Ja, jeeeeeeeeeeeeeeeeezus..moet ik nu PM ettjes hier gaan quotenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken wel een 'ikweetniets' maar geen 'ikwashetniet'. Het is me allemaal nog steeds een raadsel.
Of gewoon minder cryptisch doen zodat een ander je begrijpt?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, jeeeeeeeeeeeeeeeeezus..moet ik nu PM ettjes hier gaan quoten![]()
Owkeeeeeeeeeeeeeeej binnen nu en één minuut dan maar weer, darling!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Of gewoon minder cryptisch doen zodat een ander je begrijpt?![]()
Kunnen ze dat tegewoordig ookquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muis, ik ga je steeds meer waarderen.....je bent meer dan regelmatig goed scherp....![]()
![]()
Mmm heb wel ff een borrel genomen, na deze heftige dag.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muis, ik ga je steeds meer waarderen.....je bent meer dan regelmatig goed scherp....![]()
![]()
Je kan het ook overdrijvenquote:
Ik wed dat je een tijdje bent gaan uitrusten. Hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm heb wel ff een borrel genomen, na deze heftige dag.![]()
Linkje?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die de Anthony-Zeus rel niet kennen.![]()
Alice Cooper....quote:
Goed al heb ik natuurlijk wel de wens dat ze onder de bank vandan komen. Maar ik weet dat ze dat doen als ik foetsie ben. (duurt niet lang denk ik dit vergt een hoop energie van me) Maar ging net ff dgk kijken en ik hoorde SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss Hihihihihi.. Ze balen dus echt van me .. Maar ff gespiekt en dan liggen ze daar met zijn tweetjes.. Mijn hart breekt.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat je een tijdje bent gaan uitrusten. Hoe gaat het nu?
Ach..jij vermaakt je welquote:Op woensdag 7 november 2007 20:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Alice Cooper....
Maarre.... was het maar zo!
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm heb wel ff een borrel genomen, na deze heftige dag.![]()
Ze balen niet van je, ze zijn hartstikke bang nogquote:Op woensdag 7 november 2007 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed al heb ik natuurlijk wel de wens dat ze onder de bank vandan komen. Maar ik weet dat ze dat doen als ik foetsie ben. (duurt niet lang denk ik dit vergt een hoop energie van me) Maar ging net ff dgk kijken en ik hoorde SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss Hihihihihi.. Ze balen dus echt van me .. Maar ff gespiekt en dan liggen ze daar met zijn tweetjes.. Mijn hart breekt.![]()
Yep..quote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Ben weer bijgelezen, tof nieuws muis!![]()
Wat moeten we na 1 febr?
Nee ik moet snel foetsie... Ze moeten eten/drinken en op de bak dat gaan ze echt niet doen als ik hier zit. Ga de kroeg maar in .. (maar dat wil ik niet).. Ach wat the fuck .. Latersquote:Op woensdag 7 november 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze balen niet van je, ze zijn hartstikke bang nog![]()
Natuurlijk moet dit wel veel energie vergen. Maar het leven van een reddende engel is nou eenmaal geen kattenpis.
Liggen ze met z'n tweeen tegen elkaar aan? Ik vind het wel heel aandoenlijk hoor.
Maak het dan een uurtje of twee.... genoeg tijd voor ze om wat rond te kijken. Tot straks, en hou ons van jezelf en je nieuwe medebewoners op de hoogtequote:Op woensdag 7 november 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik moet snel foetsie... Ze moeten eten/drinken en op de bak dat gaan ze echt niet doen als ik hier zit. Ga de kroeg maar in .. (maar dat wil ik niet).. Ach wat the fuck .. Laters![]()
Eten en drinken zou ik mij echt geen zorgen over maken. Ze kunnen wel zonder en als ze echt denken dat ze wat nodig hebben dan nemen ze het wel.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik moet snel foetsie... Ze moeten eten/drinken en op de bak dat gaan ze echt niet doen als ik hier zit. Ga de kroeg maar in .. (maar dat wil ik niet).. Ach wat the fuck .. Laters![]()
Deel 1: Collega-MILF neuken onder werktijd...quote:
hoe weet jij dat ?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
pave, heb jij vroeger lang haar gehad?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deel 1: Collega-MILF neuken onder werktijd...
Deel 2: AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2
Deel 3: AnthonyZeus: AZ: The Milf has been f*cked, I repeat..." #3
Deel 4: AZ: MILF, We have a MAYDAY, i repeat...
Deel 5: AZ #5: Zou die 'm al knijpen..?
Deel 6: AZes - Where in the world is kinky Wendy
Deel 7: AZeven - AZ reageert!
Deel 8: AZacht - Knijpt Wendy terug?
GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015079.html
VKmag: http://www.vkmag.com/magazine/comments/8073/
Zaanzone: http://www.zaanzone.nl/forum/viewtopic.php?id=7185
![]()
had zelfs dreadlocks, maar mn hoofd werd er hard van dus sindsdien de tondeuzequote:
I knew it was you!! Duik zo me bed in! Sweet dreams!!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
had zelfs dreadlocks, maar mn hoofd werd er hard van dus sindsdien de tondeuze
kenne wij elkaar vroeger ? ff serieus, heb wel eens gezoend met een meisje uit alkmaar toen ik 16 was en zij 22quote:Op woensdag 7 november 2007 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I knew it was you!! Duik zo me bed in! Sweet dreams!!
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
kenne wij elkaar vroeger ? ff serieus, heb wel eens gezoend met een meisje uit alkmaar toen ik 16 was en zij 22![]()
Ja NMNS, je hebt gelijk, heb het ook meegemaakt met een asielkat...gewoon negeren een poosje.....spulletjes op een vaste plaats en op een gegeven moment komen ze , hoewel in het begin voorzichtig, naar je toe....en de eerste keer dat zo'n beestje dan op je schoot kruipt is heel emotioneel....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Katten hechten zich wel aan mensen, maar veel en veel meer aan hun omgeving. Maak je niet ongerust over jouw aanwezigheid of hun attitude jegens jou. Het komt vanzelf goed en na één week zitten ze naast je op de bank. Gewoon niet naar omkijken......
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
It was'nt me.. Talk to you later!
![]()
![]()
![]()
Je was me net voor, die naam alleen alquote:
had m op het verkeerde moment geopend, denk dat ie beter liep als fok toen sneller wasquote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Euj Pave, hoe ist eigenlijk met dat ONZ paint topique van je?
Aanvulling:quote:Op woensdag 7 november 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deel 1: Collega-MILF neuken onder werktijd...
Deel 2: AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2
Deel 3: AnthonyZeus: AZ: The Milf has been f*cked, I repeat..." #3
Deel 4: AZ: MILF, We have a MAYDAY, i repeat...
Deel 5: AZ #5: Zou die 'm al knijpen..?
Deel 6: AZes - Where in the world is kinky Wendy
Deel 7: AZeven - AZ reageert!
Deel 8: AZacht - Knijpt Wendy terug?
GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015079.html
VKmag: http://www.vkmag.com/magazine/comments/8073/
Zaanzone: http://www.zaanzone.nl/forum/viewtopic.php?id=7185
![]()
Ik DGK betekent een goed gemikte kick een exit... zolang je geen Brian heetquote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Met een goed gemikte kick kan het nog wat worden?![]()
kick m kick mquote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Met een goed gemikte kick kan het nog wat worden?![]()
En in het subforum mag je geen topics meer openen over dingen die je in de COS had kunnen vragen of via PM had kunnen regelen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik DGK betekent een goed gemikte kick een exit... zolang je geen Brian heet
Duidelijke regel.. met andere woorden, het subforum kan gesloten worden en de COS wordt een topic in TV??quote:Op woensdag 7 november 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En in het subforum mag je geen topics meer openen over dingen die je in de COS had kunnen vragen of via PM had kunnen regelen.![]()
Ik stel voor dat we de COS een maandje naar 49 verhuizen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duidelijke regel.. met andere woorden, het subforum kan gesloten worden en de COS wordt een topic in TV??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |