Children in Need is pas volgende week vrijdag en sowieso vaste prik hierquote:Op donderdag 8 november 2007 00:05 schreef samjustme het volgende:
Heb je ook mp3´s van ? Trouwens a.s. vrijdag treden ze finally op in England tijdens een live uitzending volgens mij.
Hij is zo weg van me dat ie er alles voor over heeftquote:
Kan ze requesten op een Spice Girls forum, heb het niet gedaan want ik ga al de officiele dvd van Spice Girls live in Istanbul kopen en ga je de greatest hits nog kopen ?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Children in Need is pas volgende week vrijdag en sowieso vaste prik hier![]()
Heb de mp3s maar niet de DVD nog, jij wel?
Dat wordt dan toch een reisje maastrichtquote:Op donderdag 8 november 2007 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is zo weg van me dat ie er alles voor over heeft
Ja of Leuven, want daar woont ie door de weeksquote:Op donderdag 8 november 2007 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch een reisje maastricht
Ok dacht dat je naar Koln ging en niet Instanbulquote:Op donderdag 8 november 2007 00:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kan ze requesten op een Spice Girls forum, heb het niet gedaan want ik ga al de officiele dvd van Spice Girls live in Istanbul kopen en ga je de greatest hits nog kopen ?
Ik wil ook de officiele kalender hebben maar ik ben bang dat ie in Keulen alleen in Duits verkrijgbaar zal zijn pff.
Belgie is top, ex van mij komt uit bergen (Mons) en mmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 8 november 2007 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of Leuven, want daar woont ie door de weeks
Ik heb het over de DVDquote:Op donderdag 8 november 2007 00:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok dacht dat je naar Koln ging en niet Instanbul
Met dit verschil dat het bij jou meestal wederzijds isquote:Op woensdag 7 november 2007 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wederom Maastricht
Ik voel me net SJM....
Je gaat je kamer helemaal Spicy inrichten of nietquote:Op donderdag 8 november 2007 00:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb het over de DVD
[ afbeelding ]
ik wil ook de poppen hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb het over de DVD
[ afbeelding ]
ik wil ook de poppen hebben.
[ afbeelding ]
Poppen ;?
Hier heb je wel praatjes maar irl houd je je smoel altijd dicht wijf.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met dit verschil dat het bij jou meestal wederzijds is
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met dit verschil dat het bij jou meestal wederzijds is
dat klinkt wel als Samquote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja zelfs voordat we elkaar gezien hebben. En voordat dat gebeurd is het alweer voorbij!
Jij bent meer wijf dan wonderer,quote:Op donderdag 8 november 2007 00:26 schreef samjustme het volgende:
Hier heb je wel praatjes maar irl houd je je smoel altijd dicht wijf.
Sam trek het je niet aanquote:Op donderdag 8 november 2007 00:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hier heb je wel praatjes maar irl houd je je smoel altijd dicht wijf.
Ik ben nu aan het sidderen ouwe veeg maakt een opmerking.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent meer wijf dan wonderer,.
Sorry maar ik vond die opmerking van Wonderwijf ook volkomen onterecht, hoe kan zij dat weten ? Ze moet ook leren om af en toe haar bek te houden. Dus GO Samquote:Op donderdag 8 november 2007 00:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent meer wijf dan wonderer,.
..over een mollige wannabe-spicegirl die vrouwengeurtjes koopt.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:32 schreef samjustme het volgende:
Ik ben nu aan het sidderen ouwe veeg maakt een opmerking.
Wat is er met mij ?quote:
Iemand moet eens leren niet meteen op de kast te springen en dan wild om zich heen te schoppen in een poging (!) zoveel mogelijk te kwetsen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
Sorry maar ik vond die opmerking van Wonderwijf ook volkomen onterecht, hoe kan zij dat weten ? Ze moet ook leren om af en toe haar bek te houden. Dus GO Sam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |