SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef Atori het volgende:
Wow. Wat een aflevering. Amanda was echt hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door -Bubseltje- op 09-11-2007 22:42:02 ]
Ik denk het nietquote:
Sometimes you can't make it on your own.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van U2 het dat op het eind?
Ja. Met een soort tailleriem, haar minder pluizig, laarzen onder een jurkje, wat dan inderdaad een gordijntjesmotief heeft omdat het niet te duidelijk moet zijn. Al een stuk beter dan de poncho look hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:41 schreef janimie het volgende:
hipper in een gordijntjesmotief-jurk?
Ja er moeten 23/24 afleveringen komen dit seizoen (ligt er aan hoe lang de staking duurt)quote:Op zondag 25 november 2007 13:49 schreef janimie het volgende:
jammer, ze pakken de draad erna toch wel op he ? of moet er worden gewacht op een nieuw seizoen ?
Mwah, ik ook wel een beetje. Vooral omdat er telkens gedoe en gezeik tussen ze is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben ik de enige die een beetje moet word van Henry en van Betty & Henry samen.
ik voelde vooral plaatsvervangende schaamte , henry on the dancefloorquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben ik de enige die een beetje moet word van Henry en van Betty & Henry samen.
Verder wel een leuke aflevering.
Ja maar goed er zijn ook al series die niks meer gaan uitzenden tot de staking over is Grey's bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 december 2007 18:06 schreef janimie het volgende:
dus ... vanaf 3 januari de laatste 3 afleveringen en dan is het afwachten ? ... dat is wel gaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |