Bespoke he? En dan niet het zogenaamde bespoken dat Suitsupply jokt op de website, want da's gewoon MTM met een paspak aan.quote:
Jij wel... *zucht*quote:Op woensdag 7 november 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*slurpt nog een kop thee op en gaat House s2 afkieken*
is er al een werkgroep bezig met de taken?quote:
awww *knuffel* en ik volg natuurlijk alle grote TV sites in Amerika dus heb een redelijk idee wat eind s3 en begin s4 brengt. S3 ken ik sowieso al gedeelte van SBS af..quote:Op woensdag 7 november 2007 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wel... *zucht*
De waterkoker staat in het nieuwe huisVeel plezier met House. Bn benieuwd wat je van de finale vindt.
Ik mag niet meer drinken van de jongeren hierquote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er al een werkgroep bezig met de taken?
wie schrijft het lied
wie zorgt er voor spijs en drankt
wie doet de decoration
en wie verstuurt de uitnodigingen naar (oud)leden
Try us.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
Godzijdank heb ik nooit zitten beweren dat ik sexy en dun ben. Mijn foto´s kunnen onmogelijk afgekraakt worden.
Jongeren, schmongeren.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef Nuno_G het volgende:
Ik mag niet meer drinken van de jongeren hier
Vind je me dik danquote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
Godzijdank heb ik nooit zitten beweren dat ik sexy en dun ben. Mijn foto´s kunnen onmogelijk afgekraakt worden. Ik zal maar het profiel van mijn crushje niet plaatsen anders gaan jullie hem ook afzeiken.
maar jij kan wel je netwerk inzetten natuurlijk om wat decoration materiaal te leverenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik mag niet meer drinken van de jongeren hier
Bij New Tailor proberen ze je lichaam en lichaamshouding in een bepaald patroon te gieten, in overleg met een echte kleermaker. Dus natuurlijk krijg je wel een keer een paspak aan als je ze voor het eerst je maten opmeten, maar dat is om een idee te krijgen hoe iets valt. Maar zelfs voor dit pak m'n tweede bij hun moest ik nog twee keer terug komen voor kleine aanpassingen, om alles mooi strak en sluitend te krijgen. (In mijn geval een heel gedoe, door m'n postuur).quote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Aldus:
[..]
Bespoke he? En dan niet het zogenaamde bespoken dat Suitsupply jokt op de website, want da's gewoon MTM met een paspak aan.
'k Denk dat ik binnenkort m'n Thaise kleermaakster 's een pak laat aanmeten. Ze zei dat ze 't zelf doet, met eigen patronen voor iedere klant enzo, incl paardehaar etc. Klinkt wel ambachtelijk, voor een klein prijsje. Alleen vond ze m'n SS-pakken te 'slank'
.
Groots gelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jongeren, schmongeren.
*slok wijn neem*
Ik had het over mezelf. Jij hebt een slank gespierd lichaam.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind je me dik danik heb ook nooit gezegd dat ik sexy ben, dat heeft een ieder voor zichzelf ervan gemaakt
houdt een glas bijquote:Op woensdag 7 november 2007 22:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Groots gelijk
* schenk nog een glas in *
Ah je hebt wat strippend materiaal nodig, moet ik eerst foto's plaatsen zodat de azijnpissers kunnen selecteren. Wat zijn de voorkeuren (en CDP ik ben zelf niet in de aanbieding dus wees gerust)quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij kan wel je netwerk inzetten natuurlijk om wat decoration materiaal te leveren
want het wordt een jubel topic dus daarin is geen plaats voor azijnpissende ego's die zich op hun pik getrapt voelen![]()
*schenk ook stroekie bij*quote:
Mja, als het eenmaal gemaakt is (en gearriveerd uit een of ander Hakkietakkie-land?) kan er alleen maar 'vermaakt' worden, lengte pijpen etc.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Bij Suitsupply is dat, voor zo ver ik weet, niet zo. Je krijgt daar idd een paspak, waar ze wat maten aanpassen en dan moet het maar goed zijn. En daar zie je de kleermaker niet, alleen maar enge gladde verkopertjes.
Niemand durft hier nou nog iets te zeggen of te posten, uit angst compleet neergesabeld te worden.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
Godzijdank heb ik nooit zitten beweren dat ik sexy en dun ben. Mijn foto´s kunnen onmogelijk afgekraakt worden. Ik zal maar het profiel van mijn crushje niet plaatsen anders gaan jullie hem ook afzeiken.
laat je hierdoor maar inspirerenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ah je hebt wat strippend materiaal nodig, moet ik eerst foto's plaatsen zodat de azijnpissers kunnen selecteren. Wat zijn de voorkeuren (en CDP ik ben zelf niet in de aanbieding dus wees gerust)
oeh lekkerquote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
*schenk ook stroekie bij*
ja de oudjes moeten elkaar steunen
DM je moet de kleermaker vlakbij het janskerkhhof eens proberen, die maken prachtig op maat gemaakte pakken. Hij zit op het hoekje naast en tegenover die treintjeszaken en de antiekzaak, richting de dom (ben de straatnaam vergeten)quote:Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, als het eenmaal gemaakt is (en gearriveerd uit een of ander Hakkietakkie-land?) kan er alleen maar 'vermaakt' worden, lengte pijpen etc.
Maar op basis van m'n 1e SS-pak zijn m'n 2e en 3e wel weer wat aangepast op bepaalde punten, kraag nog iets geknepen, mouwen nog iets afgeslankt, iets met leefplooien ofzo. Alleen is dat aantal mogelijk aan te passen punten denk ik kleiner dan bij een echte kleermaker.
En die verkopertjes in hun te kleine pakjes... tja ach, zolang ze maar niet te hard protesteren als ik eis dat ik toch echt tijdens het lopen mijn sokken niet wil zien.
is toch ook nergens voor nodig dat afzeikenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nou vooruit dan.. Maar niet afzeiken.
.
Je mag in je handjes knijpen dat de mp3 kwam opdagen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
Verhip, ik blijk een mp3 te hebben van Amy Winehouse, dat nu at random voorbij kwam.
pak is mooi, pasvorm iets minder. Een pak moet het accent op de schouders leggen en niet op de heupen. Dit is NIET om te zeiken, het is gewoon een waarnemingquote:Op woensdag 7 november 2007 22:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch ook nergens voor nodig dat afzeiken
is toch gewoon een mooi pak![]()
![]()
Kostat? Ik ben maar een arm loonslaafjequote:Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
DM je moet de kleermaker vlakbij het janskerkhhof eens proberen, die maken prachtig op maat gemaakte pakken. Hij zit op het hoekje naast en tegenover die treintjeszaken en de antiekzaak, richting de dom (ben de straatnaam vergeten)
Dat is New Tailor.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
DM je moet de kleermaker vlakbij het janskerkhhof eens proberen, die maken prachtig op maat gemaakte pakken. Hij zit op het hoekje naast en tegenover die treintjeszaken en de antiekzaak, richting de dom (ben de straatnaam vergeten)
En deze dan? Met strak broekjequote:Op woensdag 7 november 2007 22:48 schreef Nuno_G het volgende:
pak is mooi, pasvorm iets minder. Een pak moet het accent op de schouders leggen en niet op de heupen. Dit is NIET om te zeiken, het is gewoon een waarneming
De foto doet niet helemaal recht aan hoe 't er in het echt uit ziet. (Jaja, denk je nu, maar het is serieus zo).quote:Op woensdag 7 november 2007 22:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
pak is mooi, pasvorm iets minder. Een pak moet het accent op de schouders leggen en niet op de heupen. Dit is NIET om te zeiken, het is gewoon een waarneming
Ik geloof je wel reageerde alleen op de foto (foto's doen soms niet recht aan hoe het er in het echt uit zietquote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De foto doet niet helemaal recht aan hoe 't er in het echt uit ziet. (Jaja, denk je nu, maar het is serieus zo).
heel mooi, ben zelf een fan van double breasted, maar dit is goed, heel goed !quote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En deze dan? Met strak broekje.
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
(foto's doen soms niet recht aan hoe het er in het echt uit ziet)
Komt nog wel als je ouder wordtquote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef Zakje het volgende:
Hmmm nee, als ik netjes gekleed ergens heen moet, ga ik toch liever voor een giletje dan voor een pak.
wie mooi wil zijn moet pijn lijden zei mijn vader altijd dus ook in je portemoneequote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kostat? Ik ben maar een arm loonslaafje...
Mjah, het is net alsof het bij de heupen heel breed is. En dat is helemaaaaal niet zo, ik weet niet psies waardoor dat komt. Mijn Grote Liefde heeft de foto gemaakt, misschien had hij ingezoomed op mijn kruis ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik geloof je wel reageerde alleen op de foto (foto's doen soms niet recht aan hoe het er in het echt uit ziet)
Hoewel ik niet precies weet hoe ik een positief oordeel moet opvatten van iemand die van double breasted houdt (quote:Op woensdag 7 november 2007 22:55 schreef Nuno_G het volgende:
heel mooi, ben zelf een fan van double breasted, maar dit is goed, heel goed !
"Dag meneer de kleermaker. Ik wil graag een pak dat de aandacht afleidt van mijn hoofd. Zou dat lukken, denkt u?"quote:Op woensdag 7 november 2007 22:57 schreef Nuno_G het volgende:
wie mooi wil zijn moet pijn lijden zei mijn vader altijd dus ook in je portemonee
En ik ga je daar niet om afzeiken.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef Zakje het volgende:
Hmmm nee, als ik netjes gekleed ergens heen moet, ga ik toch liever voor een giletje dan voor een pak.
Was double breasted niet die ''ziltige scheepskapitein-stijl jas" die bij de men_at_work hing?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoewel ik niet precies weet hoe ik een positief oordeel moet opvatten van iemand die van double breasted houdt ()... toch bedankt
.
één voordeel, je kunt hem altijd dicht houden dus kun je rustig een vette pens ontwikkelen.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Was double breasted niet die ''ziltige scheepskapitein-stijl jas" die bij de men_at_work hing?![]()
Als je géén dikke pens hebt, dan kun je double breasted volgens mij niet eens openhouden... dan wappert er zo'n rare lange flap voor je buik,quote:Op woensdag 7 november 2007 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
één voordeel, je kunt hem altijd dicht houden dus kun je rustig een vette pens ontwikkelen.
Nee voor het hoofd moet je bij Vanessa zijn (spuiten maar die botox)quote:Op woensdag 7 november 2007 22:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Dag meneer de kleermaker. Ik wil graag een pak dat de aandacht afleidt van mijn hoofd. Zou dat lukken, denkt u?"
Kijk now w're talkingquote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je géén dikke pens hebt, dan kun je double breasted volgens mij niet eens openhouden... dan wappert er zo'n rare lange flap voor je buik,.
[ afbeelding ]
gooi maar wegquote:Op woensdag 7 november 2007 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrr... als ik nou zie hoe flodderig dat confectie-pak zat.... 'k Zou het bijna weggooien.
Nummer 2 is wel lekkerquote:Op woensdag 7 november 2007 23:11 schreef samjustme het volgende:
Zodat jullie mijn crushje niet kunnen afkraken 3 boys
http://www.gay.nl/jp007
http://www.gay.nl/Automatic_Prince
http://www.gay.nl/scarfaz23
Mja... is ook zonde eigenlijk. Misschien ga ik nog wel 's op zoek naar zo'n soort stof, want ik vond de kleur erg mooi. Kreeg er ook complimenten over van vrouwelijke collega's, die het geweldig vonden om 's wat anders dan donkerblauw en grijs te zienquote:
Misschien is de term 'lollig' wel op z'n plekquote:Op woensdag 7 november 2007 23:15 schreef wonderer het volgende:
Zo'n pak maar dan van leer lijkt me ook wel leuk eigenlijk.
Misschien dat het in heel flodderig, dun,wit linnen nog wel wat Monaco-allure heeft, maar ik hoop toch echt dat ik nooit strak in het pak hoef , geef mij maar een chique zwarte togaquote:Op woensdag 7 november 2007 23:15 schreef wonderer het volgende:
Zo'n pak maar dan van leer lijkt me ook wel leuk eigenlijk.
je vergeet de befquote:Op woensdag 7 november 2007 23:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien dat het in heel flodderig, dun,wit linnen nog wel wat Monaco-allure heeft, maar ik hoop toch echt dat ik nooit strak in het pak hoef , geef mij maar een chique zwarte toga![]()
Oh, ik dacht predikantquote:Op woensdag 7 november 2007 23:22 schreef Stroekie het volgende:
maar uw droom is het om strafpleiter te gaan worden?
Misschien in het geval van leer is bleergh meer op zijn plaatsquote:Op woensdag 7 november 2007 23:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien is de term 'lollig' wel op z'n plek.
Vanalles, tot t-shirt aan toe. De toga bedekt toch alles, en rechters hebben geen individueel contact met de partijen buiten de zitting om, dus ze zien hem/haar niet zonder togaquote:Op woensdag 7 november 2007 23:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wat dacht je dat men daaronder draagt?.
Nou, kijk: http://youtube.com/watch?v=SIwQ0zZbmqsquote:Op woensdag 7 november 2007 23:24 schreef Zakje het volgende:
Vanalles, tot t-shirt aan toe. De toga bedekt toch alles, en rechters hebben geen individueel contact met de partijen buiten de zitting om, dus ze zien hem/haar niet zonder toga.
Ik wil ook een keer naar pann, ga het in feb proberen of maart zoalng CDP en consorten maar niet komenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga ook naar pann
Was nog gewoon te koop!
Jesus, je kan ook zielig doen hoor. Ik heb alleen gezegd dat ik je qua uiterlijk niet m'n smaak vind.. get over it.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:37 schreef Nuno_G het volgende:
Ik wil ook een keer naar pann, ga het in feb proberen of maart zoalng CDP en consorten maar niet komen![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
aflebberende stokstaartjes is dat zoiets als
tongzoenende panda's
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jesus, je kan ook zielig doen hoor. Ik heb alleen gezegd dat ik je qua uiterlijk niet m'n smaak vind.. get over it.
Ik hoorde ook dat je kon trouwen voor een dag of zoiets, heb je dat nog gedaan ?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er zaterdag nog 1 gezien in Artis, bij de rondleiding Artis ny night.
En je denkt wel heel te blijven als ik er ben?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer naar pann, ga het in feb proberen of maart zoalng CDP en consorten maar niet komen![]()
De docenten niet. De andere leerlingen daarentegen...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zeiden docenten daar nooit wat van?
Klopt ja. Werd dan ontbonden mt middernacht.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat je kon trouwen voor een dag of zoiets, heb je dat nog gedaan ?
heel blijf ik altijdquote:Op woensdag 7 november 2007 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je denkt wel heel te blijven als ik er ben?
Is het weer zover?quote:
yep kon je niemand van de straat plukken ? of liepen er geen geschikte kandidaten rond ?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt ja. Werd dan ontbonden mt middernacht.
Maar nee, ik was met 2 exen. Da's dan een beetje vreemd he
Hallo meneer de zwerver, wilt u wel met me trouwen?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep kon je niemand van de straat plukken ? of liepen er geen geschikte kandidaten rond ?
quote:
Mannen zijn schoften word zo snel mogelijk hetero!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Angel: I'm the keeper of your funny jokes. Sit beside me, make me laugh some more... zegt (23:38):
Mijn collega loopt in de middagpauze altijd naar de kerk. Hij's heel erg gelovig. En ik was deze keer meegegaan en heb voor eefje ene kaars aangestoken op het altaar. Gewoon, minste wat ik kon doen. En toen ik terugliep zag ik boven de ingang een groot beeld van de aartsengel Michaël.
Ik ben helemaal weg van engelen
Bo zegt (23:39):
ik van 1
Ow.
je hebt wel gevraagd of ze elkaar niet kennen, om dezelfde misverstanden te voorkomen ?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wederom Maastricht
Ik voel me net SJM....
Jaquote:Op donderdag 8 november 2007 00:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt wel gevraagd of ze elkaar niet kennen, om dezelfde misverstanden te voorkomen ?
Heb je ook mp3´s van ? Trouwens a.s. vrijdag treden ze finally op in England tijdens een live uitzending volgens mij.quote:
en ?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaEn ook of ie problemen heeft dat ik met Mitchell omga.
Children in Need is pas volgende week vrijdag en sowieso vaste prik hierquote:Op donderdag 8 november 2007 00:05 schreef samjustme het volgende:
Heb je ook mp3´s van ? Trouwens a.s. vrijdag treden ze finally op in England tijdens een live uitzending volgens mij.
Hij is zo weg van me dat ie er alles voor over heeftquote:
Kan ze requesten op een Spice Girls forum, heb het niet gedaan want ik ga al de officiele dvd van Spice Girls live in Istanbul kopen en ga je de greatest hits nog kopen ?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Children in Need is pas volgende week vrijdag en sowieso vaste prik hier![]()
Heb de mp3s maar niet de DVD nog, jij wel?
Dat wordt dan toch een reisje maastrichtquote:Op donderdag 8 november 2007 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is zo weg van me dat ie er alles voor over heeft
Ja of Leuven, want daar woont ie door de weeksquote:Op donderdag 8 november 2007 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch een reisje maastricht
Ok dacht dat je naar Koln ging en niet Instanbulquote:Op donderdag 8 november 2007 00:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kan ze requesten op een Spice Girls forum, heb het niet gedaan want ik ga al de officiele dvd van Spice Girls live in Istanbul kopen en ga je de greatest hits nog kopen ?
Ik wil ook de officiele kalender hebben maar ik ben bang dat ie in Keulen alleen in Duits verkrijgbaar zal zijn pff.
Belgie is top, ex van mij komt uit bergen (Mons) en mmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 8 november 2007 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of Leuven, want daar woont ie door de weeks
Ik heb het over de DVDquote:Op donderdag 8 november 2007 00:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok dacht dat je naar Koln ging en niet Instanbul
Met dit verschil dat het bij jou meestal wederzijds isquote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wederom Maastricht
Ik voel me net SJM....
Je gaat je kamer helemaal Spicy inrichten of nietquote:Op donderdag 8 november 2007 00:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb het over de DVD
[ afbeelding ]
ik wil ook de poppen hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb het over de DVD
[ afbeelding ]
ik wil ook de poppen hebben.
[ afbeelding ]
Poppen ;?
Hier heb je wel praatjes maar irl houd je je smoel altijd dicht wijf.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met dit verschil dat het bij jou meestal wederzijds is
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met dit verschil dat het bij jou meestal wederzijds is
dat klinkt wel als Samquote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja zelfs voordat we elkaar gezien hebben. En voordat dat gebeurd is het alweer voorbij!
Jij bent meer wijf dan wonderer,quote:Op donderdag 8 november 2007 00:26 schreef samjustme het volgende:
Hier heb je wel praatjes maar irl houd je je smoel altijd dicht wijf.
Sam trek het je niet aanquote:Op donderdag 8 november 2007 00:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hier heb je wel praatjes maar irl houd je je smoel altijd dicht wijf.
Ik ben nu aan het sidderen ouwe veeg maakt een opmerking.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent meer wijf dan wonderer,.
Sorry maar ik vond die opmerking van Wonderwijf ook volkomen onterecht, hoe kan zij dat weten ? Ze moet ook leren om af en toe haar bek te houden. Dus GO Samquote:Op donderdag 8 november 2007 00:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent meer wijf dan wonderer,.
..over een mollige wannabe-spicegirl die vrouwengeurtjes koopt.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:32 schreef samjustme het volgende:
Ik ben nu aan het sidderen ouwe veeg maakt een opmerking.
Wat is er met mij ?quote:
Iemand moet eens leren niet meteen op de kast te springen en dan wild om zich heen te schoppen in een poging (!) zoveel mogelijk te kwetsen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
Sorry maar ik vond die opmerking van Wonderwijf ook volkomen onterecht, hoe kan zij dat weten ? Ze moet ook leren om af en toe haar bek te houden. Dus GO Sam
Een bepaald iemand maakt een opmerking en een uur later wordt er nog steeds over gebitcht...quote:
je bent oud en in de warquote:Op donderdag 8 november 2007 00:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
..over een mollige wannabe-spicegirl die vrouwengeurtjes koopt.
Té makkelijk.
Nouja, never mind.
Eerst een of twee dagen bitch fight, daarna is iedereen zo botergeil (aangenomen dat het een tropisch eiland is) dat het uitloopt op één grote orgie..quote:Op donderdag 8 november 2007 00:34 schreef Zakje het volgende:
Wat zou er gebeuren als je alle mensen uit dit topic voor 3 maanden samen op een onbewoond eiland dumpt? Zoals expeditie robinson. Ik zou het willen weten.
je hebt het over haar nu want die opmerking was volkomen misplaatst en onterecht. Ik weet dat ze Angel of zo vereert maar daar hoeft ze anderen niet bij neer te halenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Iemand moet eens leren niet meteen op de kast te springen en dan wild om zich heen te schoppen in een poging (!) zoveel mogelijk te kwetsen.
Daar gaat het niet meer overquote:Op donderdag 8 november 2007 00:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een bepaald iemand maakt een opmerking en een uur later wordt er nog steeds over gebitcht...![]()
Dus bij de crushes van SJM is het wel meestal wederzijds?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
ook volkomen onterecht
Ik genoot!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:31 schreef Jerruh het volgende:
angel! heb je heroes al gezien?, zit weer een lekkere scene in voor jou!
Weet ik, maar het is nogal hypocriet om tegen Sam te roepen dat hij het zich niet aan moet trekken, terwijl jij je net zo gauw aantrekt wat anderen van je vindenquote:
Misschien wel of niet SJM vertelt wat hij wil. Misschien vertelt A wel niet over de 100 misluktie versierpogingen die hij onderneemt op 1 avond.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dus bij de crushes van SJM is het wel meestal wederzijds?
Ik versier nooit. Daar ben ik te verlegen voor.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien wel of niet SJM vertelt wat hij wil. Misschien vertelt A wel niet over de 100 misluktie versierpogingen die hij onderneemt op 1 avond.
Ken je de mensen met wie ik uitging en hoe het allemaal in elkaar zat NEE dus houd je kop met je Grote Liefde en douw het in je achterkant.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dus bij de crushes van SJM is het wel meestal wederzijds?
Het interesseert me totaal niet wat anderen denken, dat heb je totaal verkeerd. Ik ben compleet zeker van mezelf en heb daar geen problemen mee.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is nogal hypocriet om tegen Sam te roepen dat hij het zich niet aan moet trekken, terwijl jij je net zo gauw aantrekt wat anderen van je vinden![]()
Nee, ik heb het over samjustme. De opmerking van wonderer was hooguit (!) een steek onder water, op basis van de véle véle véle keren dat samjustme weer een zoveelste crush hier bespreekt, bij wie het weer 's niet wederzijds is.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Nuno_G het volgende:
je hebt het over haar nu want die opmerking was volkomen misplaatst en onterecht. Ik weet dat ze Angel of zo vereert maar daar hoeft ze anderen niet bij neer te halen
Reminder je doodskist staat al klaarquote:Op donderdag 8 november 2007 00:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als er iemand in de war is, dan ben jij 't.
Reminder: je bent een jongetje, technisch gezien..
Hou dan zelf e kop dicht over al je mislukte crushes en val ons er niet mee lastig.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ken je de mensen met wie ik uitging en hoe het allemaal in elkaar zat NEE dus houd je kop met je Grote Liefde en douw het in je achterkant.
Godzijdank ken ik de meesten niet ilr ouwe zakken!
Hee hee, niks mis met transgendersquote:Op donderdag 8 november 2007 00:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als er iemand in de war is, dan ben jij 't.
Reminder: je bent een jongetje, technisch gezien..
So fucking true.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:40 schreef samjustme het volgende:
Ik snap homo´s niet het maakt niet uit wat je doet, of je ze wel of niet aandacht geeft ze zijn nooit tevreden.
Daar heb je natuurlijk geen last van, succes gegarandeert met je hormonen kuurtje natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:42 schreef wonderer het volgende:
Oh, kom op! Ik had er nog een extra post icon bijgezet zodat men het niet allemaal zo serieus zou nemen. Labiel figuur. Zeker ongesteld
Ter info: magere mensen leven langer dan dikzakjes die overlijden aan hart- en vaatziektenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:43 schreef samjustme het volgende:
Reminder je doodskist staat al klaar.
Zonder mij is deze topic doodquote:Op donderdag 8 november 2007 00:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hou dan zelf e kop dicht over al je mislukte crushes en val ons er niet mee lastig..
Ik overleef op onbewoond eiland, je gaat eerder dood.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ter info: magere mensen leven langer dan dikzakjes die overlijden aan hart- en vaatziekten.
Is toch anders overgekomen...quote:Op donderdag 8 november 2007 00:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het interesseert me totaal niet wat anderen denken, dat heb je totaal verkeerd. Ik ben compleet zeker van mezelf en heb daar geen problemen mee.
Yepquote:Op donderdag 8 november 2007 00:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk geen last van, succes gegarandeert met je hormonen kuurtje natuurlijk.
Dat doet toch iedereen?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Nuno_G het volgende:
Ik weet dat ze Angel of zo vereert
Hooguit een steek onder water jaja zoiets van oh Angel is zoveel beter en mooier dan Sam. Ik heb ze beide alleen op foto's gezien en zal er niet over oordelen maar dit is een verkeerde en compleet onterecht opmerkingquote:Op donderdag 8 november 2007 00:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over samjustme. De opmerking van wonderer was hooguit (!) een steek onder water, op basis van de véle véle véle keren dat samjustme weer een zoveelste crush hier bespreekt, bij wie het weer 's niet wederzijds is.
En als samjustme dan wild om zich heen begint te schoppen, en probeer anderen zoveel mogelijk te kwetsen (en daar overigens in mislukt), dan moet ie zich eens gedragen naar z'n leeftijd. Hij's tenslotte al bijna 25, een kwart eeuw. En als ie zich niet kan inhouden, dan verklaart ie zich daarmee m.i. vogelvrij.
je bent vast een leuke gast maar dat doe ik toch nietquote:
ik ken ook een nichtje maar die doet hele andere dingen bij de bushaltequote:Op donderdag 8 november 2007 00:49 schreef Vlarp het volgende:
*hips*
Ik ben aangeschoten!
En ik heb vanavond bij de bushalte een hal uur staan praten met m'n nichtje waarvan ik niet wist dat het m'n nichtje was![]()
Wordt het dan niet es tijd om op spa over te stappen?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:49 schreef Vlarp het volgende:
*hips*
Ik ben aangeschoten!
En ik heb vanavond bij de bushalte een hal uur staan praten met m'n nichtje waarvan ik niet wist dat het m'n nichtje was![]()
Je zag trouwens vrouwelijker uit dan ik had verwacht, een echte meisje vrouwquote:Op donderdag 8 november 2007 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
YepIk zei niet zoveel omdat mijn stem steeds overslaat, baard in de keel enzo.
Ach, stel je niet zo aan. Het was gewoon een makkelijke grap die iedereen had kunnen maken. Ik was toevallig de eerste.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hooguit een steek onder water jaja zoiets van oh Angel is zoveel beter en mooier dan Sam. Ik heb ze beide alleen op foto's gezien en zal er niet over oordelen maar dit is een verkeerde en compleet onterecht opmerking
Als ze A wil vereren dan gaat ze maar naar de kerk en steekt een kaarsje aan naast zijn portret
Ja, daarom zeggen ze ook regelmatig meneer tegen mequote:Op donderdag 8 november 2007 00:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je zag trouwens vrouwelijker uit dan ik had verwacht, een echte meisje vrouw. Dus harder proberen en nu ga ik slapen bitches. Jullie zijn eigenlijk niet waard om mijn posts te lezen.
Alweer?quote:
Hoe kwam je daar achter dan?quote:En ik heb vanavond bij de bushalte een hal uur staan praten met m'n nichtje waarvan ik niet wist dat het m'n nichtje was![]()
Ik zie je man al applaudiseren bij elke voorbijganger die het zegt. Hij is vast wel trots op zijn verwarde vrouwquote:Op donderdag 8 november 2007 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daarom zeggen ze ook regelmatig meneer tegen meJe pogingen zijn best grappig maar mij heb je er niet mee.
WTF?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://producten.hema.nl/
Ik kende 'm nog niet..
Verward? ik weet prima wie ik ben en wat ik wil. Iets dat we van jou niet kunnen zeggen, met je wispelturigheid.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zie je man al applaudiseren bij elke voorbijganger die het zegt. Hij is vast wel trots op zijn verwarde vrouw.
Kus en slaap zachtquote:Op donderdag 8 november 2007 01:00 schreef Zakje het volgende:
Jullie overtreffen mijn familie met kerstdiner met dat geruzie, en dat zegt wat.
Ik hou al opquote:Op donderdag 8 november 2007 01:00 schreef Zakje het volgende:
Jullie overtreffen mijn familie met kerstdiner met dat geruzie, en dat zegt wat.
Eens.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
En toch zie ik overeenkomsten tussen dit topic gerel en de kinderen in mijn stageklas...
vertel ?quote:Op donderdag 8 november 2007 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
En toch zie ik overeenkomsten tussen dit topic gerel en de kinderen in mijn stageklas...
heet vet, heet vetquote:Op donderdag 8 november 2007 01:00 schreef Zakje het volgende:
quote:***************************************
KANS OP NOORDWESTERSTORM
De herfst is zeker tot en met het week-
end nadrukkelijk aanwezig.Zeer actieve
lagedrukgebieden brengen veel wind en
talrijke buien,ook wordt het frisser.
Vandaag loopt het kwik nog op tot 12-C.
Wel is het veelal bewolkt en af en toe
miezerig.De zuidwestenwind trekt aan.
Vanavond plenst het en steekt mogelijk
een noordwesterstorm op,windkracht 9.
Ook in het weekeinde kan de wind soms
stormkracht bereiken.Landinwaarts komen
zware windvlagen voor.De temperatuur
komt niet veel hoger meer dan 10-C.
stel de volgende keer gewoon voor dat je in het H topic stage komt lopenquote:Op donderdag 8 november 2007 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
MMM koffie jaquote:Op donderdag 8 november 2007 08:12 schreef Stroekie het volgende:
koffietijd,![]()
al was het maar om die zure smaak van dat gerel van afgelopen nacht weg te spoelen
Dit dus.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:34 schreef Zakje het volgende:
Wat zou er gebeuren als je alle mensen uit dit topic voor 3 maanden samen op een onbewoond eiland dumpt? Zoals expeditie robinson. Ik zou het willen weten.
jij kan natuurlijk ook al blindelings je weg vinden op de ns declaratiesite ?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:38 schreef DennisMoore het volgende:
Bij Den Dolder iemand voor de trein gesprongen, dus het ritje Utrecht - A'foort duurde 2 uur.
Ja, 't is ook heel raar dat je met je nichtje praat jaquote:Op donderdag 8 november 2007 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wordt het dan niet es tijd om op spa over te stappen?
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dit dus.
[ afbeelding ]
Nee, nog nooit gebruikt.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:53 schreef Stroekie het volgende:
jij kan natuurlijk ook al blindelings je weg vinden op de ns declaratiesite ?![]()
*niet volg*quote:Op donderdag 8 november 2007 12:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dan moeten er nog wel een paar terugkeren.!
hij zegt "net als vroeger".quote:
*nu wel volg*quote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij zegt "net als vroeger".
ik denk: "net als vroeger hier, met al die drama, gezellige tijden, harde sneren etc".
ik denk: "om dat te herbeleven, moeten er nog wel een paar terugkomen."
alhoewel...
You know me.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie ze ook niet aan voor liefhebbers van groepsex.
meer voor een groeps-ex...quote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie ze ook niet aan voor liefhebbers van groepsex.
Vroeger was altijd alles beterquote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik denk: "net als vroeger hier, met al die drama, gezellige tijden, harde sneren etc".
alhoewel...
nah!!!quote:
wat ik gehoord heb, zal het voorlopig even in de ijskast staan, wegens tegenvallende opkomst. het wordt toch uit eigen zak betaald allemaal en daarom gaan ze nog bedenken hoe ze het verder gaan aanpakken. Maar wees niet getreurd, 30 november sta ik in rotterdam in club LEF, een club die dan geopend wordtquote:Op donderdag 8 november 2007 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heuj, weet jij iets over Lux? Leeft dat nog?
Mja, erg druk heb ik het er niet meegemaakt nee...quote:
de enige keren dat het druk was, was de eerste keer in maart en de zomer-editie met jip deluxe. ik moet zeggen: de locatie is niet echt superbereikbaar, misschien dat het daar ook aan kan liggenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, erg druk heb ik het er niet meegemaakt nee....
Toch jammer, het enige (gay) dance-achtige in Utrecht.
die komen over een topic of 10 toch wel weer hier kijken ?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dan moeten er nog wel een paar terugkeren.!
Tja, niet echt op loopafstand van het station... Maar wel veel parkeergelegenheid, en op de fiets ook prima te doen. 'k Vond Pann - de Helling wel een fijne zaal ook, lekker hoog en ruim. Wat dat betreft beter dan die club Poema, vind ik.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:57 schreef Jerruh het volgende:
de enige keren dat het druk was, was de eerste keer in maart en de zomer-editie met jip deluxe. ik moet zeggen: de locatie is niet echt superbereikbaar, misschien dat het daar ook aan kan liggen.
de zaal is erg fijn! geluid ook goed! maar goed, wat denk jij dat de redenen waren? mijn slechte draaikunstenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, niet echt op loopafstand van het station... Maar wel veel parkeergelegenheid, en op de fiets ook prima te doen. 'k Vond Pann - de Helling wel een fijne zaal ook, lekker hoog en ruim. Wat dat betreft beter dan die club Poema, vind ik.
god domme ik doe toch echt mijn best! Dankzij de relletjes van de afgelopen tijd leeft dit topic eindelijk weer een beetje.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
alhoewel...
Doe je hem de groetenquote:
Ik doe ook mijn bestquote:Op donderdag 8 november 2007 13:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
god domme ik doe toch echt mijn best! Dankzij de relletjes van de afgelopen tijd leeft dit topic eindelijk weer een beetje.
You learned from the best.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nah!!!
in die vervlogen tijd was ik nog iemand die al op de kast zat als SAJ me aankeek.
tegenwoordig zorg ik daar liever zelf voor bij een ander.
uhuhquote:Op donderdag 8 november 2007 14:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
You learned from the best.
ow kijk, daar kan ik op de achtergrond misschien wel iets voor je betekeken, iets proberen te regelen.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de selectieprocedure voor het Holland Heineken House in Bejing volgend jaar
Lucky you ! Ga vanavond wel uit maar morgen gewoon weer vroeg opquote:Op donderdag 8 november 2007 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Weekend
T/m dinsdag zelfs
Vanavond The Fray, morgen Glow, zaterdag pann en zondag Mika.
Voor die paar centen kun je er toch ook gewoon een zelf kopenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kut. D'r is een adapterkabeltje van mijn laptop gejat uit de auto van een collega, de ICT-afdeling wil alleen een nieuw kabeltje bestellen als ik een kopie van een politie aangifte opstuur, maar de politie zegt dat ik geen aangifte kán doen, want het is niet uit mijn auto gestolen en het is in Maastricht gebeurd. En intussen is de accu van mijn laptop bijna leeg, dus kan ik niet meer werken..
Ja, net gedaan. 65 euro.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Voor die paar centen kun je er toch ook gewoon een zelf kopen
Raar verhaalquote:Op donderdag 8 november 2007 16:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kut. D'r is een adapterkabeltje van mijn laptop gejat uit de auto van een collega, de ICT-afdeling wil alleen een nieuw kabeltje bestellen als ik een kopie van een politie aangifte opstuur, maar de politie zegt dat ik geen aangifte kán doen, want het is niet uit mijn auto gestolen en het is in Maastricht gebeurd. En intussen is de accu van mijn laptop bijna leeg, dus kan ik niet meer werken..
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ afbeelding ]
De vuile adapterkabeltjesdief..
heb me via heineken.nl ingeschreven als host(ess)quote:Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow kijk, daar kan ik op de achtergrond misschien wel iets voor je betekeken, iets proberen te regelen.
je wilt daar barwerk gaan doen? of wat?
Het is ook een raar verhaal, nooit geweten dat het zo'n bureaucratisch moeras is.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Raar verhaalMoet je collega dan geen aangifte doen? In Maastricht?
Rio of Salvador de bahia of Buenos Airesquote:Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef Nuno_G het volgende:
Weet iemand trouwens nog een leuke bestemming voor oud en nieuw. Ik wil na de kerst even ertussen uit. Oh ja het moet er zonnig zijn (30 graden) , stranden hebben en leuk om uit te gaan dus veel goeie feesten
Brasil kan niet want dan wordt het ons kwalijk genomen dat we niet op familiebezoek gaan. Sydney is me een beetje te ver voor een korte break. Capetown lijkt me wel watquote:Op donderdag 8 november 2007 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Rio of Salvador de bahia of Buenos Aires
Sydney
Capetown
kies dan juist een wat kleiner eiland in de caraiben uit dan waar de massa (lees amerikanen) naar toe gaanquote:Op donderdag 8 november 2007 17:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Brasil kan niet want dan wordt het ons kwalijk genomen dat we niet op familiebezoek gaan. Sydney is me een beetje te ver voor een korte break. Capetown lijkt me wel wat
Zat zelf te denken aan een of andere exotische eilanden bahama,s of zoiets
Moeder is de koffie klaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:52 schreef Stroekie het volgende:
ik mis nog "moeder is de koffie klaar"
Drs. Pquote:
ik vind van nietquote:Op donderdag 8 november 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Is dat dezelfde melodie als "sorbo hier, sorbo daar, sorbo is de held in huis"?
Heh, nee, is wel anders. Leuke compilatie trouwens, doet me een beetje aan de Llama song denkenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind van niet
http://nl.youtube.com/watch?v=4WbeP2qqKes
maar oordeel zelf
Wanneer ik klaar ben met deze stage heb ik als het goed is mijn opleiding afgerondquote:Op donderdag 8 november 2007 08:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stel de volgende keer gewoon voor dat je in het H topic stage komt lopen![]()
Ja, waar bleef je?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het weer oudemannenavond?
Ik was nog bezig met mijn dutje...wat dacht jij dan?quote:
dat je nog in de keuken was en je je rolator in de woonkamer had staan... dus dat het een tik-kel-tje langer kon gaan duren.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met mijn dutje...wat dacht jij dan?
Ik dacht dat je wel weer met jezelf bezig zou zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik was nog bezig met mijn dutje...wat dacht jij dan?
nou dan ligt er hier een schone taak voor jequote:Op donderdag 8 november 2007 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer ik klaar ben met deze stage heb ik als het goed is mijn opleiding afgerond
nee deze natuurlijk, dat past beter op een oudemannen avondquote:Op donderdag 8 november 2007 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
zuster!!!
[ afbeelding ]
nee die andere
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel weer met jezelf bezig zou zijn.
waar is de tafel om te rikken ?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
gezellig he zo
verwarming hoog, combinatie van zweetlucht, jenever, sigaarrook en de lucht van pruttelende stoma's
zullen we bingoen?
welke ?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kies dan juist een wat kleiner eiland in de caraiben uit dan waar de massa (lees amerikanen) naar toe gaan
sint maarten/sint Martinquote:
ik denk dat het saba wordtquote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sint maarten/sint Martin
saint Barhs
of een van de maagden islands
of heel romantisch naar Saba samen met maar 1000 andere mensen op 1 eilandje
is prachtig om te duiken daar,
en nee niet alleen om in bed te duiken, maar gewoon 1 groot levend aquarium![]()
Hmmm, depends on your point of view, I guessquote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sint maarten/sint Martin
saint Barhs
of een van de maagden islands
of heel romantisch naar Saba samen met maar 1000 andere mensen op 1 eilandje
is prachtig om te duiken daar,
en nee niet alleen om in bed te duiken, maar gewoon 1 groot levend aquarium![]()
yeah en nu ga ik neuken ciaoquote:
ik ben er in 1992 een week in december geweest en heb me prima vermaaktquote:
maar opa moet nu toch echt naar bed toequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
en zoals het een oude mannenavond betaamd was het ook erug rustig
Wat is dat?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Bestaat Fokblock eigenlijk nog?.
Thuis!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:04 schreef Sunjammer het volgende:
Het moet niet gekker worden: DVD: Sinterklaas en het uur van de waarheid
En een beetje gelijk hebben ze welquote:De film zelf is niet enorm sterk qua verhaal, het heeft wat dat betreft eerder meer weg van een Bassie en Adriaan film dan eentje over Sinterklaas.
't Is toch ook zo? We zijn geen Jettix.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Thuis!
[..]
En een beetje gelijk hebben ze wel
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is toch ook zo? We zijn geen Jettix.
Goedemorgen en het is kofietijdquote:
Bier is voor mietjesquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:20 schreef Ang3l het volgende:
*telt* 12 SMS-jes van Bo gister.
Nah, dat kan beter!
De leukste vond ik "I wish I was there. Daar waar het bier is en een lief engeltje"
Een echte vent! Bier voor de jongen plaatsen!![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:20 schreef Ang3l het volgende:
*telt* 12 SMS-jes van Bo gister.
Nah, dat kan beter!
De leukste vond ik "I wish I was there. Daar waar het bier is en een lief engeltje"
Een echte ventBrabo! Bier voor de jongen plaatsen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |