ze postte in het topic hiervoor!quote:Op woensdag 7 november 2007 09:25 schreef Ian_Nick het volgende:
WTF IS DAY ER WEER!?
Ik ga toch niet terug lezen.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze postte in het topic hiervoor!![]()
![]()
![]()
dus ze zal nu nog wel slapen. Iets met een jetlag ofzo...![]()
Daarom vertel ik het je even....quote:Op woensdag 7 november 2007 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga toch niet terug lezen.![]()
Day, Day, Day![]()
DAY IS ZWART!quote:Op woensdag 7 november 2007 09:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daarom vertel ik het je even....![]()
´t is normaal ook niet mijn ding![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DAY IS ZWART!
Euh, haar naam bedoel ik dan![]()
Tering![]()
Wie de fuck is dan Day vervanger!?![]()
Gelukkig niet zeg!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker, buuv [ afbeelding ]
Hebben jullie ook al sneeuw?
Wtf is er mis met sneeuw?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!![]()
tering.... sneeuw![]()
he tis koud, nat, glad en het betekent kilo's extra was omdat de jongens iedere keer tot d'r onderbroek nat en koud worden.quote:
Wehehe kindjes in sneeuw is echt tofquote:Op woensdag 7 november 2007 10:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
he tis koud, nat, glad en het betekent kilo's extra was omdat de jongens iedere keer tot d'r onderbroek nat en koud worden.
Voor de rest is het wel gezellig.![]()
kut. moet echt op zoek naar nieuwe skibroeken...![]()
Aan Sophie kun je dat anders prima zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 05:48 schreef Ian_Nick het volgende:
When A Woman Is Ready To Recieve.
Sophie is een uitzondering op ongeveer èlke regel.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan Sophie kun je dat anders prima zien.![]()
én bedankt. Kan nooit meer normaal naar groente kijken...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan Sophie kun je dat anders prima zien.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én bedankt. Kan nooit meer normaal naar groente kijken...![]()
het zal mijn dirty mind zijn maar dit roept ook wat associaties op...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En dan te bedenken dat het nog de gekuiste versie betrof.
Maar hee, groenten zijn zo overrated, je kunt best zonder.![]()
[ afbeelding ]
Dat is tamelijk dirty ja. 7)6quote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het zal mijn dirty mind zijn maar dit roept ook wat associaties op...![]()
en dat wil je graag omdat?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan de buuv niet meer vinden op hyves![]()
toch eens tijd voor een nieuwe dan...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dan kan fappen op je foto.
Duh.
Iets met groenten ofzoquote:Op woensdag 7 november 2007 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toch eens tijd voor een nieuwe dan...![]()
deze is alweer twee jaar oud![]()
ik vind rozen al best een stap in de goede richting.quote:
Hou nou op, straks is àlles ranzigquote:Op woensdag 7 november 2007 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind rozen al best een stap in de goede richting.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou nou op, straks is àlles ranzig![]()
Gewoon op FOK!, weliswaar in een forum waar je je eerst voor moet aanmelden, maar toch:quote:
Tuurlijk komt het wel goed.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het komt nooooooit meer goed nu...
Wehehehequote:Op woensdag 7 november 2007 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon op FOK!, weliswaar in een forum waar je je eerst voor moet aanmelden, maar toch:
Zwaar Groenten misbruik door vrouwen. (met bewijs fotos)![]()
KAN JIJ NIET IN KPD!???quote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
moet ik nou echt toegang vragen daar?![]()
of wil ik het niet weten?
dáár gaat mijn burgertrutimago...quote:Op woensdag 7 november 2007 14:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KAN JIJ NIET IN KPD!???
Doe maar snel aanvragen dan.
Teringleuk daar.
jij staat toch al op eenzame hoogtequote:Op woensdag 7 november 2007 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke bokjosti klaagt daar nou over.![]()
Ik kan wel even een gebedje doen ofzo?
Voor het niveau.
Oi Veulerst,quote:Op woensdag 7 november 2007 14:33 schreef Veulen het volgende:
Van een slecht onderwerp naar een nog slechter onderwerp...![]()
En ian![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het NIET gelezen.![]()
Maar je had er wel drie.![]()
Ik was het die vond dat het hier te veel over sex ging... Of eigenlijk, te veel over vrouwen met groentes.. Wanneer gaan we het eens hebben over mannen (zonder groentes graag) of over 2 vrouwen (ook zonder groentes graag)quote:Op woensdag 7 november 2007 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Veulerst,
Heb ik je weer iets misdaan?![]()
ik zou iets kunnen zeggen over drie negenpondersquote:Op woensdag 7 november 2007 14:40 schreef Gert het volgende:
Ben wel héél benieuwd hoe je dit er "in" krijgt, Nachbarin.
[ afbeelding ]
Zeikerd.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was het die vond dat het hier te veel over sex ging... Of eigenlijk, te veel over vrouwen met groentes.. Wanneer gaan we het eens hebben over mannen (zonder groentes graag) of over 2 vrouwen (ook zonder groentes graag)
Dus puh![]()
Check...quote:Op woensdag 7 november 2007 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeikerd.
dat lijkt me zo mogelijk nog smerigerquote:
Wel hoor, vandaar dat ik liever een tubman heb.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg het idee dat jij tubgirl nog niet echt gezien hebt?
En jij hebt liever dit dan Sophie?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel hoor, vandaar dat ik liever een tubman heb.
Ze kijken wel wat boos... Maar verder niks mis mee hoor:
[ afbeelding ]
D'r naam is trouwens Harriet
Ik predik zedelijkheid en degelijkheidquote:Op woensdag 7 november 2007 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
En jij hebt liever dit dan Sophie?
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik predik zedelijkheid en degelijkheid![]()
maar da's natuurlijk iets anders dan het praktiserenquote:
Muehehequote:Op woensdag 7 november 2007 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar da's natuurlijk iets anders dan het praktiseren![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
maar da's natuurlijk iets anders dan het praktiseren![]()
pull the tapeworm out of my...quote:Op woensdag 7 november 2007 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg, Buuv.
Wat is uwmening over System Of A Down eigenlijk?
Solo project van Serj al gehoord?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pull the tapeworm out of my...![]()
ik seg: ik hou erfan...![]()
nog niet dus! Wel erg gaaf. Gaat de buurman ook waarderenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Solo project van Serj al gehoord?
http://www.youtube.com/watch?v=BZSKvSz1roQ
Dat andere solo nummer The Unthinking Majority ofzo vind ik dus wel zwaar schijt.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nog niet dus! Wel erg gaaf. Gaat de buurman ook waarderen![]()
Vent heeft zo'n mooie stem....
IS ER EEN CLIP VAN DAT NUMMER!?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
ik was nog even verder aan het luisteren. Eerst dacht ik: deze is ook gaaf. Maar uhm... wat een baggerplaat...
T is echt typisch system of a down..
hij speelt ook wel een lekker mopje piano trouwens![]()
for old times sake... http://www.youtube.com/watch?v=IJmt3dr9XYQ
jaquote:
Zijn dat de nieuwe SC newbies?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:55 schreef Lobasca het volgende:
Trees en Bounty al in tha house?
Andere vraag dan, wat is MILF?quote:
Je houd niet van katten?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, dat katten gedoe.
Mother I'd Like to Fuck.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Andere vraag dan, wat is MILF?
Ik zag het meerdere malen in ONZ en soms ook hier en het staat niet in het FOK woordenboek.
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mother I'd Like to Fuck.
Moeder die ik wil neuken.
Duidelijk?
Mom I'd Like to Fuck.quote:
Omdat ik vind dat er hier te veel katten mensen zitten...quote:
Waarom?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:14 schreef Lobasca het volgende:
Maar wel raar dat het niet in het FOK woordenboek staat.
Is dat ook geilquote:Op woensdag 7 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom?
ABN AMRO staat er toch ook niet in?
Of is dat óók raar?
Doe niet zo kattig.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat er hier te veel katten mensen zitten...
Tijd voor een honden invasie![]()
Sinds Anthony Zeus, zou het eigenlijk wel in het FOK! woordenboek moeten staanquote:Op woensdag 7 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom?
Of is dat óók raar?
Elk woord wat op FOK ontstaan is hoort er in te staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom?
Of is dat óók raar?
Milf is toch niet een typisch Fok! woord??quote:Op woensdag 7 november 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Elk woord wat op FOK ontstaan is hoort er in te staan.
MILF dus niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Milf is ontstaan 356 jaar voor Christus.....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Prima, maar MILF is "algemeen", en geen FOK!-woord.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
o, zou best kunnen..ik ben tenslotte blond...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Milf is toch niet een typisch Fok! woord??
Of je moet je mature filter aan hebben staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima, maar MILF is "algemeen", en geen FOK!-woord.
Typ het maar eens in in Google. Ik schat een paar miljoen hits.
LOL; je kent het Anthony Zeus verhaal niet, hè.....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima, maar MILF is "algemeen", en geen FOK!-woord.
Typ het maar eens in in Google. Ik schat een paar miljoen hits.
Wtf, wat raar.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
en iedereen rolt over elkaar heen om zijn of haar kennis te delen..![]()
Nou, want als je MILF kent, dan kun je daar vet mee pimpen.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
en iedereen rolt over elkaar heen om zijn of haar kennis te delen..![]()
Maak een nieuw account aan.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Kurt? Mag ik een andere username? Kan me hier niet meer vertonen?
hoe was het ook alweer?? ik heb zo'n klok-klepel ervaring nu...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
LOL; je kent het Anthony Zeus verhaal niet, hè.....![]()
"Natte Greet 40-45" is nog vrij.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Kurt? Mag ik een andere username? Kan me hier niet meer vertonen?
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Soury het volgende:
Geplaatst Bounty en Trees; een oosterse en europese korthaar
een witte kater en een cypers poesje
Volwassen
Kater
Geplaatst bij mij
vast wel; maar het was een tijdje geleden nogal hot op FOK..... Zelfs geen stijl schreef over het topic wat één der meest stormlopende topics was ooit.....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe was het ook alweer?? ik heb zo'n klok-klepel ervaring nu...
sttat zeker wel in de Fok! wiki toch?![]()
jij zoekt gewoon een wilf. Moeder of niet....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, want als je MILF kent, dan kun je daar vet mee pimpen.
Het is gewoon oprechte genegenheid.
Het was dan ook hilarischquote:Op woensdag 7 november 2007 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
vast wel; maar het was een tijdje geleden nogal hot op FOK..... Zelfs geen stijl schreef over het topic wat één der meest stormlopende topics was ooit.....
Een hel om het te vinden (toch maar es een tom tom) Ze liggen nu saampjes onder de bank. Heeft wel bijna een uur geduurd toen Trees eruit kroop maar ze hebben elkaar weer gevondenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tof!!!!!!!
En...en..en? Vertel!!!!
Worst I'd Like to Fuck?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij zoekt gewoon een wilf. Moeder of niet....![]()
http://www.whitelinefirm.nl/node/838quote:Op woensdag 7 november 2007 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
vast wel; maar het was een tijdje geleden nogal hot op FOK..... Zelfs geen stijl schreef over het topic wat één der meest stormlopende topics was ooit.....
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar das het account van zijn ex...
quote:
Daarom is de term MILF nogal verbonden met FOK! imho....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.whitelinefirm.nl/node/838
Wie is ook alweer de oudste van de 2?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Een hel om het te vinden (toch maar es een tom tom) Ze liggen nu saampjes onder de bank. Heeft wel bijna een uur geduurd toen Trees eruit kroop maar ze hebben elkaar weer gevondenEn ik laat ze maar verder met rust.
Bounty is wel een vreselijke felle. Durfde het deurtje bijn niet open te doen![]()
Ik zei toch dat-ie nog VRIJ is, wazige Corry.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij? Betonnen Bertje?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zei toch dat-ie nog VRIJ is, wazige Corry.![]()
Die is trouwens ook nog vrij.![]()
Sorry, geen honger momenteel.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daarom is de term MILF nogal verbonden met FOK! imho....![]()
Bounty is 10 jaar (kater) en best wel groot. De lift was in onderhoud dus heb ik ze een voor een naar boven getild (Was bekaf )quote:Op woensdag 7 november 2007 17:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie is ook alweer de oudste van de 2?
Ik vind je zo'n kanjer! Kan wel janken![]()
Ik heb ooit een kat van een vriendin genomen, heeft jaren geduurd voordat ze zich veilig voelde.
Andere komt uit asiel, was een jong zwervertje en is vanaf de 1e minuut niet bij me weg te slaan.![]()
Bounty is dus de felste....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Bounty is 10 jaar (kater) en best wel groot. De lift was in onderhoud dus heb ik ze een voor een naar boven getild (Was bekaf )![]()
Moet ook bergen geduld met ze hebben hoor. Trees in nog net geen jaar oud, maar gevonden op een terrein ergens. Ook redelijk wild. Maar ik vind het leuk dat ze zo veel van elkaar houdenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bounty is dus de felste....
Maar iemand die zoveel moeite doet voor 2 asielkatten, kan bij mij niet meer stuk.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Soury het volgende:
Geplaatst Bounty en Trees; een oosterse en europese korthaar
een witte kater en een cypers poesje
Volwassen
Kater
Geplaatst bij mij
Hebben ze al wat bij je gegeten?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ook bergen geduld met ze hebben hoor. Trees in nog net geen jaar oud, maar gevonden op een terrein ergens. Ook redelijk wild. Maar ik vind het leuk dat ze zo veel van elkaar houdenIk denk ook dat ze me het liefste zien opkrassen. Maar dan moeten ze nog maar ff wachten
![]()
Ik ben net 2 uurtjes thuis. Heb wat brokjes op schoteltjes gedaan , en bak water (onder de bank). Maar denk dat wel een tijdje onder de bank bivakeren. Als ik weg ben zullen ze wel op onderzoek uitgaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben ze al wat bij je gegeten?
Bassie was ook in een weiland gevonden, en had niesziekte...
Dat kun je beter niet doen. Zet het bakje eten en water gewoon waar je het later ook neerzet. Dat leert ze om hun angst toch te moeten overwinnen. Bovendien is het zo dat als je het later weer gaat verplaatsen ze alsnog weer in de stress schieten.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:42 schreef Soury het volgende:
Ik ben net 2 uurtjes thuis. Heb wat brokjes op schoteltjes gedaan , en bak water (onder de bank). Maar denk dat wel een tijdje onder de bank bivakeren. Als ik weg ben zullen ze wel op onderzoek uitgaan.
COURGETTES?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
SOPHIE?
Nou ik heb een hoop info meegekregen. Je hebt wel gelijk met dat eten maar ik laat het ff zo.. Het zijn 100% angsthazen. Misschien doop ik ze wel om naar Dennis & Dennisquote:Op woensdag 7 november 2007 17:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat kun je beter niet doen. Zet het bakje eten en water gewoon waar je het later ook neerzet. Dat leert ze om hun angst toch te moeten overwinnen. Bovendien is het zo dat als je het later weer gaat verplaatsen ze alsnog weer in de stress schieten.
Je bent verder een topper![]()
Joh, je hebt ze net.... don't worry be happy!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb een hoop info meegekregen. Je hebt wel gelijk met dat eten maar ik laat het ff zo.. Het zijn 100% angsthazen. Misschien doop ik ze wel om naar Dennis & Dennis![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Joh, je hebt ze net.... don't worry be happy!![]()
![]()
![]()
Geweldig topicquote:Op woensdag 7 november 2007 17:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zelden zo'n sukkelactie meegemaakt.....
![]()
Niet te vroeg juichenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn wel muisstil. Had een op een hoop gehuil gerekend
En slapelozen nachten dus
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, naaistreek om hem erbij te lappen.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geweldig topic![]()
Toch wel bizonder laag van al die gasten die hem erbij gelapt hebben. Geen goed woord voor over. Daarnaast enorm naïef van die knul
DIt kan wel een dag of wat aanhouden, maak je geen zorgen. Als je vannacht slaapt dan komen ze wel uit hun hoekje tevoorschijn en proberen voorzichtig een paar stapjes. Volledig negeren die hap, net doen of ze er niet zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn wel muisstil. Had een op een hoop gehuil gerekend
En slapelozen nachten dus
Doe me bestquote:Op woensdag 7 november 2007 18:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
DIt kan wel een dag of wat aanhouden, maak je geen zorgen. Als je vannacht slaapt dan komen ze wel uit hun hoekje tevoorschijn en proberen voorzichtig een paar stapjes. Volledig negeren die hap, net doen of ze er niet zijn.
Hij is opgefokt daar die eikels die hem daarna een oor aannaaien. Die vroegen om bewijs. Gewoon dom van die knul. Komt nog bij dat volgens mij Yvonne alle anderen op het spoor brengt door te verwijzen naar een email adres, walgelijk imo, zeker voor een admin.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, naaistreek om hem erbij te lappen.
Dat hij zonder dat die vrouw het weet haar hele prive gebeuren online pleurt had natuurlijk gewoon onbestraft moeten blijven.
Ik had het met die beesten, had er ook twee, toen ik ging verhuizen. Helemaal van de kaart, drie dagen niet gezien. Hou in ieder geval alle deuren en ramen dicht de komende weken totdat ze zich helemaal thuis voelen, anders heb je kans dat ze weer naar het oude adres glippen. Schijnt dat ze dat ergens goed vastgelegd hebbenquote:
Ik heb het niet gelezen, want het interesseert me geen FokFuck, maar dat hier sicko's ronddwalen, jarenlang, is mij wel duidelijk!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is opgefokt daar die eikels die hem daarna een oor aannaaien. Die vroegen om bewijs. Gewoon dom van die knul. Komt nog bij dat volgens mij Yvonne alle anderen op het spoor brengt door te verwijzen naar een email adres, walgelijk imo, zeker voor een admin.![]()
![]()
![]()
Echt welquote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had het met die beesten, had er ook twee, toen ik ging verhuizen. Helemaal van de kaart, drie dagen niet gezien. Hou in ieder geval alle deuren en ramen dicht de komende weken totdat ze zich helemaal thuis voelen, anders heb je kans dat ze weer naar het oude adres glippen. Schijnt dat ze dat ergens goed vastgelegd hebben
WALCHELIJK!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is opgefokt daar die eikels die hem daarna een oor aannaaien. Die vroegen om bewijs. Gewoon dom van die knul. Komt nog bij dat volgens mij Yvonne alle anderen op het spoor brengt door te verwijzen naar een email adres, walgelijk imo, zeker voor een admin.![]()
![]()
![]()
Dat geldt ook weer niet voor allen, ik had hier een logékat en die ging naar één dag al naar buiten (was weggeglipt, en ik liep nog in mijn ponnetje), die kwam na 2 uur gwoon weer aankakken..quote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had het met die beesten, had er ook twee, toen ik ging verhuizen. Helemaal van de kaart, drie dagen niet gezien. Hou in ieder geval alle deuren en ramen dicht de komende weken totdat ze zich helemaal thuis voelen, anders heb je kans dat ze weer naar het oude adres glippen. Schijnt dat ze dat ergens goed vastgelegd hebben
Is dat een poezen-naam?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
SOPHIE?
Dus daar zit je nou... toch een beetje een vreemde in eigen huis ineensquote:Op woensdag 7 november 2007 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben net 2 uurtjes thuis. Heb wat brokjes op schoteltjes gedaan , en bak water (onder de bank). Maar denk dat wel een tijdje onder de bank bivakeren. Als ik weg ben zullen ze wel op onderzoek uitgaan.
Gaat nog steeds over die 30 jarige met zijn vriendin van 19?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WALCHELIJK!
Wehehe, ik vind het hilarisch en goed voor die opschepperige teringkneus.
Dan had je vermoedelijk goed voer voor zequote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat geldt ook weer niet voor allen, ik had hier een logékat en die ging naar één dag al naar buiten (was weggeglipt, en ik liep nog in mijn ponnetje), die kwam na 2 uur gwoon weer aankakken..
Acht, dit was gewoon een puber van 19 die heleemaal trots was dat hij had gescoord. Volgens mij niets ernstigs, alleen wel ontzettend dom om het buiten op het net te zetten. Hij had beter, zoals alle jongetjes op die leeftijd doen, kunnen pochen in z'n vriendenkring.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, want het interesseert me geen FokFuck, maar dat hier sicko's ronddwalen, jarenlang, is mij wel duidelijk!
Love is all that counts my dear, en aangezien katten een extra zintuig hebben..quote:Op woensdag 7 november 2007 18:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan had je vermoedelijk goed voer voor ze![]()
Dat jij dat leest, kom op man, verlaag je niet!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Acht, dit was gewoon een puber van 19 die heleemaal trots was dat hij had gescoord. Volgens mij niets ernstigs, alleen wel ontzettend dom om het buiten op het net te zetten. Hij had beter, zoals alle jongetjes op die leeftijd doen, kunnen pochen in z'n vriendenkring.
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die de Anthony-Zeus rel niet kennen.![]()
Wordt er in jouw geval tenminste nog geragd...quote:Op woensdag 7 november 2007 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Katten, mooie beesten, jammer dat ze zo verharen en je iedere dag met die stofzuiger door het huis moet raggen
Valt wel mee, we namen er een hond bij, en waar die ene kat samen met dat beest in de mand lag, zat die andere hem continu uit te dagen. Bokkesprongen voor z'n neus maken en dan weg rennen. Als die hond er op ging en hem blaffend achterna rende, kreeg hij een haal over z'n neus. Na twee dierenartsbezoeken om die hondeneus te laten behandelen hebben we die katten maar bij een ander adres ondergebracht.....quote:Op woensdag 7 november 2007 18:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wordt er in jouw geval tenminste nog geragd...![]()
flauw..ik weet uit
Dus de twee dieren die er het eerst waren moesten wijken voor 1 dier dat er later bij kwam.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt wel mee, we namen er een hond bij, en waar die ene kat samen met dat beest in de mand lag, zat die andere hem continu uit te dagen. Bokkesprongen voor z'n neus maken en dan weg rennen. Als die hond er op ging en hem blaffend achterna rende, kreeg hij een haal over z'n neus. Na twee dierenartsbezoeken om die hondeneus te laten behandelen hebben we die katten maar bij een ander adres ondergebracht.....
Beulquote:Op woensdag 7 november 2007 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt wel mee, we namen er een hond bij, en waar die ene kat samen met dat beest in de mand lag, zat die andere hem continu uit te dagen. Bokkesprongen voor z'n neus maken en dan weg rennen. Als die hond er op ging en hem blaffend achterna rende, kreeg hij een haal over z'n neus. Na twee dierenartsbezoeken om die hondeneus te laten behandelen hebben we die katten maar bij een ander adres ondergebracht.....
Wie was dat nu in de vroege ochtend, snapte er geen reet van?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus de twee dieren die er het eerst waren moesten wijken voor 1 dier dat er later bij kwam.
Jep, juist geconstateerd.....zo gaat het in het leven. First in, first outquote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus de twee dieren die er het eerst waren moesten wijken voor 1 dier dat er later bij kwam.
Nou, ik snap het ook niet, want ik weet niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 7 november 2007 18:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie was dat nu in de vroege ochtend, snapte er geen reet van?![]()
Zou willen dat dat in DGK ook gold, met name tav Brian...quote:Op woensdag 7 november 2007 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, juist geconstateerd.....zo gaat het in het leven. First in, first out
Check you're outgoing PM darling..oneerbare voorstellen..quote:Op woensdag 7 november 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik snap het ook niet, want ik weet niet wat je bedoelt![]()
Hoe ga ik jou noemen? broepie, lurkie of what? I like you!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zou willen dat dat in DGK ook gold, met name tav Brian...![]()
Hmm, nee... Even gekeken, en ik heb vannacht geen p0rno verstuurd. En ingoing is er ook al niets spannends te zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Check you're outgoing PM darling..oneerbare voorstellen..
Kwijlebalquote:Op woensdag 7 november 2007 18:53 schreef Lobasca het volgende:
Hoe ga ik jou noemen? broepie, lurkie of what? I like you!![]()
Blurk.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er stond 'Ik was het niet' ..quote:Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, nee... Even gekeken, en ik heb vannacht geen p0rno verstuurd. En ingoing is er ook al niets spannends te zien.
Hallo, das me nieuwe hartsvriendin, we vallen op dezelfde mannen, hebben dezelfde humor...quote:
Ik ken wel een 'ikweetniets' maar geen 'ikwashetniet'. Het is me allemaal nog steeds een raadsel.quote:
Ja, jeeeeeeeeeeeeeeeeezus..moet ik nu PM ettjes hier gaan quotenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken wel een 'ikweetniets' maar geen 'ikwashetniet'. Het is me allemaal nog steeds een raadsel.
Of gewoon minder cryptisch doen zodat een ander je begrijpt?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, jeeeeeeeeeeeeeeeeezus..moet ik nu PM ettjes hier gaan quoten![]()
Owkeeeeeeeeeeeeeeej binnen nu en één minuut dan maar weer, darling!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Of gewoon minder cryptisch doen zodat een ander je begrijpt?![]()
Kunnen ze dat tegewoordig ookquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muis, ik ga je steeds meer waarderen.....je bent meer dan regelmatig goed scherp....![]()
![]()
Mmm heb wel ff een borrel genomen, na deze heftige dag.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muis, ik ga je steeds meer waarderen.....je bent meer dan regelmatig goed scherp....![]()
![]()
Je kan het ook overdrijvenquote:
Ik wed dat je een tijdje bent gaan uitrusten. Hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm heb wel ff een borrel genomen, na deze heftige dag.![]()
Linkje?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die de Anthony-Zeus rel niet kennen.![]()
Alice Cooper....quote:
Goed al heb ik natuurlijk wel de wens dat ze onder de bank vandan komen. Maar ik weet dat ze dat doen als ik foetsie ben. (duurt niet lang denk ik dit vergt een hoop energie van me) Maar ging net ff dgk kijken en ik hoorde SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss Hihihihihi.. Ze balen dus echt van me .. Maar ff gespiekt en dan liggen ze daar met zijn tweetjes.. Mijn hart breekt.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat je een tijdje bent gaan uitrusten. Hoe gaat het nu?
Ach..jij vermaakt je welquote:Op woensdag 7 november 2007 20:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Alice Cooper....
Maarre.... was het maar zo!
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm heb wel ff een borrel genomen, na deze heftige dag.![]()
Ze balen niet van je, ze zijn hartstikke bang nogquote:Op woensdag 7 november 2007 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed al heb ik natuurlijk wel de wens dat ze onder de bank vandan komen. Maar ik weet dat ze dat doen als ik foetsie ben. (duurt niet lang denk ik dit vergt een hoop energie van me) Maar ging net ff dgk kijken en ik hoorde SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss Hihihihihi.. Ze balen dus echt van me .. Maar ff gespiekt en dan liggen ze daar met zijn tweetjes.. Mijn hart breekt.![]()
Yep..quote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Ben weer bijgelezen, tof nieuws muis!![]()
Wat moeten we na 1 febr?
Nee ik moet snel foetsie... Ze moeten eten/drinken en op de bak dat gaan ze echt niet doen als ik hier zit. Ga de kroeg maar in .. (maar dat wil ik niet).. Ach wat the fuck .. Latersquote:Op woensdag 7 november 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze balen niet van je, ze zijn hartstikke bang nog![]()
Natuurlijk moet dit wel veel energie vergen. Maar het leven van een reddende engel is nou eenmaal geen kattenpis.
Liggen ze met z'n tweeen tegen elkaar aan? Ik vind het wel heel aandoenlijk hoor.
Maak het dan een uurtje of twee.... genoeg tijd voor ze om wat rond te kijken. Tot straks, en hou ons van jezelf en je nieuwe medebewoners op de hoogtequote:Op woensdag 7 november 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik moet snel foetsie... Ze moeten eten/drinken en op de bak dat gaan ze echt niet doen als ik hier zit. Ga de kroeg maar in .. (maar dat wil ik niet).. Ach wat the fuck .. Laters![]()
Eten en drinken zou ik mij echt geen zorgen over maken. Ze kunnen wel zonder en als ze echt denken dat ze wat nodig hebben dan nemen ze het wel.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik moet snel foetsie... Ze moeten eten/drinken en op de bak dat gaan ze echt niet doen als ik hier zit. Ga de kroeg maar in .. (maar dat wil ik niet).. Ach wat the fuck .. Laters![]()
Deel 1: Collega-MILF neuken onder werktijd...quote:
hoe weet jij dat ?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
pave, heb jij vroeger lang haar gehad?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deel 1: Collega-MILF neuken onder werktijd...
Deel 2: AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2
Deel 3: AnthonyZeus: AZ: The Milf has been f*cked, I repeat..." #3
Deel 4: AZ: MILF, We have a MAYDAY, i repeat...
Deel 5: AZ #5: Zou die 'm al knijpen..?
Deel 6: AZes - Where in the world is kinky Wendy
Deel 7: AZeven - AZ reageert!
Deel 8: AZacht - Knijpt Wendy terug?
GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015079.html
VKmag: http://www.vkmag.com/magazine/comments/8073/
Zaanzone: http://www.zaanzone.nl/forum/viewtopic.php?id=7185
![]()
had zelfs dreadlocks, maar mn hoofd werd er hard van dus sindsdien de tondeuzequote:
I knew it was you!! Duik zo me bed in! Sweet dreams!!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
had zelfs dreadlocks, maar mn hoofd werd er hard van dus sindsdien de tondeuze
kenne wij elkaar vroeger ? ff serieus, heb wel eens gezoend met een meisje uit alkmaar toen ik 16 was en zij 22quote:Op woensdag 7 november 2007 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I knew it was you!! Duik zo me bed in! Sweet dreams!!
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
kenne wij elkaar vroeger ? ff serieus, heb wel eens gezoend met een meisje uit alkmaar toen ik 16 was en zij 22![]()
Ja NMNS, je hebt gelijk, heb het ook meegemaakt met een asielkat...gewoon negeren een poosje.....spulletjes op een vaste plaats en op een gegeven moment komen ze , hoewel in het begin voorzichtig, naar je toe....en de eerste keer dat zo'n beestje dan op je schoot kruipt is heel emotioneel....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Katten hechten zich wel aan mensen, maar veel en veel meer aan hun omgeving. Maak je niet ongerust over jouw aanwezigheid of hun attitude jegens jou. Het komt vanzelf goed en na één week zitten ze naast je op de bank. Gewoon niet naar omkijken......
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
It was'nt me.. Talk to you later!
![]()
![]()
![]()
Je was me net voor, die naam alleen alquote:
had m op het verkeerde moment geopend, denk dat ie beter liep als fok toen sneller wasquote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Euj Pave, hoe ist eigenlijk met dat ONZ paint topique van je?
Aanvulling:quote:Op woensdag 7 november 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deel 1: Collega-MILF neuken onder werktijd...
Deel 2: AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2
Deel 3: AnthonyZeus: AZ: The Milf has been f*cked, I repeat..." #3
Deel 4: AZ: MILF, We have a MAYDAY, i repeat...
Deel 5: AZ #5: Zou die 'm al knijpen..?
Deel 6: AZes - Where in the world is kinky Wendy
Deel 7: AZeven - AZ reageert!
Deel 8: AZacht - Knijpt Wendy terug?
GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015079.html
VKmag: http://www.vkmag.com/magazine/comments/8073/
Zaanzone: http://www.zaanzone.nl/forum/viewtopic.php?id=7185
![]()
Ik DGK betekent een goed gemikte kick een exit... zolang je geen Brian heetquote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Met een goed gemikte kick kan het nog wat worden?![]()
kick m kick mquote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Met een goed gemikte kick kan het nog wat worden?![]()
En in het subforum mag je geen topics meer openen over dingen die je in de COS had kunnen vragen of via PM had kunnen regelen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik DGK betekent een goed gemikte kick een exit... zolang je geen Brian heet
Duidelijke regel.. met andere woorden, het subforum kan gesloten worden en de COS wordt een topic in TV??quote:Op woensdag 7 november 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En in het subforum mag je geen topics meer openen over dingen die je in de COS had kunnen vragen of via PM had kunnen regelen.![]()
Ik stel voor dat we de COS een maandje naar 49 verhuizen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duidelijke regel.. met andere woorden, het subforum kan gesloten worden en de COS wordt een topic in TV??
Kan het wat rustigerquote:Op woensdag 7 november 2007 22:46 schreef petraa het volgende:
HOiiiiiiiiiiii
Waar heb jij het voor Brian opgenomen dan? Ik zie ut nl niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
lol, als je het ook maar ff voor brian opneemt komen de huubjosties al op je dak.
hap
hap
haperderhap
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
Hoi..ff gezopen in de kroeg. En die smeerkezen hebben gegeten en de kattebak gevonden...![]()
![]()
Even kijken wat ik teweeg kan brengen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
lol, als je het ook maar ff voor brian opneemt komen de huubjosties al op je dak.
hap
hap
haperderhap
IK HOU VAN RUSTquote:
Je hebt gelijk, maar de laatste week ik er ook niet erg veel meer over om het voor hem op te nemenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Pavement het volgende:
hap
hap
haperderhap
Ik ook (sorry)quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En in het subforum mag je geen topics meer openen over dingen die je in de COS had kunnen vragen of via PM had kunnen regelen.![]()
oa DGK - Komt Brian hier mee weg ??????quote:Op woensdag 7 november 2007 22:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar heb jij het voor Brian opgenomen dan? Ik zie ut nl niet.
ik zie het nog steeds als een spel wat voor 40% wordt geregiseerd met een good guy bad guy etc,quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar de laatste week ik er ook niet erg veel meer over om het voor hem op te nemen
Dat je er nog druk om maakt is knapquote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik zie het nog steeds als een spel wat voor 40% wordt geregiseerd met een good guy bad guy etc,
Hij ging idd buiten het boekie maar niet meer of minder dan ik huub heb zien doen.
Goftedomme.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
ff offtopic had m nog open staan ivm een ander topique maar wil de mannen hier dit niet onthouden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, heeft mijn doodsverwensing in het Brian topic al een TR opgebracht, of wat?
B.s. Zeik lul ...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, heeft mijn doodsverwensing in het Brian topic al een TR opgebracht, of wat?
Ja, en na het fappen heb ik bij wijze van "passende straf" een nekschot voor je aangevraagd in plaats van een ban.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan je als je het zaad aan je Idols-Herman zakdoek af hebt geveegd even die n00bCOSposts uit het Brian topic halen?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en na het fappen heb ik bij wijze van "passende straf" een nekschot voor je aangevraagd in plaats van een ban.![]()
Tering-oldskool die shit.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:12 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = een fucking goeie combo !
Omfg, mijn eigenste doodsverwensing door een modje.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en na het fappen heb ik bij wijze van "passende straf" een nekschot voor je aangevraagd in plaats van een ban.![]()
Duhhhquote:Op woensdag 7 november 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omfg, mijn eigenste doodsverwensing door een modje.![]()
![]()
![]()
GERT FOR ADMIN!![]()
Heel mooi.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
Hoi..ff gezopen in de kroeg. En die smeerkezen hebben gegeten en de kattebak gevonden...![]()
![]()
ik ben mooi, ik weet hetquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de COS een maandje naar 49 verhuizen.![]()
![]()
![]()
Zo te lezen gaat het wel goed komen met je nieuwe huisgenootjesquote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
![]()
Je hebt het verhaal van Bounty en Trees toch niet gemist? Hoe knap en hoe lief je ook bent, in dit geval zijn de poezen per definitie mooier en lieverquote:
Ik ben voorquote:Op woensdag 7 november 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
En al die COShoeren gillend gek worden... boze mailtjes naar Danny, en zodra Yvonne een letter post wordt ze aangevallen alsof ze de redactie zelf is
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, wtf, dat heb ik niet getiept hoor.
Klotebug.
Ja best wel..quote:
En jij? Afgepeigerd zeker.quote:
Wat ? Ik ben kapot... stuur nog es iemand naar Utrecht .. WHHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij? Afgepeigerd zeker.
Ze zijn trouwens al van de site afgehaald als zijnde geplaatst. Ik heb een screenshot van die pagina voor je bewaard.
En dan is Amsterdam - Utrecht nog te doen... het is ook gewoon de stress hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ? Ik ben kapot... stuur nog es iemand naar Utrecht .. WHHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAA![]()
![]()
Heb het gezien en ga ze nu weer met rust latenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij? Afgepeigerd zeker.
Ze zijn trouwens al van de site gehaald als zijnde geplaatst. Ik heb een screenshot van die pagina voor je bewaard.
Je wil niet weten wat ik voor stress had.. Ik haat auto rijden in me uppiequote:Op woensdag 7 november 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan is Amsterdam - Utrecht nog te doen... het is ook gewoon de stress hoor.
Ik wed dat je hier later trots op zult zijn en dat je het verhaal nog vaak zult vertellen. Wat mij betreft is het echt fantastisch wat je hebt gedaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik voor stress had.. Ik haat auto rijden in me uppie![]()
Je had toch die katten bij je.....quote:Op woensdag 7 november 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik voor stress had.. Ik haat auto rijden in me uppie![]()
Nope .. ze blijven in de kamer... Alles is hier .. Wereldje moet ff klein blijven. Plus ze ze zijn blij dat ik oprotquote:Op woensdag 7 november 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat je hier later trots op zult zijn en dat je het verhaal nog vaak zult vertellen. Wat mij betreft is het echt fantastisch wat je hebt gedaan.
Kunnen ze vannacht bij je bed komen? Stel je voor dat er stiekem overal rondom je wordt gesnuffeld en jij van niets weet![]()
Tom tom is al geregeldquote:Op woensdag 7 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je had toch die katten bij je.....![]()
Neuken ?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet meer waar het over gaat, maar straks kan je het hier doen:
[DGK SC #435] The Purpose Of This Exercise
Goed plan. Het is toch wel lachen he, dat jij feitelijk even niet in je eigen huis wordt getolereerdquote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nope .. ze blijven in de kamer... Alles is hier .. Wereldje moet ff klein blijven. Plus ze ze zijn blij dat ik oprot![]()
Dat is het met die kut katten.. Ik woon in hun huisquote:Op donderdag 8 november 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed plan. Het is toch wel lachen he, dat jij feitelijk even niet in je eigen huis wordt getolereerd![]()
Dealquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |