Andere vraag dan, wat is MILF?quote:
Je houd niet van katten?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, dat katten gedoe.
Mother I'd Like to Fuck.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Andere vraag dan, wat is MILF?
Ik zag het meerdere malen in ONZ en soms ook hier en het staat niet in het FOK woordenboek.
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mother I'd Like to Fuck.
Moeder die ik wil neuken.
Duidelijk?
Mom I'd Like to Fuck.quote:
Omdat ik vind dat er hier te veel katten mensen zitten...quote:
Waarom?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:14 schreef Lobasca het volgende:
Maar wel raar dat het niet in het FOK woordenboek staat.
Is dat ook geilquote:Op woensdag 7 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom?
ABN AMRO staat er toch ook niet in?
Of is dat óók raar?
Doe niet zo kattig.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat er hier te veel katten mensen zitten...
Tijd voor een honden invasie![]()
Sinds Anthony Zeus, zou het eigenlijk wel in het FOK! woordenboek moeten staanquote:Op woensdag 7 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom?
Of is dat óók raar?
Elk woord wat op FOK ontstaan is hoort er in te staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom?
Of is dat óók raar?
Milf is toch niet een typisch Fok! woord??quote:Op woensdag 7 november 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Elk woord wat op FOK ontstaan is hoort er in te staan.
MILF dus niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Milf is ontstaan 356 jaar voor Christus.....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Prima, maar MILF is "algemeen", en geen FOK!-woord.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
o, zou best kunnen..ik ben tenslotte blond...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Milf is toch niet een typisch Fok! woord??
Of je moet je mature filter aan hebben staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima, maar MILF is "algemeen", en geen FOK!-woord.
Typ het maar eens in in Google. Ik schat een paar miljoen hits.
LOL; je kent het Anthony Zeus verhaal niet, hè.....quote:Op woensdag 7 november 2007 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima, maar MILF is "algemeen", en geen FOK!-woord.
Typ het maar eens in in Google. Ik schat een paar miljoen hits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |