quote:Op maandag 21 januari 2008 22:03 schreef Muzzie het volgende:
Die spychiater was ook al de zieleknijper van Claire Fisher in 'Six Feet Under'.
Mijn eerste ingeving was: nóg een tranny!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
En wat zou er met die zus aan de hand zijn![]()
quote:
quote:
Why aren't we friendsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:47 schreef Marble het volgende:
Ik ben vrienden met Becki Newton op Facebook.
quote:Ugly Betty-ster steunt campagne Clinton
America Ferrera, hoofdrolspeelster van de populaire Amerikaanse televisieserie Ugly Betty, heeft zich solidair verklaard met de democratische presidentskandidaat Hillary Clinton.
Actrice America Ferrera hoopt dat Hillary 'iets kan veranderen'.
(Foto AP/ABC) Ferrera’s bijdrage aan Clintons campagne zou van invloed kunnen zijn op de steun van de grote Amerikaanse Latinogemeenschap aan Clintons kandidatuur. Ferrera is weliswaar gewoon geboren in Los Angeles, haar ouders zijn afkomstig uit Honduras, en in Ugly Betty speelt ze Betty Suarez, de niet zo knappe dochter van een Mexicaanse immigrant.
Ugly Betty, dat zich deels afspeelt in een latino-wijk in Queens, is gemodelleerd naar de Colombiaanse serie Yo soy Betty, la fea. Elke aflevering wordt in de Verenigde Staten bekeken door zo’n 16 miljoen mensen.
Ferrera (23), die voor haar vertolking van Betty al een Golden Globe en een Emmy Award won, zei dat ze deze verkiezingen te belangrijk vindt om aan de zijlijn te blijven staan. Ze wil zich ervoor inzetten om jonge mensen van haar generatie te interesseren voor politiek, en voor Hillary Clinton in het bijzonder. „Ik denk dat zij de enige is die in dit land echt iets kan veranderen”, aldus Ferrera. Clinton toonde zich verheugd over de steun, aangezien de populaire actrice volgens haar „een groot voorbeeld voor veel jonge vrouwen” is.
De democratische presidentskandidaten strijden inmiddels om het hardst om de steun van de ongeveer 18 miljoen stemgerechtigde latino’s in de Verenigde Staten. Clintons Democratische concurrent Barack Obama deed een deel van een speech in Nevada in het Spaans. Hij schreeuwde Sí, se puede!, ja! we kunnen het!
"Gene Simmons is my daddyyyyyyiiieieeeaaaaaahhhhhhhhhhhhyyyyyhhhheaaaahhhhyyyy!"quote:
Dit is het USA topic. Wij hebben die allaaaaaaang gekekenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:16 schreef in_de_donker het volgende:
Seizoen 2 aflevering 1 was dat toch?
Ik zat precies hetzelfde te denken!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:20 schreef Marble het volgende:
Zhen, zou het nou heel lullig zijn als we het nu uitgebreid zouden gaan zitten hebben over spoilers als de dood van Bradford en zo? Of is dat een te harde straf voor dommies die het verschil niet kunnen zien met het NL-topique?
quote:Ugly Betty
Expected to shoot 4 to 7 new episodes to air in April/May.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |