quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, wtf, dat heb ik niet getiept hoor.
Klotebug.
Ja best wel..quote:
En jij? Afgepeigerd zeker.quote:
Wat ? Ik ben kapot... stuur nog es iemand naar Utrecht .. WHHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij? Afgepeigerd zeker.
Ze zijn trouwens al van de site afgehaald als zijnde geplaatst. Ik heb een screenshot van die pagina voor je bewaard.
En dan is Amsterdam - Utrecht nog te doen... het is ook gewoon de stress hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ? Ik ben kapot... stuur nog es iemand naar Utrecht .. WHHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAA![]()
![]()
Heb het gezien en ga ze nu weer met rust latenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij? Afgepeigerd zeker.
Ze zijn trouwens al van de site gehaald als zijnde geplaatst. Ik heb een screenshot van die pagina voor je bewaard.
Je wil niet weten wat ik voor stress had.. Ik haat auto rijden in me uppiequote:Op woensdag 7 november 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan is Amsterdam - Utrecht nog te doen... het is ook gewoon de stress hoor.
Ik wed dat je hier later trots op zult zijn en dat je het verhaal nog vaak zult vertellen. Wat mij betreft is het echt fantastisch wat je hebt gedaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik voor stress had.. Ik haat auto rijden in me uppie![]()
Je had toch die katten bij je.....quote:Op woensdag 7 november 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik voor stress had.. Ik haat auto rijden in me uppie![]()
Nope .. ze blijven in de kamer... Alles is hier .. Wereldje moet ff klein blijven. Plus ze ze zijn blij dat ik oprotquote:Op woensdag 7 november 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat je hier later trots op zult zijn en dat je het verhaal nog vaak zult vertellen. Wat mij betreft is het echt fantastisch wat je hebt gedaan.
Kunnen ze vannacht bij je bed komen? Stel je voor dat er stiekem overal rondom je wordt gesnuffeld en jij van niets weet![]()
Tom tom is al geregeldquote:Op woensdag 7 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je had toch die katten bij je.....![]()
Neuken ?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet meer waar het over gaat, maar straks kan je het hier doen:
[DGK SC #435] The Purpose Of This Exercise
Goed plan. Het is toch wel lachen he, dat jij feitelijk even niet in je eigen huis wordt getolereerdquote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nope .. ze blijven in de kamer... Alles is hier .. Wereldje moet ff klein blijven. Plus ze ze zijn blij dat ik oprot![]()
Dat is het met die kut katten.. Ik woon in hun huisquote:Op donderdag 8 november 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed plan. Het is toch wel lachen he, dat jij feitelijk even niet in je eigen huis wordt getolereerd![]()
Dealquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |