Wtf, wat raar.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
en iedereen rolt over elkaar heen om zijn of haar kennis te delen..![]()
Nou, want als je MILF kent, dan kun je daar vet mee pimpen.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
en iedereen rolt over elkaar heen om zijn of haar kennis te delen..![]()
Maak een nieuw account aan.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Kurt? Mag ik een andere username? Kan me hier niet meer vertonen?
hoe was het ook alweer?? ik heb zo'n klok-klepel ervaring nu...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
LOL; je kent het Anthony Zeus verhaal niet, hè.....![]()
"Natte Greet 40-45" is nog vrij.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Kurt? Mag ik een andere username? Kan me hier niet meer vertonen?
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Soury het volgende:
Geplaatst Bounty en Trees; een oosterse en europese korthaar
een witte kater en een cypers poesje
Volwassen
Kater
Geplaatst bij mij
vast wel; maar het was een tijdje geleden nogal hot op FOK..... Zelfs geen stijl schreef over het topic wat één der meest stormlopende topics was ooit.....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe was het ook alweer?? ik heb zo'n klok-klepel ervaring nu...
sttat zeker wel in de Fok! wiki toch?![]()
jij zoekt gewoon een wilf. Moeder of niet....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, want als je MILF kent, dan kun je daar vet mee pimpen.
Het is gewoon oprechte genegenheid.
Het was dan ook hilarischquote:Op woensdag 7 november 2007 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
vast wel; maar het was een tijdje geleden nogal hot op FOK..... Zelfs geen stijl schreef over het topic wat één der meest stormlopende topics was ooit.....
Een hel om het te vinden (toch maar es een tom tom) Ze liggen nu saampjes onder de bank. Heeft wel bijna een uur geduurd toen Trees eruit kroop maar ze hebben elkaar weer gevondenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tof!!!!!!!
En...en..en? Vertel!!!!
Worst I'd Like to Fuck?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij zoekt gewoon een wilf. Moeder of niet....![]()
http://www.whitelinefirm.nl/node/838quote:Op woensdag 7 november 2007 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
vast wel; maar het was een tijdje geleden nogal hot op FOK..... Zelfs geen stijl schreef over het topic wat één der meest stormlopende topics was ooit.....
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar das het account van zijn ex...
quote:
Daarom is de term MILF nogal verbonden met FOK! imho....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.whitelinefirm.nl/node/838
Wie is ook alweer de oudste van de 2?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Een hel om het te vinden (toch maar es een tom tom) Ze liggen nu saampjes onder de bank. Heeft wel bijna een uur geduurd toen Trees eruit kroop maar ze hebben elkaar weer gevondenEn ik laat ze maar verder met rust.
Bounty is wel een vreselijke felle. Durfde het deurtje bijn niet open te doen![]()
Ik zei toch dat-ie nog VRIJ is, wazige Corry.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar das het account van zijn ex...
En jij? Betonnen Bertje?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zei toch dat-ie nog VRIJ is, wazige Corry.![]()
Die is trouwens ook nog vrij.![]()
Sorry, geen honger momenteel.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daarom is de term MILF nogal verbonden met FOK! imho....![]()
Bounty is 10 jaar (kater) en best wel groot. De lift was in onderhoud dus heb ik ze een voor een naar boven getild (Was bekaf )quote:Op woensdag 7 november 2007 17:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie is ook alweer de oudste van de 2?
Ik vind je zo'n kanjer! Kan wel janken![]()
Ik heb ooit een kat van een vriendin genomen, heeft jaren geduurd voordat ze zich veilig voelde.
Andere komt uit asiel, was een jong zwervertje en is vanaf de 1e minuut niet bij me weg te slaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |