Briljant!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij kan vannacht die 24 uur intrekken en vijf minuten later weer aanvragen. Dan heeft hij tijd genoeg.
Op dit soort situaties hebben ze vast niet gerekend en is dat niet verwerkt in het regelboek. Waarom zou het niet kunnen. Maar hey, ik geloof steeds meer dat alles gescript is van a tot z om TV te maken. Hier zit geen ruimte voor enig initiatief van welke speler dan ook.quote:
Juist, daarom denk ik ook steeds meer dat het volledig uitgeschreven is. Ze moeten het volledig uitmelkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:11 schreef neehe het volgende:
Jesus ik ben dat gezeik al aardig zat.
volgens mij niet.quote:
Huub wil Jaap dat geld gewoon geven.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, daarom denk ik ook steeds meer dat het volledig uitgeschreven is. Ze moeten het volledig uitmelken
Dat denk ik nu ook, het gaat nergens over, de hele tijd hetzelfde verhaal in iets andere bewoordingen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, daarom denk ik ook steeds meer dat het volledig uitgeschreven is. Ze moeten het volledig uitmelken
Wat voor klok heb je gezien... ? De klok die op 24 uur stond voor de stemming... niet Jaap's exit countdown.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef Sonique het volgende:
Jaap heeft een fout gemaakt.
Hij had het andersom moeten doen, De 24 hadden 1 minuut NA de stemming moeten aflopen.
vreemd dat hij daar niet op ingingquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub wil Jaap dat geld gewoon geven.
Soms denk ik bij Jaap ook nog wel eens aan een juridische touwtrekkerij met achter.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op dit soort situaties hebben ze vast niet gerekend en is dat niet verwerkt in het regelboek. Waarom zou het niet kunnen. Maar hey, ik geloof steeds meer dat alles gescript is van a tot z om TV te maken. Hier zit geen ruimte voor enig initiatief van welke speler dan ook.
1. Jaap gaat eruit, omdat het moet, en krijgt die bonus mee
2. Jaap gaat eruit, krijgt die bonus niet mee (mooie tv) en krijgt alsnog van achter een vette oprotpremie.
3. Jaap blijft zitten, krijgt geniaal die bonus omdat hij dat heeft verdiend van achter.
Maar alle scenario's zijn van a tot en met z uitgeschreven.
Het gaat haar erom dat Lieke pas haar stem uitbrengt na die 24 uur... Ze vertrouwt het niet dat ze zolang wacht..quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
Wat blaat Amanda nu voor onzin..... Jaap vertrouwd Lieek toch het meest... en wat interresseert het Amanda nu of LIeke Cora die 10.000 wel of niet geeft.
Da's vast zo'n regel die veranderd is....quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij niet.
hadden ze eerder al eens iets van gezegd dat bij spelen metd e24 uur, t opeens onherroepelijk zou zijn ofzo
was toen bart, brian en natasia collectief 24 uur aanvroegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |