Een bepaald iemand maakt een opmerking en een uur later wordt er nog steeds over gebitcht...quote:
je bent oud en in de warquote:Op donderdag 8 november 2007 00:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
..over een mollige wannabe-spicegirl die vrouwengeurtjes koopt.
Té makkelijk.
Nouja, never mind.
Eerst een of twee dagen bitch fight, daarna is iedereen zo botergeil (aangenomen dat het een tropisch eiland is) dat het uitloopt op één grote orgie..quote:Op donderdag 8 november 2007 00:34 schreef Zakje het volgende:
Wat zou er gebeuren als je alle mensen uit dit topic voor 3 maanden samen op een onbewoond eiland dumpt? Zoals expeditie robinson. Ik zou het willen weten.
je hebt het over haar nu want die opmerking was volkomen misplaatst en onterecht. Ik weet dat ze Angel of zo vereert maar daar hoeft ze anderen niet bij neer te halenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Iemand moet eens leren niet meteen op de kast te springen en dan wild om zich heen te schoppen in een poging (!) zoveel mogelijk te kwetsen.
Daar gaat het niet meer overquote:Op donderdag 8 november 2007 00:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een bepaald iemand maakt een opmerking en een uur later wordt er nog steeds over gebitcht...![]()
Dus bij de crushes van SJM is het wel meestal wederzijds?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
ook volkomen onterecht
Ik genoot!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:31 schreef Jerruh het volgende:
angel! heb je heroes al gezien?, zit weer een lekkere scene in voor jou!
Weet ik, maar het is nogal hypocriet om tegen Sam te roepen dat hij het zich niet aan moet trekken, terwijl jij je net zo gauw aantrekt wat anderen van je vindenquote:
Misschien wel of niet SJM vertelt wat hij wil. Misschien vertelt A wel niet over de 100 misluktie versierpogingen die hij onderneemt op 1 avond.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dus bij de crushes van SJM is het wel meestal wederzijds?
Ik versier nooit. Daar ben ik te verlegen voor.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien wel of niet SJM vertelt wat hij wil. Misschien vertelt A wel niet over de 100 misluktie versierpogingen die hij onderneemt op 1 avond.
Ken je de mensen met wie ik uitging en hoe het allemaal in elkaar zat NEE dus houd je kop met je Grote Liefde en douw het in je achterkant.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dus bij de crushes van SJM is het wel meestal wederzijds?
Het interesseert me totaal niet wat anderen denken, dat heb je totaal verkeerd. Ik ben compleet zeker van mezelf en heb daar geen problemen mee.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is nogal hypocriet om tegen Sam te roepen dat hij het zich niet aan moet trekken, terwijl jij je net zo gauw aantrekt wat anderen van je vinden![]()
Nee, ik heb het over samjustme. De opmerking van wonderer was hooguit (!) een steek onder water, op basis van de véle véle véle keren dat samjustme weer een zoveelste crush hier bespreekt, bij wie het weer 's niet wederzijds is.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Nuno_G het volgende:
je hebt het over haar nu want die opmerking was volkomen misplaatst en onterecht. Ik weet dat ze Angel of zo vereert maar daar hoeft ze anderen niet bij neer te halen
Reminder je doodskist staat al klaarquote:Op donderdag 8 november 2007 00:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als er iemand in de war is, dan ben jij 't.
Reminder: je bent een jongetje, technisch gezien..
Hou dan zelf e kop dicht over al je mislukte crushes en val ons er niet mee lastig.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ken je de mensen met wie ik uitging en hoe het allemaal in elkaar zat NEE dus houd je kop met je Grote Liefde en douw het in je achterkant.
Godzijdank ken ik de meesten niet ilr ouwe zakken!
Hee hee, niks mis met transgendersquote:Op donderdag 8 november 2007 00:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als er iemand in de war is, dan ben jij 't.
Reminder: je bent een jongetje, technisch gezien..
So fucking true.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:40 schreef samjustme het volgende:
Ik snap homo´s niet het maakt niet uit wat je doet, of je ze wel of niet aandacht geeft ze zijn nooit tevreden.
Daar heb je natuurlijk geen last van, succes gegarandeert met je hormonen kuurtje natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:42 schreef wonderer het volgende:
Oh, kom op! Ik had er nog een extra post icon bijgezet zodat men het niet allemaal zo serieus zou nemen. Labiel figuur. Zeker ongesteld
Ter info: magere mensen leven langer dan dikzakjes die overlijden aan hart- en vaatziektenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:43 schreef samjustme het volgende:
Reminder je doodskist staat al klaar.
Zonder mij is deze topic doodquote:Op donderdag 8 november 2007 00:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hou dan zelf e kop dicht over al je mislukte crushes en val ons er niet mee lastig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |