Ik kan ook irritante UI's makenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef DaMart het volgende:
Muck, je UI!
Aha. Stoute papierquote:
voel jeje nog veiligquote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef JortK het volgende:
Zo iemand bij mij om de hoek neergeknald
Lekker danquote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef JortK het volgende:
Er lag ook iemand in het park bij Beatrix...quote:
Ras echtquote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef Houniet het volgende:
JortK ben je een hagenees?
das speciaal voor MPGquote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef DaMart het volgende:
Muck, je UI!
wEzquote:
elfs hier wordt niet zoveel geschotenquote:
Kleinigheidjes.... kniesoor die daarop let!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef eer-ik het volgende:
Z
[..]
elfs hier wordt niet zoveel geschoten
Of nou ja, dat wel, maar niemand dood.
Ohja, wel, van de week nog een.
En eergister stond er ook iemand bij mij op het winkelcentrum 2 magazijnen leeg te blaffen
klopt! Wij kwamen net met de auto aanrijden (uurjte of half acht/acht uur) toen waren ze bezig nog met de boel afzetten, we konden er niet meer door de bezuidenhoutse weg op!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef JortK het volgende:
Hehe, mooie buurt blijft hetquote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef eer-ik het volgende:
Z
[..]
elfs hier wordt niet zoveel geschoten
Of nou ja, dat wel, maar niemand dood.
Ohja, wel, van de week nog een.
En eergister stond er ook iemand bij mij op het winkelcentrum 2 magazijnen leeg te blaffen
Ik zie het nu op RT(4)quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef JortK het volgende:
Ach ik ben benieuwd witte tenten de hele shizzle staat er dus
geen idee, ik zie nog steeds niet van iedereen bewegende UI's. zoals die van mezelf en die van OA zijn nog steeds bewegingsloosquote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was er iets mis met mijn UI?![]()
Heeft PSV verloren?quote:
ah.quote:
Idd, die 40 kogels ofzo, boeiendquote:Op woensdag 7 november 2007 22:52 schreef OA het volgende:
[..]
Kleinigheidjes.... kniesoor die daarop let!![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen idee, ik zie nog steeds niet van iedereen bewegende UI's. zoals die van mezelf en die van OA zijn nog steeds bewegingsloos
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef BrandX het volgende:kia ora!
* BrandX post ff mee voor dat ze naar bed gaat
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat vind je van mn UI?![]()
yep. bji jou zie ik gewoon je oude. Die witte senseo. En dat terwijil in de OP die mooie zwarte heen en weer shizzled!!!!quote:
jaquote:
Ik zie vanalles bewegen, Houniet riep net ook al dat er iets niet klopte. Maar dat ligt dan gewoon aan julliequote:Op woensdag 7 november 2007 22:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen idee, ik zie nog steeds niet van iedereen bewegende UI's. zoals die van mezelf en die van OA zijn nog steeds bewegingsloos
quote:
ik was het eens een keertje nietquote:Slotjesposterts![]()
weet je hoe irritant dat is als het druk is in een topikquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie vanalles bewegen, Houniet riep net ook al dat er iets niet klopte. Maar dat ligt dan gewoon aan jullie![]()
waar gaat het mis dan? Eer, jij een idee?quote:
je avatar is perfect, alleen te groot voor de FOK! regelsquote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie vanalles bewegen, Houniet riep net ook al dat er iets niet klopte. Maar dat ligt dan gewoon aan jullie![]()
Welke layout gebruik je?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
waar gaat het mis dan? Eer, jij een idee?
preciesquote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet je hoe irritant dat is als het druk is in een topik
Daar kan je alsnog verandering in brengen!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik was het eens een keertje niet![]()
Ik zie mijn UI welquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Daar kan je alsnog verandering in brengen!![]()
nahquote:Op woensdag 7 november 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Daar kan je alsnog verandering in brengen!![]()
trustequote:Op woensdag 7 november 2007 23:02 schreef JortK het volgende:
Laatste mailtje maken en dan slapen denk ik
ctrl f5 gedaan, geen effect, en waar doe ik mijn cookie resettenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:02 schreef Houniet het volgende:
als iemand problemen heeft met avatars:
ctrl+f5 en je FOK! cookie resetten
baggerlayoutquote:
Dat maakt allemaal niet uit, je moet even bij 'opties' en dan 'weergaveopties' onderaan, 'voorkeuren omdraaien' ofzo aanvinken.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
ctrl f5 gedaan, geen effect, en waar doe ik mijn cookie resetten
[..]
baggerlayout
opties -> weergave -> voorkeur voor icon omdraaien op ja zettenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep. bji jou zie ik gewoon je oude. Die witte senseo. En dat terwijil in de OP die mooie zwarte heen en weer shizzled!!!!
chocolate chip cookiesquote:Op woensdag 7 november 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Moet je naar je opties en dan daar aanpassen dat je webicons ziet, dacht ikquote:Op woensdag 7 november 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
baggerlayout
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat maakt allemaal niet uit, je moet even bij 'opties' en dan 'weergaveopties' onderaan, 'voorkeuren omdraaien' ofzo aanvinken.
GMTAquote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
opties -> weergave -> voorkeur voor icon omdraaien op ja zetten
liggen hier ook ergensquote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb net een pak bastogne weggewerkt![]()
Die van mij is 27,07 kb?quote:
Ik een zak M&M'squote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb net een pak bastogne weggewerkt![]()
Wie heeft die uitgekozenquote:
Pas 23x gezegd...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:10 schreef Houniet het volgende:
opties -> weergave -> voorkeur voor icon omdraaien op ja zetten of je kan even bij 'opties' en dan 'weergaveopties' onderaan, 'voorkeuren omdraaien' ofzo aanvinken. wat je ook kan doen is je opties en dan daar aanpassen dat je webicons ziet, dacht ik!
AU! kannibaalquote:Op woensdag 7 november 2007 23:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik een zak M&M's [afbeelding] [afbeelding]
Bij opties kan je instellen wat je wilt zien, UI of Webicon.quote:
Ook op Ja zettenquote:voorkeur voor usericons omkeren?
» standaard geniet het uploadicon de voorkeur
Die dingen zijn goorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |