Ik kan ook irritante UI's makenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef DaMart het volgende:
Muck, je UI!
Aha. Stoute papierquote:
voel jeje nog veiligquote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef JortK het volgende:
Zo iemand bij mij om de hoek neergeknald
Lekker danquote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef JortK het volgende:
Er lag ook iemand in het park bij Beatrix...quote:
Ras echtquote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef Houniet het volgende:
JortK ben je een hagenees?
das speciaal voor MPGquote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef DaMart het volgende:
Muck, je UI!
wEzquote:
elfs hier wordt niet zoveel geschotenquote:
Kleinigheidjes.... kniesoor die daarop let!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef eer-ik het volgende:
Z
[..]
elfs hier wordt niet zoveel geschoten
Of nou ja, dat wel, maar niemand dood.
Ohja, wel, van de week nog een.
En eergister stond er ook iemand bij mij op het winkelcentrum 2 magazijnen leeg te blaffen
klopt! Wij kwamen net met de auto aanrijden (uurjte of half acht/acht uur) toen waren ze bezig nog met de boel afzetten, we konden er niet meer door de bezuidenhoutse weg op!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef JortK het volgende:
Hehe, mooie buurt blijft hetquote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef eer-ik het volgende:
Z
[..]
elfs hier wordt niet zoveel geschoten
Of nou ja, dat wel, maar niemand dood.
Ohja, wel, van de week nog een.
En eergister stond er ook iemand bij mij op het winkelcentrum 2 magazijnen leeg te blaffen
Ik zie het nu op RT(4)quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef JortK het volgende:
Ach ik ben benieuwd witte tenten de hele shizzle staat er dus
geen idee, ik zie nog steeds niet van iedereen bewegende UI's. zoals die van mezelf en die van OA zijn nog steeds bewegingsloosquote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was er iets mis met mijn UI?![]()
Heeft PSV verloren?quote:
ah.quote:
Idd, die 40 kogels ofzo, boeiendquote:Op woensdag 7 november 2007 22:52 schreef OA het volgende:
[..]
Kleinigheidjes.... kniesoor die daarop let!![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen idee, ik zie nog steeds niet van iedereen bewegende UI's. zoals die van mezelf en die van OA zijn nog steeds bewegingsloos
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef BrandX het volgende:kia ora!
* BrandX post ff mee voor dat ze naar bed gaat
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat vind je van mn UI?![]()
yep. bji jou zie ik gewoon je oude. Die witte senseo. En dat terwijil in de OP die mooie zwarte heen en weer shizzled!!!!quote:
jaquote:
Ik zie vanalles bewegen, Houniet riep net ook al dat er iets niet klopte. Maar dat ligt dan gewoon aan julliequote:Op woensdag 7 november 2007 22:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen idee, ik zie nog steeds niet van iedereen bewegende UI's. zoals die van mezelf en die van OA zijn nog steeds bewegingsloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |