Ja wat doet ze in deze serie? Hoop dat ze een temp is. Zoals Lucy Liu en Salma Hayek (alhoewel het wel leuke karakters waren)quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lindsay zou meespelen voor 6 episodes, maar is er na 4 afleveringen (wegens te hoog divagehalte) weer uitgegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2008 10:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Thanx Tegan en PeRi! Zoiets dacht ik al. Hopelijk brengt het dan weer een beetje de bad side van Wilhelmina naar boven, want ze is veel te lief de laatste tijd.
Inderdaad, ik zat er zelfs aan te denken om deze aflevering door die Lohan te skippen. Wat een irritant figuur...quote:Op maandag 3 november 2008 10:37 schreef wizarddragon het volgende:
Hoe een serie bijna om zeep werd geholpen door die Lohan-trut..
Ik weet niet hoe jouw ep eindigde, maar bij mij was het Willie en Betty die naast elkaar op het dak zitten...quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:46 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe romance tussen die senator en de zus (kan even niet op haar naam komen)
Dat was vorige week, je loopt een week achter.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:46 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe romance tussen die senator en de zus (kan even niet op haar naam komen)
Ooppsquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:46 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Dat was vorige week, je loopt een week achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |