Wat denk jezelf ?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gaat Nix knallen? Boem Boem Boem?![]()
Graag! met 1 secondenlijm.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef riri het volgende:
Waarom tapen ze Amanda's mond niet dicht...dit is toch niet normaal meer
Huub zei het net al het is de ultieme mogelijkheid voor hem om te laten zien dat hij wel een goede speler is.quote:
Dan gaat hier de vlag uit 100%, sowieso.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er wordt nog volop gepland (alle oogjes gericht op de plasma's voor de instructies?)quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat bedrag is een lachertje . Als het een ton zou zijn was het een ander verhaalquote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef Sonique het volgende:
Tuurlijk blijft Jaap, was er enige twijfel dan?
Tis allemaal spel IMO
Zij zei anders wel iets heel erg zinnigs...Hoe kan iemand een stemming gegunt worden die al uit het spel ligt?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef riri het volgende:
Waarom tapen ze Amanda's mond niet dicht...dit is toch niet normaal meer
Wow, psycadelic Naad.quote:
Precies. Als Dennis het blokt, dan is hij inderdaad een goede speler!!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Huub zei het net al het is de ultieme mogelijkheid voor hem om te laten zien dat hij wel een goede speler is.
Daarbij is houd hij zich best afzijdig in de discussie dus ik denk dat ie blockt
trusten.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er wordt nog volop gepland (alle oogjes gericht op de plasma's voor de instructies?)
Mijn oogjes gaan even dicht![]()
Zwaai zwaai, baai baai.![]()
Dat zei brian, nadat Huub het al in de chill had gezegd.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij zei anders wel iets heel erg zinnigs...Hoe kan iemand een stemming gegunt worden die al uit het spel ligt?
Deal!!, maar ik denk ook dat Jaap blijftquote:Op donderdag 8 november 2007 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik wed dat Jaap blijft......![]()
als ik verlies wil ik iemand zijn persoonlijke butler wel zijn voor 1 avond![]()
Hij blijftquote:
En dan zou Jaap eruit liggen zonder dat Cora 10.000 krijgt.... Nou daar krijgt ie de mensen mee op de banken.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies. Als Dennis het blokt, dan is hij inderdaad een goede speler!!
In tegenstelling tot wat Amanda zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |