abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65175888

Ugly Betty is een Amerikaanse Emmy- en Golden Globe-winnende komedieserie van ABC, gebaseerd op de Colombiaanse telenovela Yo soy Betty, la fea.

Ugly Betty draait om Betty Suarez, die zich staande moet houden in de keiharde en meedogenloze modewereld van New York, waar uiterlijk allesbepalend is. Betty moet het echter vooral van haar innerlijk hebben. Ze zet zich voor 100% in voor haar werk, maar vergeet hierbij soms hoe belangrijk vrienden en familie zijn.

Links
IMDB
ABC
NET5

En alweer het derde topic over deze leuke serie . Game on .

[ Bericht 78% gewijzigd door hetzusjevan op 18-01-2009 16:44:33 ]
pi_65175939
Mijn laatste post nog even een keer:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik snap er niks van, waarom is er geen nieuwe ep? :/ In ieder geval, ik las een spoiler over het komende seizoen. Lezen op eigen risico .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65177374
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65177922
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:09 schreef Michellee het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_65178640
TerugvindWilhelmina !
Whatever I want.
pi_65178643
Waarom dezelfde TT als het vorige topic ?
SPOILER
pi_65178839
Wat leuk dit topic! Wist niet eens dat ie bestond..
Ik heb de afgelopen weken alle afleveringen van Ugly Betty online bekeken, en heb vandaag de laatste aflevering gezien (Dress For Success)
Maar we moeten dus wachten tot vrijdag voor een nieuwe aflevering?
Kan niet wachten
Amor omnia vincit
pi_65179032
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom dezelfde TT als het vorige topic ?
Omdat ik zo 1,2,3 even niks beters wist .
pi_65179880
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:32 schreef Raamkonijn het volgende:
TvP
Dat ja.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 19 januari 2009 @ 08:26:26 #10
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_65197502
Pasiones schrijf je met één "s".
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_65200136
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:26 schreef reem het volgende:
Pasiones schrijf je met één "s".
Hm heb 't zo gekopieerd van het vorige topic. Waaar kan ik een TT-edit aanvragen ? Of als iemand een betere titel weet: shout, mss zijn de modjes wel zo lief om 'm te veranderen .
pi_65206685
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Dat is bijna een heel jaar wachten! !!!
ghehe
Raar dat iedereen andere info heeft maar ben blij dat iemand wel correcte info heeft. Nog maar een weekie!

Probeert de spoilers niet te lezen... hard..to..resist....
pi_65224652
Zo
pi_65301689
Na de kerst is er enkel nog die netwerk-aflevering geweest, toch? Of heb ik er nog een gemist?
pi_65351645
Jaaa, nieuwe aflevering gezien, was weer leuk
Misschien soms beetje teveel drama, maar ook heel veel leuke momenten
Op naar de volgende aflevering..
Amor omnia vincit
pi_65351695
Jaa mooie ep .
pi_65362854
Betty is going home

"Cause your family needs you right now.. And you're good like that"
pi_65366635
Ik begin mij een beetje te irriteren aan Hilda!
pi_65369217
Amanda die denkt dat Betty een hartaanval had !!

Toffe ep .
Whatever I want.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:11:37 #20
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65371700
Amanda is leuk! En Mark die baalt van Wilhemina, maar dat ze toch Mark een momentje geeft
En Mark en Amanda, nog leuker.
Vind die hele Molly-Daniel-Connor storyline echt helemaal niks.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_65380558
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 20:53 schreef Michellee het volgende:
Ik begin mij een beetje te irriteren aan Hilda!

Ik ook .
Amanda daarentegen was tof !
pi_65381215
Ik word ook steeds meer fan van Amanda!
pi_65448919
Slecht nieuws...
quote:
Breaking: ABC benches 'Ugly Betty'
Jan 26, 2009, 02:35 PM | by Michael Ausiello

Things are looking pretty gloomy for Ugly Betty.

In a just-announced Thursday night scheduling tweak, ABC is benching Betty beginning March 26 and replacing it with episodes of Samantha Who? and the new Megan Mullally-Cheryl Hines comedy In the Motherhood. The network's release concludes by saying, "Ugly Betty will return to Thursday nights at 8:00 p.m. following the run of In the Motherhood and Samantha Who?"

After crunching the numbers, that puts Betty's return (provided Sam Who/Motherhood don't tank) sometime around (gulp) June -- a.k.a. outside the regular season. Now, granted, Betty hasn't exactly been killing it in the ratings this season, but it's still one of ABC's signature shows. At least I thought it was.

"The Thursday night block is a good opportunity to launch these comedies," counters an ABC spokesperson. "That said, Betty is a solid performer and there is no question that it will definitely be back to complete its season, just without repeats."

But when will it be back? The net's not saying, and that's the part that has me worried. Do you share my concern? Or is there a silver lining here that I'm just not seeing? Comment away.
pi_65449257
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
Whatever I want.
pi_65510280
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef PeRi het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')