hij skate wel zwaar, hard steppen, maar wel vet.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:46 schreef thaWarhead het volgende:
Hehe, een flowboard, hoe skaten die dingen? Heb er dronken ooit een keer opgestaan maar daar weet ik niet zo veel meer van.
ik ook!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:07 schreef luciferist het volgende:
ik ben een lollerheauxmeaux
die kutkop is er nog steedsquote:Op donderdag 8 november 2007 14:46 schreef ikJur het volgende:
[ afbeelding ]
d
een ouwetje dan incl kutkop
Damn,die wil ik zo graag zien maar heb geen usenet en IRC werkt nooit. Nog andere bronnen?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:53 schreef ikJur het volgende:
oja nog een kijktipje :p
http://www.themanwhosouledtheworld.com/
Een documentaire over de overgang van old school naar street en wat verkapte reclame voor world industries en dochters. Maar toch wel een leuke docu.
Ik heb em geupload op usenet en hij staat ook wel op mIRC #sk8videos
pfff probeer een torrent te zoeken? of kijk op emule?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:40 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Damn,die wil ik zo graag zien maar heb geen usenet en IRC werkt nooit. Nog andere bronnen?
ik ga daar niet meer op hosten, heb jij die link toen doorgepast ofzo? ik kreeg brief thuis 66 gb teveel bandbreedte verbruiktquote:Op donderdag 8 november 2007 19:34 schreef luciferist het volgende:
[..]
dude ik ken iemand met eigen webspace, die ma hebt een trimsalon
welke link? ik heb nooit links doorgegeven juist omdat gedoequote:Op donderdag 8 november 2007 19:36 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik ga daar niet meer op hosten, heb jij die link toen doorgepast ofzo? ik kreeg brief thuis 66 gb teveel bandbreedte verbruiktvolgende keer 1.50 per gig dokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |