22:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik zal een kort briefje schrijven en ik verwacht een hele lange terug (gezien de tijd dat hij er mee bezig is).
Maar wel een pluspunt voor Dennis en Nadia, zij schrijven tenminste terug, dat zie ik de anderen niet doen.
Ja drie fans terugschrijven of 70quote:Op donderdag 8 november 2007 22:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik zal een kort briefje schrijven en ik verwacht een hele lange terug (gezien de tijd dat hij er mee bezig is).
Maar wel een pluspunt voor Dennis en Nadia, zij schrijven tenminste terug, dat zie ik de anderen niet doen.
Typisch Jaap. En maar denken dat we gek zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heeft hij allang gedaan. Hij neemt nu een pose aan.![]()
Krijg je in ieder geval geen droge lippen of klovenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar was ik wéér! Ik was even weg, dingen doen enzo maar ik ben er weer hoor.
Mijn mond plakt.![]()
Het is net zo'n enge sekteleider.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:57 schreef yellowfirst het volgende:
Wat is Brian weer eng aan het praten........hele enge gewoonte als hij probeert iemand te overtuigen....![]()
Ja wat zijn ze toch weer lief.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:59 schreef Scandalous het volgende:
Amanda en Brian zijn nu ineens heel erg begaan met Jaap![]()
Is genetisch. Live heb ik het persoon gezien dat hem ter wereld heeft gebracht en die uitte zich op een niet bepaald prettige wijze tegenover haar gezelschap in het openbaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:57 schreef yellowfirst het volgende:
Wat is Brian weer eng aan het praten........hele enge gewoonte als hij probeert iemand te overtuigen....![]()
Koortslip heerst ook in dat hok.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:00 schreef KimiK het volgende:
[..]
Krijg je in ieder geval geen droge lippen of kloven![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is genetisch. Live heb ik het persoon gezien dat hem ter wereld heeft gebracht en die uitte zich op een niet bepaald prettige wijze tegenover haar gezelschap in het openbaar.![]()
Tsja 2 mensen terug schrijven is makkelijker dan 50 hequote:Op donderdag 8 november 2007 22:57 schreef noucky het volgende:
[..]
PS Jaap wil er ook nog weleens energie in gaan steken.
En die 24 uur kan je toch gewoon laten doodbloeden?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef chufi het volgende:
Jaap zit de boel te zieken. Hij gaat niet en blijft het maar hebben over 1 min voor 12. De brief en stemming was gister ver voor 12 binnengekomen. en het antwoord ook (zeg 11 uur). Dus moeten ze morgen voor 11 uur stemmen en heeft jaap nog ruim een uur de tijd om het terug te draaien
Daarnaast gaat de 24 uur pas in na het gesprek met de spycholoog toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:03 schreef chufi het volgende:
Jaap zit de boel te zieken. Hij gaat niet en blijft het maar hebben over 1 min voor 12. De brief en stemming was gister ver voor 12 binnengekomen. en het antwoord ook (zeg 11 uur). Dus moeten ze morgen voor 11 uur stemmen en heeft jaap nog ruim een uur de tijd om het terug te draaien
Maar dat bedoelt ze goed hoor.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is genetisch. Live heb ik het persoon gezien dat hem ter wereld heeft gebracht en die uitte zich op een niet bepaald prettige wijze tegenover haar gezelschap in het openbaar.![]()
Conyo bo mama, het blijft een schatje.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ook dat nog, als je niks doet blijf je toch gewoonquote:Op donderdag 8 november 2007 23:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En die 24 uur kan je toch gewoon laten doodbloeden?
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Conyo bo mama, het blijft een schatje.
[ afbeelding ]
Hahahahaha, het is elke keer weer schrikken...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je wist dat ik dit ging doen:quote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
D'r haar is nu een stuk lichter en als ze staat is het iets minder Jabba.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zal in die 24 uur best wel een keer de kans krijgen om ongezien de telefoon te pakken, om die 24 uur weer in te trekken zonder dat iemand dat door heeft.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En die 24 uur kan je toch gewoon laten doodbloeden?
Top OP.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Py het volgende:
D'r is wat te beleven of te melden of je hebt zin om te cossen en er is niet gelijk een volgende als je F5't.
Dan wil je snel door dus je maakt een cos aan.
Dan moet je ook een OP maken. Dat kost tijd.
En als je dan klaar bent dan dan is de cos halverwege de 2e pagina en bij het begin van de 3e als je bijgelezen bent en heb je ondertussen ook gemist wat er op de streams was.![]()
Maak je haar nu mooier als ze is?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
D'r haar is nu een stuk lichter en als ze staat is het iets minder Jabba.![]()
OT: Volgens Py niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
D'r haar is nu een stuk lichter en als ze staat is het iets minder Jabba.![]()
Das ook weer zo , zeker als ie alleen boven in de MB slaaptquote:Op donderdag 8 november 2007 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zal in die 24 uur best wel een keer de kans krijgen om ongezien de telefoon te pakken, om die 24 uur weer in te trekken zonder dat iemand dat door heeft.![]()
Ik schrik me elke keer weer wezenloos als ik die foto van Jabba the Hut zie.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |