quote:Op maandag 3 november 2008 10:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Thanx Tegan en PeRi! Zoiets dacht ik al. Hopelijk brengt het dan weer een beetje de bad side van Wilhelmina naar boven, want ze is veel te lief de laatste tijd.
Inderdaad, ik zat er zelfs aan te denken om deze aflevering door die Lohan te skippen. Wat een irritant figuur...quote:Op maandag 3 november 2008 10:37 schreef wizarddragon het volgende:
Hoe een serie bijna om zeep werd geholpen door die Lohan-trut..
Ik weet niet hoe jouw ep eindigde, maar bij mij was het Willie en Betty die naast elkaar op het dak zitten...quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:46 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe romance tussen die senator en de zus (kan even niet op haar naam komen)
Dat was vorige week, je loopt een week achter.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:46 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe romance tussen die senator en de zus (kan even niet op haar naam komen)
Ooppsquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:46 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Dat was vorige week, je loopt een week achter.
quote:Op zondag 9 november 2008 14:52 schreef PeRi het volgende:
Wel jammer dat ie verloofd is. Maar hey, alles kan stuk
Ik vraag mij een beetje af of dat joch ook een beetje gevormd is geworden door zijn rol. Nog meer verwijfd is geraakt ook irl.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:02 schreef Cairon het volgende:
Is Justin... dat neefje van Betty... door een zwaar geval van Anorexia geslagen?
Dat joch wordt dunner met iedere aflevering...
Het is maar een serie joh, dan mag hetquote:
hehehe ik dacht precies hetzelfde!!quote:Op zondag 16 november 2008 14:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hilarische aflevering. Ik dacht in het begin 'waarom heeft Betty nou een valhelm op:?' was het gewoon een 'hip' hoedje. Stom van Mark dat hij het vertelde
. En wat is Vanessa Williams toch een bloedmooie vrouw
!
Dat einde was liefquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:13 schreef Zhenar het volgende:
Betty & Marc samen in editor's school, dat wordt tof
Huh?!quote:Op zondag 7 december 2008 17:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zou wel willen, maar er is pas vanaf a.s. donderdag/vrijdag een nieuwe episode.
Weet ik, maar het is wel leuk dat iedereen blijft posten. Snap je?quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef PeRi het volgende:
Dat er niemand post, wil niet zeggen dat niemand kijkt.
Desperate Housewives had wel een 2-weken-stop, maar Betty ging lekker door.quote:Op zondag 7 december 2008 17:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, ik las dat er pas de elfde weer een nieuwe episode kwamsnel downlooien dan
!
quote:Op zondag 7 december 2008 18:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Betty had toch ook één week stop vanwege Thanksgiving
Ik heb het ooit eens per ongeluk gedaan, maar zou het nooit opzettelijk doen. Het is gewoon diefstalquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, dat is ook nog één van mijn try before you die-dingen die ik ooit wil doen. Ik heb niet voor niets
Amanda
in mijn avatar he
.
Hoe doe je het per ongeluk???quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens per ongeluk gedaan, maar zou het nooit opzettelijk doen. Het is gewoon diefstal
Ik geloof wel dat ze iets knapper word maar niet bij Daniel beland zoiets was het geloof ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat ze in de Amerikaanse Betty haar gewoon 'lelijk' laten en dat er géén metamorfose komt. Al zal ze toch wel een keer van die beugel af moeten lijkt me..
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze iets knapper word maar niet bij Daniel beland zoiets was het geloof ik.
Nog maar een paar daagjes!quote:Op donderdag 11 december 2008 18:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
8 januari pas weer een nieuwe aflevering.
Aaawhhquote:Rebecca Romijn, die in de succesvolle komedieserie Ugly Betty een transseksuele bladenuitgever speelt, is gisteren bevallen van een tweeling. Het zijn twee meisjes. Radiodeejay Howard Stern, een vriend van de familie, maakte het nieuws gistermiddag bekend in zijn radioshow.
Het was de eerste bevalling voor de actrice en haar echtgenoot, acteur Jerry O'Connell. De kinderen heten Dolly Rebecca Rose en Charlie Tamara Tulip. In de laatste naam van Charlie weerklinkt de Nederlandse afkomst van Romijn: haar vader werd geboren in Barneveld.
Eerder was Romijn, die ook speelde in onder meer de X-Men-trilogie, al getrouwd met de Amerikaanse acteur John Stamos (ER).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke aflevering, al mag het humor-gehalte wel iets hoger. Iets teveel drama de laatste tijd.
Iddquote:
Mja.. Ik heb nog steeds niets kunnen vinden..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IddTerwijl er volgens de tv gids wel een nieuwe hoort te zijn
Dat is bijna een heel jaar wachten!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:52 schreef janimie het volgende:
volgens de seasons episodes list komt er 2 januari pas weer 1 , menschen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |