SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef Atori het volgende:
Wow. Wat een aflevering. Amanda was echt hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door -Bubseltje- op 09-11-2007 22:42:02 ]
Ik denk het nietquote:
Sometimes you can't make it on your own.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van U2 het dat op het eind?
Ja. Met een soort tailleriem, haar minder pluizig, laarzen onder een jurkje, wat dan inderdaad een gordijntjesmotief heeft omdat het niet te duidelijk moet zijn. Al een stuk beter dan de poncho look hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:41 schreef janimie het volgende:
hipper in een gordijntjesmotief-jurk?
Ja er moeten 23/24 afleveringen komen dit seizoen (ligt er aan hoe lang de staking duurt)quote:Op zondag 25 november 2007 13:49 schreef janimie het volgende:
jammer, ze pakken de draad erna toch wel op he ? of moet er worden gewacht op een nieuw seizoen ?
Mwah, ik ook wel een beetje. Vooral omdat er telkens gedoe en gezeik tussen ze is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben ik de enige die een beetje moet word van Henry en van Betty & Henry samen.
ik voelde vooral plaatsvervangende schaamte , henry on the dancefloorquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben ik de enige die een beetje moet word van Henry en van Betty & Henry samen.
Verder wel een leuke aflevering.
Ja maar goed er zijn ook al series die niks meer gaan uitzenden tot de staking over is Grey's bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 december 2007 18:06 schreef janimie het volgende:
dus ... vanaf 3 januari de laatste 3 afleveringen en dan is het afwachten ? ... dat is wel gaar
En iedereen die bij elkaar hoort zit in hetzelfde vakje.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:57 schreef Purky het volgende:
Oh die promo foto is leuk!! Is weer eens wat anders
quote:"Hostal Whom?
It practically has a Welcome Mat"
quote:"- Hey Tramp!
-Hey Lady"
quote:"We went into a pissing contest and we know who has the better aim these days.
*rare blik van Betty*
Me, Betty! I'm the one with the penis? "
Marc met die plastic arm Christina aaiendquote:"It's magic, and just like science you don't have to understand it to believe it."
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef Muzzie het volgende:
Die spychiater was ook al de zieleknijper van Claire Fisher in 'Six Feet Under'.
Mijn eerste ingeving was: nóg een tranny!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
En wat zou er met die zus aan de hand zijn![]()
quote:
quote:
Why aren't we friendsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:47 schreef Marble het volgende:
Ik ben vrienden met Becki Newton op Facebook.
quote:Ugly Betty-ster steunt campagne Clinton
America Ferrera, hoofdrolspeelster van de populaire Amerikaanse televisieserie Ugly Betty, heeft zich solidair verklaard met de democratische presidentskandidaat Hillary Clinton.
Actrice America Ferrera hoopt dat Hillary 'iets kan veranderen'.
(Foto AP/ABC) Ferrera’s bijdrage aan Clintons campagne zou van invloed kunnen zijn op de steun van de grote Amerikaanse Latinogemeenschap aan Clintons kandidatuur. Ferrera is weliswaar gewoon geboren in Los Angeles, haar ouders zijn afkomstig uit Honduras, en in Ugly Betty speelt ze Betty Suarez, de niet zo knappe dochter van een Mexicaanse immigrant.
Ugly Betty, dat zich deels afspeelt in een latino-wijk in Queens, is gemodelleerd naar de Colombiaanse serie Yo soy Betty, la fea. Elke aflevering wordt in de Verenigde Staten bekeken door zo’n 16 miljoen mensen.
Ferrera (23), die voor haar vertolking van Betty al een Golden Globe en een Emmy Award won, zei dat ze deze verkiezingen te belangrijk vindt om aan de zijlijn te blijven staan. Ze wil zich ervoor inzetten om jonge mensen van haar generatie te interesseren voor politiek, en voor Hillary Clinton in het bijzonder. „Ik denk dat zij de enige is die in dit land echt iets kan veranderen”, aldus Ferrera. Clinton toonde zich verheugd over de steun, aangezien de populaire actrice volgens haar „een groot voorbeeld voor veel jonge vrouwen” is.
De democratische presidentskandidaten strijden inmiddels om het hardst om de steun van de ongeveer 18 miljoen stemgerechtigde latino’s in de Verenigde Staten. Clintons Democratische concurrent Barack Obama deed een deel van een speech in Nevada in het Spaans. Hij schreeuwde Sí, se puede!, ja! we kunnen het!
"Gene Simmons is my daddyyyyyyiiieieeeaaaaaahhhhhhhhhhhhyyyyyhhhheaaaahhhhyyyy!"quote:
Dit is het USA topic. Wij hebben die allaaaaaaang gekekenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:16 schreef in_de_donker het volgende:
Seizoen 2 aflevering 1 was dat toch?
Ik zat precies hetzelfde te denken!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:20 schreef Marble het volgende:
Zhen, zou het nou heel lullig zijn als we het nu uitgebreid zouden gaan zitten hebben over spoilers als de dood van Bradford en zo? Of is dat een te harde straf voor dommies die het verschil niet kunnen zien met het NL-topique?
quote:Ugly Betty
Expected to shoot 4 to 7 new episodes to air in April/May.
Ok , ik zag 2 afleveringen staan bij de torrents , maar aangezien het topic dateerde van 12 februari dacht ik dat aflevering 2 nooit van 18 februari kon zijn ......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Aflevering 3 komt pas maandag op tv dus pas dinsdag op de torrents...
quote:Rebecca Romijn is having some major 'creative differences' with the new writers (who were recruited after the painful Writer's Strike) on Ugly Betty, according to reports.
Things are so bad that the upcoming new season will likely be her last on the hit show.
Romijn reveals in an interview, "And while I know I'll be coming back next season, with all the changes, I'm not sure they can take care of my character they way they have been. So I'll be leaving, back in a recurring capacity, but time for me to leave and find something else."
That's too bad. We liked how she plays that hot tranny mess, Alexis.
bron
ojaaa, natuurlijk zij, tja, zovaak komt ze nou ook weer niet in beeldquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nog nooit het programma gezien
De zwangere ex van Henry. Met dat rode haar en helium-stem.
en dat slipje van Danielquote:Op zondag 27 april 2008 11:45 schreef Purky het volgende:
Waar ik het hardst om moest lachen deze keer was Marc ......
past wel bij jouquote:Op zondag 27 april 2008 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Gio trouwens best wel een hottie, voor iemand als Betty danMaar daar gaat de hele serie natuurlijk ook om, innerlijke schoonheid en bladibla
Henry vind ik niks, zo'n geeky hoofd met een te gespierd lijf erbij.. dat plaatje klopt niet helemaal.
Ja want dat is zo onwaarschijnlijk dat het zou gebeuren in betty haequote:Op zondag 11 mei 2008 23:02 schreef p-etr-a het volgende:
Die longdistance relatie wordt toch niks! Grr ik word daar zo kriegelig van.
Arme Gio ook.
En ik hoop dat er een romance komt met die gymleraar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de humor eigenlijk vergeleken met seizoen 1 iets minderik kijk momenteel ook weer seizoen 1 op dvd en daar zitten veel meer grappige scenes in.
Die coach is inderdaad érg appetijtelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Betty nog steeds lief. Maar het mag inderdaad wat minder met het gejank allemaal. Coach Diaz is trouwens
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben benieuwd een beetje snel einde![]()
Ik hoop dat Betty in haar eentje op reis is
Rebecca Romijn is op recurring geknikkerd met ingang van seizoen 3 dus dat zit er dik in ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:06 schreef PeRi het volgende:
Alexis wordt er volgend seizoen vast ook uitgeknikkerd bij Mode door Willie.
Nederland is al eerder geweest met de achternaam van Henryquote:Op zondag 25 mei 2008 02:42 schreef jmac het volgende:
Ach allang leuk dat ze "the netherlands" in zo'n grote serie noemen van alle landen waar ze uit kunnen kiezen toch?
Zoontje van daniel is cool!
Ja, i know. Blijkbaar hebben ze (of een van hun schrijvers) stiekem iets met Nederland want ze kiezen toch telkens ons.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nederland is al eerder geweest met de achternaam van Henry
Haar ouders zijn Nederlandsquote:Op maandag 26 mei 2008 19:17 schreef Tegan het volgende:
Romijn is niet Nederlands. Alleen haar grootouders ofzo. Ze spreek het zelf niet enzo.
Dat zei hij zelf een keer in de seriequote:Op maandag 26 mei 2008 16:09 schreef janimie het volgende:
war is er zo 'dutch' aan 'grubstick' ?
Dus als ik zeg "ik wil je kont neuken", dan is er een kans dat ze het begrijpt?quote:
Oh? Ook geen Grey's?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er komt er ook geen vandaag, ivm met het debat tussen Biden en Palin
quote:Season 3, Ep 2: Filing for the Enemy
Wilhelmina, now preparing for her first issue as editor, puts Betty in a difficult situation when she offers her a job as her assistant. Meanwhile, Christina becomes suspicious of Stuart's true intentions, Daniel faces a custody battle to keep Daniel Jr. in the United States, and Hilda's romance with Coach Diaz reaches a new level of hotness.
Aired: 10/2/2008
Hahah jaaquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:05 schreef Purky het volgende:
"Hush little homo don't you cry, Mandy's gonna steal you a prada tie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette twist! Dat Alexis Christina had geduwd zag ik al een tijdje aankomen, maar dat zij de vader is van DJ echt niet.
Ja wat doet ze in deze serie? Hoop dat ze een temp is. Zoals Lucy Liu en Salma Hayek (alhoewel het wel leuke karakters waren)quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lindsay zou meespelen voor 6 episodes, maar is er na 4 afleveringen (wegens te hoog divagehalte) weer uitgegooid.
quote:Op maandag 3 november 2008 10:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Thanx Tegan en PeRi! Zoiets dacht ik al. Hopelijk brengt het dan weer een beetje de bad side van Wilhelmina naar boven, want ze is veel te lief de laatste tijd.
Inderdaad, ik zat er zelfs aan te denken om deze aflevering door die Lohan te skippen. Wat een irritant figuur...quote:Op maandag 3 november 2008 10:37 schreef wizarddragon het volgende:
Hoe een serie bijna om zeep werd geholpen door die Lohan-trut..
Ik weet niet hoe jouw ep eindigde, maar bij mij was het Willie en Betty die naast elkaar op het dak zitten...quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:46 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe romance tussen die senator en de zus (kan even niet op haar naam komen)
Dat was vorige week, je loopt een week achter.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:46 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe romance tussen die senator en de zus (kan even niet op haar naam komen)
Ooppsquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:46 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Dat was vorige week, je loopt een week achter.
quote:Op zondag 9 november 2008 14:52 schreef PeRi het volgende:
Wel jammer dat ie verloofd is. Maar hey, alles kan stuk
Ik vraag mij een beetje af of dat joch ook een beetje gevormd is geworden door zijn rol. Nog meer verwijfd is geraakt ook irl.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:02 schreef Cairon het volgende:
Is Justin... dat neefje van Betty... door een zwaar geval van Anorexia geslagen?
Dat joch wordt dunner met iedere aflevering...
Het is maar een serie joh, dan mag hetquote:
hehehe ik dacht precies hetzelfde!!quote:Op zondag 16 november 2008 14:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hilarische aflevering. Ik dacht in het begin 'waarom heeft Betty nou een valhelm op:?' was het gewoon een 'hip' hoedje. Stom van Mark dat hij het vertelde
. En wat is Vanessa Williams toch een bloedmooie vrouw
!
Dat einde was liefquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:13 schreef Zhenar het volgende:
Betty & Marc samen in editor's school, dat wordt tof
Huh?!quote:Op zondag 7 december 2008 17:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zou wel willen, maar er is pas vanaf a.s. donderdag/vrijdag een nieuwe episode.
Weet ik, maar het is wel leuk dat iedereen blijft posten. Snap je?quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef PeRi het volgende:
Dat er niemand post, wil niet zeggen dat niemand kijkt.
Desperate Housewives had wel een 2-weken-stop, maar Betty ging lekker door.quote:Op zondag 7 december 2008 17:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, ik las dat er pas de elfde weer een nieuwe episode kwamsnel downlooien dan
!
quote:Op zondag 7 december 2008 18:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Betty had toch ook één week stop vanwege Thanksgiving
Ik heb het ooit eens per ongeluk gedaan, maar zou het nooit opzettelijk doen. Het is gewoon diefstalquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, dat is ook nog één van mijn try before you die-dingen die ik ooit wil doen. Ik heb niet voor niets
Amanda
in mijn avatar he
.
Hoe doe je het per ongeluk???quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens per ongeluk gedaan, maar zou het nooit opzettelijk doen. Het is gewoon diefstal
Ik geloof wel dat ze iets knapper word maar niet bij Daniel beland zoiets was het geloof ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat ze in de Amerikaanse Betty haar gewoon 'lelijk' laten en dat er géén metamorfose komt. Al zal ze toch wel een keer van die beugel af moeten lijkt me..
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze iets knapper word maar niet bij Daniel beland zoiets was het geloof ik.
Nog maar een paar daagjes!quote:Op donderdag 11 december 2008 18:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
8 januari pas weer een nieuwe aflevering.
Aaawhhquote:Rebecca Romijn, die in de succesvolle komedieserie Ugly Betty een transseksuele bladenuitgever speelt, is gisteren bevallen van een tweeling. Het zijn twee meisjes. Radiodeejay Howard Stern, een vriend van de familie, maakte het nieuws gistermiddag bekend in zijn radioshow.
Het was de eerste bevalling voor de actrice en haar echtgenoot, acteur Jerry O'Connell. De kinderen heten Dolly Rebecca Rose en Charlie Tamara Tulip. In de laatste naam van Charlie weerklinkt de Nederlandse afkomst van Romijn: haar vader werd geboren in Barneveld.
Eerder was Romijn, die ook speelde in onder meer de X-Men-trilogie, al getrouwd met de Amerikaanse acteur John Stamos (ER).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke aflevering, al mag het humor-gehalte wel iets hoger. Iets teveel drama de laatste tijd.
Iddquote:
Mja.. Ik heb nog steeds niets kunnen vinden..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IddTerwijl er volgens de tv gids wel een nieuwe hoort te zijn
Dat is bijna een heel jaar wachten!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:52 schreef janimie het volgende:
volgens de seasons episodes list komt er 2 januari pas weer 1 , menschen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[USA] Ugly Betty deel 3 ~ Las Passiones de Betty![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door hetzusjevan op 18-01-2009 16:45:34 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |