ik vind van nietquote:Op donderdag 8 november 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Is dat dezelfde melodie als "sorbo hier, sorbo daar, sorbo is de held in huis"?
Heh, nee, is wel anders. Leuke compilatie trouwens, doet me een beetje aan de Llama song denkenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind van niet
http://nl.youtube.com/watch?v=4WbeP2qqKes
maar oordeel zelf
Wanneer ik klaar ben met deze stage heb ik als het goed is mijn opleiding afgerondquote:Op donderdag 8 november 2007 08:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stel de volgende keer gewoon voor dat je in het H topic stage komt lopen![]()
Ja, waar bleef je?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het weer oudemannenavond?
Ik was nog bezig met mijn dutje...wat dacht jij dan?quote:
dat je nog in de keuken was en je je rolator in de woonkamer had staan... dus dat het een tik-kel-tje langer kon gaan duren.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met mijn dutje...wat dacht jij dan?
Ik dacht dat je wel weer met jezelf bezig zou zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik was nog bezig met mijn dutje...wat dacht jij dan?
nou dan ligt er hier een schone taak voor jequote:Op donderdag 8 november 2007 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer ik klaar ben met deze stage heb ik als het goed is mijn opleiding afgerond
nee deze natuurlijk, dat past beter op een oudemannen avondquote:Op donderdag 8 november 2007 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
zuster!!!
[ afbeelding ]
nee die andere
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel weer met jezelf bezig zou zijn.
waar is de tafel om te rikken ?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
gezellig he zo
verwarming hoog, combinatie van zweetlucht, jenever, sigaarrook en de lucht van pruttelende stoma's
zullen we bingoen?
welke ?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kies dan juist een wat kleiner eiland in de caraiben uit dan waar de massa (lees amerikanen) naar toe gaan
sint maarten/sint Martinquote:
ik denk dat het saba wordtquote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sint maarten/sint Martin
saint Barhs
of een van de maagden islands
of heel romantisch naar Saba samen met maar 1000 andere mensen op 1 eilandje
is prachtig om te duiken daar,
en nee niet alleen om in bed te duiken, maar gewoon 1 groot levend aquarium![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |