*nu wel volg*quote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij zegt "net als vroeger".
ik denk: "net als vroeger hier, met al die drama, gezellige tijden, harde sneren etc".
ik denk: "om dat te herbeleven, moeten er nog wel een paar terugkomen."
alhoewel...
You know me.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie ze ook niet aan voor liefhebbers van groepsex.
meer voor een groeps-ex...quote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie ze ook niet aan voor liefhebbers van groepsex.
Vroeger was altijd alles beterquote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik denk: "net als vroeger hier, met al die drama, gezellige tijden, harde sneren etc".
alhoewel...
nah!!!quote:
wat ik gehoord heb, zal het voorlopig even in de ijskast staan, wegens tegenvallende opkomst. het wordt toch uit eigen zak betaald allemaal en daarom gaan ze nog bedenken hoe ze het verder gaan aanpakken. Maar wees niet getreurd, 30 november sta ik in rotterdam in club LEF, een club die dan geopend wordtquote:Op donderdag 8 november 2007 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heuj, weet jij iets over Lux? Leeft dat nog?
Mja, erg druk heb ik het er niet meegemaakt nee...quote:
de enige keren dat het druk was, was de eerste keer in maart en de zomer-editie met jip deluxe. ik moet zeggen: de locatie is niet echt superbereikbaar, misschien dat het daar ook aan kan liggenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, erg druk heb ik het er niet meegemaakt nee....
Toch jammer, het enige (gay) dance-achtige in Utrecht.
die komen over een topic of 10 toch wel weer hier kijken ?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dan moeten er nog wel een paar terugkeren.!
Tja, niet echt op loopafstand van het station... Maar wel veel parkeergelegenheid, en op de fiets ook prima te doen. 'k Vond Pann - de Helling wel een fijne zaal ook, lekker hoog en ruim. Wat dat betreft beter dan die club Poema, vind ik.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:57 schreef Jerruh het volgende:
de enige keren dat het druk was, was de eerste keer in maart en de zomer-editie met jip deluxe. ik moet zeggen: de locatie is niet echt superbereikbaar, misschien dat het daar ook aan kan liggen.
de zaal is erg fijn! geluid ook goed! maar goed, wat denk jij dat de redenen waren? mijn slechte draaikunstenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, niet echt op loopafstand van het station... Maar wel veel parkeergelegenheid, en op de fiets ook prima te doen. 'k Vond Pann - de Helling wel een fijne zaal ook, lekker hoog en ruim. Wat dat betreft beter dan die club Poema, vind ik.
god domme ik doe toch echt mijn best! Dankzij de relletjes van de afgelopen tijd leeft dit topic eindelijk weer een beetje.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
alhoewel...
Doe je hem de groetenquote:
Ik doe ook mijn bestquote:Op donderdag 8 november 2007 13:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
god domme ik doe toch echt mijn best! Dankzij de relletjes van de afgelopen tijd leeft dit topic eindelijk weer een beetje.
You learned from the best.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nah!!!
in die vervlogen tijd was ik nog iemand die al op de kast zat als SAJ me aankeek.
tegenwoordig zorg ik daar liever zelf voor bij een ander.
uhuhquote:Op donderdag 8 november 2007 14:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
You learned from the best.
ow kijk, daar kan ik op de achtergrond misschien wel iets voor je betekeken, iets proberen te regelen.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de selectieprocedure voor het Holland Heineken House in Bejing volgend jaar
Lucky you ! Ga vanavond wel uit maar morgen gewoon weer vroeg opquote:Op donderdag 8 november 2007 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Weekend
T/m dinsdag zelfs
Vanavond The Fray, morgen Glow, zaterdag pann en zondag Mika.
Voor die paar centen kun je er toch ook gewoon een zelf kopenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kut. D'r is een adapterkabeltje van mijn laptop gejat uit de auto van een collega, de ICT-afdeling wil alleen een nieuw kabeltje bestellen als ik een kopie van een politie aangifte opstuur, maar de politie zegt dat ik geen aangifte kán doen, want het is niet uit mijn auto gestolen en het is in Maastricht gebeurd. En intussen is de accu van mijn laptop bijna leeg, dus kan ik niet meer werken..
Ja, net gedaan. 65 euro.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Voor die paar centen kun je er toch ook gewoon een zelf kopen
Raar verhaalquote:Op donderdag 8 november 2007 16:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kut. D'r is een adapterkabeltje van mijn laptop gejat uit de auto van een collega, de ICT-afdeling wil alleen een nieuw kabeltje bestellen als ik een kopie van een politie aangifte opstuur, maar de politie zegt dat ik geen aangifte kán doen, want het is niet uit mijn auto gestolen en het is in Maastricht gebeurd. En intussen is de accu van mijn laptop bijna leeg, dus kan ik niet meer werken..
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ afbeelding ]
De vuile adapterkabeltjesdief..
heb me via heineken.nl ingeschreven als host(ess)quote:Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow kijk, daar kan ik op de achtergrond misschien wel iets voor je betekeken, iets proberen te regelen.
je wilt daar barwerk gaan doen? of wat?
Het is ook een raar verhaal, nooit geweten dat het zo'n bureaucratisch moeras is.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Raar verhaalMoet je collega dan geen aangifte doen? In Maastricht?
Rio of Salvador de bahia of Buenos Airesquote:Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef Nuno_G het volgende:
Weet iemand trouwens nog een leuke bestemming voor oud en nieuw. Ik wil na de kerst even ertussen uit. Oh ja het moet er zonnig zijn (30 graden) , stranden hebben en leuk om uit te gaan dus veel goeie feesten
Brasil kan niet want dan wordt het ons kwalijk genomen dat we niet op familiebezoek gaan. Sydney is me een beetje te ver voor een korte break. Capetown lijkt me wel watquote:Op donderdag 8 november 2007 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Rio of Salvador de bahia of Buenos Aires
Sydney
Capetown
kies dan juist een wat kleiner eiland in de caraiben uit dan waar de massa (lees amerikanen) naar toe gaanquote:Op donderdag 8 november 2007 17:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Brasil kan niet want dan wordt het ons kwalijk genomen dat we niet op familiebezoek gaan. Sydney is me een beetje te ver voor een korte break. Capetown lijkt me wel wat
Zat zelf te denken aan een of andere exotische eilanden bahama,s of zoiets
Moeder is de koffie klaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:52 schreef Stroekie het volgende:
ik mis nog "moeder is de koffie klaar"
Drs. Pquote:
ik vind van nietquote:Op donderdag 8 november 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Is dat dezelfde melodie als "sorbo hier, sorbo daar, sorbo is de held in huis"?
Heh, nee, is wel anders. Leuke compilatie trouwens, doet me een beetje aan de Llama song denkenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind van niet
http://nl.youtube.com/watch?v=4WbeP2qqKes
maar oordeel zelf
Wanneer ik klaar ben met deze stage heb ik als het goed is mijn opleiding afgerondquote:Op donderdag 8 november 2007 08:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stel de volgende keer gewoon voor dat je in het H topic stage komt lopen![]()
Ja, waar bleef je?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het weer oudemannenavond?
Ik was nog bezig met mijn dutje...wat dacht jij dan?quote:
dat je nog in de keuken was en je je rolator in de woonkamer had staan... dus dat het een tik-kel-tje langer kon gaan duren.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met mijn dutje...wat dacht jij dan?
Ik dacht dat je wel weer met jezelf bezig zou zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik was nog bezig met mijn dutje...wat dacht jij dan?
nou dan ligt er hier een schone taak voor jequote:Op donderdag 8 november 2007 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer ik klaar ben met deze stage heb ik als het goed is mijn opleiding afgerond
nee deze natuurlijk, dat past beter op een oudemannen avondquote:Op donderdag 8 november 2007 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
zuster!!!
[ afbeelding ]
nee die andere
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel weer met jezelf bezig zou zijn.
waar is de tafel om te rikken ?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
gezellig he zo
verwarming hoog, combinatie van zweetlucht, jenever, sigaarrook en de lucht van pruttelende stoma's
zullen we bingoen?
welke ?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kies dan juist een wat kleiner eiland in de caraiben uit dan waar de massa (lees amerikanen) naar toe gaan
sint maarten/sint Martinquote:
ik denk dat het saba wordtquote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sint maarten/sint Martin
saint Barhs
of een van de maagden islands
of heel romantisch naar Saba samen met maar 1000 andere mensen op 1 eilandje
is prachtig om te duiken daar,
en nee niet alleen om in bed te duiken, maar gewoon 1 groot levend aquarium![]()
Hmmm, depends on your point of view, I guessquote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sint maarten/sint Martin
saint Barhs
of een van de maagden islands
of heel romantisch naar Saba samen met maar 1000 andere mensen op 1 eilandje
is prachtig om te duiken daar,
en nee niet alleen om in bed te duiken, maar gewoon 1 groot levend aquarium![]()
yeah en nu ga ik neuken ciaoquote:
ik ben er in 1992 een week in december geweest en heb me prima vermaaktquote:
maar opa moet nu toch echt naar bed toequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
en zoals het een oude mannenavond betaamd was het ook erug rustig
Wat is dat?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Bestaat Fokblock eigenlijk nog?.
Thuis!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:04 schreef Sunjammer het volgende:
Het moet niet gekker worden: DVD: Sinterklaas en het uur van de waarheid
En een beetje gelijk hebben ze welquote:De film zelf is niet enorm sterk qua verhaal, het heeft wat dat betreft eerder meer weg van een Bassie en Adriaan film dan eentje over Sinterklaas.
't Is toch ook zo? We zijn geen Jettix.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Thuis!
[..]
En een beetje gelijk hebben ze wel
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is toch ook zo? We zijn geen Jettix.
Goedemorgen en het is kofietijdquote:
Bier is voor mietjesquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:20 schreef Ang3l het volgende:
*telt* 12 SMS-jes van Bo gister.
Nah, dat kan beter!
De leukste vond ik "I wish I was there. Daar waar het bier is en een lief engeltje"
Een echte vent! Bier voor de jongen plaatsen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |