hehehe ik dacht precies hetzelfde!!quote:Op zondag 16 november 2008 14:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hilarische aflevering. Ik dacht in het begin 'waarom heeft Betty nou een valhelm op:?' was het gewoon een 'hip' hoedje. Stom van Mark dat hij het vertelde
. En wat is Vanessa Williams toch een bloedmooie vrouw
!
Dat einde was liefquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:13 schreef Zhenar het volgende:
Betty & Marc samen in editor's school, dat wordt tof
Huh?!quote:Op zondag 7 december 2008 17:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zou wel willen, maar er is pas vanaf a.s. donderdag/vrijdag een nieuwe episode.
Weet ik, maar het is wel leuk dat iedereen blijft posten. Snap je?quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef PeRi het volgende:
Dat er niemand post, wil niet zeggen dat niemand kijkt.
Desperate Housewives had wel een 2-weken-stop, maar Betty ging lekker door.quote:Op zondag 7 december 2008 17:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, ik las dat er pas de elfde weer een nieuwe episode kwamsnel downlooien dan
!
quote:Op zondag 7 december 2008 18:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Betty had toch ook één week stop vanwege Thanksgiving
Ik heb het ooit eens per ongeluk gedaan, maar zou het nooit opzettelijk doen. Het is gewoon diefstalquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, dat is ook nog één van mijn try before you die-dingen die ik ooit wil doen. Ik heb niet voor niets
Amanda
in mijn avatar he
.
Hoe doe je het per ongeluk???quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens per ongeluk gedaan, maar zou het nooit opzettelijk doen. Het is gewoon diefstal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |