Maar dan wel in het bruinquote:Op woensdag 7 november 2007 17:35 schreef men_in_red het volgende:
mooie nieuwe fleece :
[ afbeelding ]
neem een extra creditcard meequote:Op woensdag 7 november 2007 20:12 schreef DonJames het volgende:
Ik ga in december een paar dagen naar London, is die flagship store daar een beetje de moeite waard?
Is het daar zo duur dan? Als het echt te gortig is pas ik het daar en bestel vervolgens het gepaste artikel via de online-storequote:
Zo te zien komt het dus vandaag.quote:Nov 7, 2007 10:07 PM Departed FedEx location PARIS FR
9:11 PM Arrived at FedEx location PARIS FR
kloontje?quote:Op donderdag 8 november 2007 06:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zo te zien komt het dus vandaag.![]()
grtz Syytön
Je kan natuurlijk wel dingen passen en dan savonds online bestellenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is het daar zo duur dan? Als het echt te gortig is pas ik het daar en bestel vervolgens het gepaste artikel via de online-storeje bent Nederlander of je bent het niet
quote:Op donderdag 8 november 2007 06:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zo te zien komt het dus vandaag.![]()
grtz Syytön
Weet iemand wat het betekent als ik de bovenstaande melding krijg? Het is namelijk eerder dan dat het aan het lokale punt is geleverd. Verder: weet iemand of je bericht krijgt als ze de eerste keer langs zijn geweest? Ik heb net namelijk niets op de mat zien liggen toen ik thuis kwam.quote:Nov 8, 2007 3:26 PM
At local FedEx facility
RIDDERKERK NL
3:10 PM
Int'l shipment release
RIDDERKERK NL
3:10 PM
Package returned to shipper
RIDDERKERK NL
Return tracking number: 6xxxxxxx529
hej, kun je ook weer geurtjes laten verschepen naar NL?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef DaveC het volgende:
Vandaag binnen, deed er 6 dagen over via USPS:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De hoodie is dus erg faded met lichte plekken, beetje zoals een spijkerjack, maar wel cool![]()
Via familie, kennissen en Ellen wel, niet via A&F. Via A&F heeft dat volgens mij nog nooit gekund, maar ik heb gehoord dat het wel via amazon.com kan.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
hej, kun je ook weer geurtjes laten verschepen naar NL?
Nee, da's raar.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:06 schreef Syytön het volgende:
[..]
Weet iemand wat het betekent als ik de bovenstaande melding krijg? Het is namelijk eerder dan dat het aan het lokale punt is geleverd. Verder: weet iemand of je bericht krijgt als ze de eerste keer langs zijn geweest? Ik heb net namelijk niets op de mat zien liggen toen ik thuis kwam.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:07 schreef DaveC het volgende:
[..]
Via familie, kennissen en Ellen wel, niet via A&F. Via A&F heeft dat volgens mij nog nooit gekund, maar ik heb gehoord dat het wel via amazon.com kan.
bedankt voor de info, ik heb zojuist via amazon.com 50ml Fierce besteld, al moet ik je wel zeggen dat het maar bij één verkoper kon, namelijk: Perfume Emporium, die andere genaamd fragranceforall leverde niet naar NL.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:55 schreef DaveC het volgende:
FYI: Fierce kun je trouwens inderdaad via amazon.com bestellen, ook levering naar NL.
Nee, ze zijn het aan het terugsturen naar de VS.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, da's raar.
Het zou dan bij de buren moeten zijn, maar dan zou je een briefje moeten hebben.
Dat het weer terug gegaan is, wat ik opmaak uit je bericht, zou betekenen dat ze het morgen nogmals aanbieden.
terug naar de vs? dat is fucked up!quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:43 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nee, ze zijn het aan het terugsturen naar de VS.![]()
Ik heb niet eens een briefje in de brievenbus gehad.![]()
Ok, en die 3 keer hebben ze het ook niet geprobeerdquote:Op vrijdag 9 november 2007 06:43 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nee, ze zijn het aan het terugsturen naar de VS.![]()
Ik heb niet eens een briefje in de brievenbus gehad.![]()
Maar er staat wel in de algemene voorwaarden van Fed-ex dat ze het 3 keer proberen en elke keer een briefje door de bus doen, maar ja, er lag dus niks....![]()
Doet A&F idd vaak standaard nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:21 schreef Syytön het volgende:
Ik heb net even gebeld naar Fedex NL. Ze hebben het inderdaad weer teruggestuurd, net vertrokken vanaf Parijs naar de USA.
De reden hiervoor is dat er geen certificate of origin bij zat. Zonder dat gaat het niet door de douane heen in NL. Het schijnt een bekend probleem daar te zijn, dat Abercrombie er dit niet bij doet, in de helft van de gevallen komt dit voor.
Ik vond het al zo raar dat er niet bij de track & trace stond dat ze het hebben aangeboden bij mij.
Maarja, fucking kut dus, gaat zeker nog een week duren dat ik 't weer heb, als we mazzel hebben is het er volgende week donderdag of vrijdag.
A&F kan een klacht van mij verwachten.![]()
Ja, dat zeiden ze bij Fedex ook al, dat in de helft van de gevallen ze dat er niet bij stoppen, terwijl ze er van af weten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet A&F idd vaak standaard niet
Dat probleem had ik de vorige keer ook al
Ik snap dat ook niet hoor, elke keer weer, hebben zij zelf het gezeik dat ze moeite moeten doen om dat certificaat er weer bij te doen, elke keer weer ontvangen zij dat pakket terug, en toch doen ze het er niet altijd bij
Stelletje mongolen daarquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:28 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze bij Fedex ook al, dat in de helft van de gevallen ze dat er niet bij stoppen, terwijl ze er van af weten.![]()
ja, dat is waarschijnlijk Fierce. maar toen Proof net nieuw was spoten ze daar de kleding mee onder, geen idee of ze alweer terug gegaan zijn naar Fierce.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:36 schreef wnaar-and-fitch het volgende:
oh nog iets dat luchtje fierce is dat het luchtje wat ze over al de kleren heenspuiten? toen ik m'n pakket binnenkreeg zat er een chill luchtje op m'nk kleding en op de site stonden er een paar luchtjes dus wist even niet welke het nou was.. ik moet die iig hebben!
'even een inkoopactie'quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:31 schreef wnaar-and-fitch het volgende:
zijn er al mensen waarvan de cc begint te kriebelen? en die dus even een inkoopactie willen starten?
handig trouwens die cookie editor waar je de clearance mee kan zien.. het is alleen wel rotzooi wat erbij staat :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |