Wat denk jezelf ?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gaat Nix knallen? Boem Boem Boem?![]()
Graag! met 1 secondenlijm.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef riri het volgende:
Waarom tapen ze Amanda's mond niet dicht...dit is toch niet normaal meer
Huub zei het net al het is de ultieme mogelijkheid voor hem om te laten zien dat hij wel een goede speler is.quote:
Dan gaat hier de vlag uit 100%, sowieso.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er wordt nog volop gepland (alle oogjes gericht op de plasma's voor de instructies?)quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat bedrag is een lachertje . Als het een ton zou zijn was het een ander verhaalquote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef Sonique het volgende:
Tuurlijk blijft Jaap, was er enige twijfel dan?
Tis allemaal spel IMO
Zij zei anders wel iets heel erg zinnigs...Hoe kan iemand een stemming gegunt worden die al uit het spel ligt?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef riri het volgende:
Wow, psycadelic Naad.quote:
Precies. Als Dennis het blokt, dan is hij inderdaad een goede speler!!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Huub zei het net al het is de ultieme mogelijkheid voor hem om te laten zien dat hij wel een goede speler is.
Daarbij is houd hij zich best afzijdig in de discussie dus ik denk dat ie blockt
trusten.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er wordt nog volop gepland (alle oogjes gericht op de plasma's voor de instructies?)
Mijn oogjes gaan even dicht![]()
Zwaai zwaai, baai baai.![]()
Dat zei brian, nadat Huub het al in de chill had gezegd.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij zei anders wel iets heel erg zinnigs...Hoe kan iemand een stemming gegunt worden die al uit het spel ligt?
Deal!!, maar ik denk ook dat Jaap blijftquote:Op donderdag 8 november 2007 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik wed dat Jaap blijft......![]()
als ik verlies wil ik iemand zijn persoonlijke butler wel zijn voor 1 avond![]()
Hij blijftquote:
En dan zou Jaap eruit liggen zonder dat Cora 10.000 krijgt.... Nou daar krijgt ie de mensen mee op de banken.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies. Als Dennis het blokt, dan is hij inderdaad een goede speler!!
In tegenstelling tot wat Amanda zegt.
En bijna niemand onderbreekt haar...ik kan er niet meer naar luisteren.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef riri het volgende:
Soms begrijpt ze zichzelf niet dat weet je toch en soms slaat ze iemand een koortslipquote:Op donderdag 8 november 2007 23:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij zei anders wel iets heel erg zinnigs...Hoe kan iemand een stemming gegunt worden die al uit het spel ligt?
Ik denk dat Jaap zojuist uren met cora heeft zitten praten. Amanda heeft natuurlijk Cora wel gezien...quote:
Zwaai, zwaai en slaap lekker.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap zojuist uren met cora heeft zitten praten. Amanda heeft natuurlijk Cora wel gezien...
ik zou t wel een leuke actie vinden. heeft hij er wel voor gezorgd dat er iemand uitligt. en dat is waar t uiteindelijk om gaatquote:Op donderdag 8 november 2007 23:34 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan zou Jaap eruit liggen zonder dat Cora 10.000 krijgt.... Nou daar krijgt ie de mensen mee op de banken.
Mag niet van Avonne.quote:
Slaap lekker Ruudquote:Op donderdag 8 november 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag niet van Avonne.( Ze is ook wel lief
)
Truste 2live![]()
![]()
Ja Nadia weet waar ze over spreekt...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:38 schreef Nomrc2 het volgende:
nadia
heeft vooral over de liefde
wat schattig toch
H'e, da's een mogelijkheid waar ik nog niet aan had gedacht. Jaap stond misschien echt op knappen en moest Cora zien. En ze hebben toegegeven.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap zojuist uren met cora heeft zitten praten. Amanda heeft natuurlijk Cora wel gezien...
Morgen weer vroeg opquote:Op donderdag 8 november 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
)
Truste 2live![]()
![]()
Edit : en de rest ook natuurlijk.![]()
![]()
Trusten Ruudquote:Op donderdag 8 november 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
)
Truste 2live![]()
![]()
Edit : en de rest ook natuurlijk.![]()
![]()
Kan het beiden zijn? Amanda is niet gek, die had Cora echt wel gezien. Cora is gewoon gezellig mee geweest naar het schaakuitje van Jaap. Jaap zei bij terugkomst niet voor niets tegen Amanda drie keer "En jij hebt Cora niet op de achterbank zien zitten"quote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef Py het volgende:
[..]
H'e, da's een mogelijkheid waar ik nog niet aan had gedacht. Jaap stond misschien echt op knappen en moest Cora zien. En ze hebben toegegeven.
Heb ze ook niet gehoord over die schaakles totdat ie vertrokken was.![]()
natuurlijk gaat hij nietw eg.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap gaat niet weg. Hij is niet gek. Hij wilde die 10.000 meepikken en gewoon blijven zitten. Nu wordt het spel gewoon uitgespeeld vanwege die tweede stemronde, waar ook Jaap niet op had gerekend. En eigenlijk, steeds meer begin ik te denken dat het volledige drama van a tot z gescript is.
Hoe komje erbij dat Jaap er dan uitligt?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zou t wel een leuke actie vinden. heeft hij er wel voor gezorgd dat er iemand uitligt. en dat is waar t uiteindelijk om gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |