nog gefeliciteerd met de overwinning op Damzkieeequote:
ik weet niks van een nieuwe OPquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met de overwinning op Damzkieee![]()
Ohw shitquote:Op zondag 4 november 2007 21:44 schreef Loontjah het volgende:
Trig waar was je ?
Mogguhquote:Op maandag 5 november 2007 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
Dat jullie in het weekend een stage sc topic volbaggeren, ik blijf het knap vinden
Goeiemorguh
Beetje intregeren met de locals en een beetje conditie trainenquote:
Feestquote:Op maandag 5 november 2007 09:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje intregeren met de locals en een beetje conditie trainen
Krijg je er voor betaald ofzo?quote:Op maandag 5 november 2007 09:44 schreef PieterBas het volgende:
Hoi Dean
Ik heb zo zin in vanmiddag![]()
Ik ga meetrainen met de plaatselijke atletiekvereniging..
quote:Op maandag 5 november 2007 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste keer dat ik zoiets actiefs ondernam, had ik er een gescheurde nier aan over gehouden.
Dus tja, ik doe alleen nog maar veilige dingen om mijn conditie op peil te houden.
ben ik de enige die hier aparte conclusies uit trektquote:Op maandag 5 november 2007 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is nog wel te doen, maar ik ga dan ook niet verder dan rennen, fietsen en euhm... tja... dat is het eigenlijk, tenzij je sex meetelt.
Hoezo? rennen en fietsen is toch redelijk veilig? Vroeger ging ik regelmatig kickboksen, muay thai en karate trainingen meelopen. Stuk linker...quote:Op maandag 5 november 2007 10:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
ben ik de enige die hier aparte conclusies uit trekt![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste keer dat ik zoiets actiefs ondernam, had ik er een gescheurde nier aan over gehouden.
Dus tja, ik doe alleen nog maar veilige dingen om mijn conditie op peil te houden.
quote:Op maandag 5 november 2007 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is nog wel te doen, maar ik ga dan ook niet verder dan rennen, fietsen en euhm... tja... dat is het eigenlijk, tenzij je sex meetelt.
ik heb gewoon een zieke geest denk ikquote:Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Die eerste quote, heb ik het over levensgevaarlijke activiteiten als atletiek, die ik dus niet meer ondernam. Die tweede quote heb ik het over de enige lichamelijke activiteiten die ik nog onderneem, rennen en fietsen zijn, en seks als dat als lichamelijke activiteit wordt gezien.
Maar ik snap wat je bedoelt, in combinatie zijn het rare uitspraken
quote:Op maandag 5 november 2007 11:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb gewoon een zieke geest denk ik
Loontjahh... Jij woonde toch in de kokmeeuw?quote:Op maandag 5 november 2007 10:27 schreef Loontjah het volgende:
Ik vind me eigen zielig.
Ik ben vergeten van het weekend brood te gaan halen.
En nu heb ik brood bij van een week oud, en 3 cupjes jam
Ik heb voor straf mezelf niet getrakteerd op een vers brood van AH to go.
quote:Op maandag 5 november 2007 11:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb gewoon een zieke geest denk ik
enthousiastquote:
nou zegquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 5 november 2007 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Dean!![]()
Brakheid alom hier. Heb vannacht geen oog dicht gedaan.
Cherum.. achgossie.. apoediewoediewooooquote:Op maandag 5 november 2007 11:46 schreef ChatGirl het volgende:
Omdat ik nog steeds nog niet 100% fit ben. En ik de halve nacht heb lopen hoesten en kuchen.
Zou het in de lucht zitten, eerst donderdag al die vogeltjesquote:Op maandag 5 november 2007 11:55 schreef Loontjah het volgende:
Chatgirl, minder hoor!
Ik ben ook niet fit eigenlijk.
Ik vind dat ze in het weekend 48 uur per dag moeten laten duren.
Trig, dat is een paar huizen verder.
Hij vraagt op welk nummer jij dan woont?quote:Op maandag 5 november 2007 11:55 schreef Loontjah het volgende:
Chatgirl, minder hoor!
Ik ben ook niet fit eigenlijk.
Ik vind dat ze in het weekend 48 uur per dag moeten laten duren.
Trig, dat is een paar huizen verder.
42quote:
Aii..quote:Op maandag 5 november 2007 12:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook weinig geslapen. Om 12 uur vond de kat van de ene buren het leuk de hond [in de kennel] op te ruien. Dat duurde tot half 3 [!], blaffen, miauwen, tieren, herrie...
En dat terwijl ik er om 5 uur uit moet...
Hoop toch echt dat binnenkort de schilder weer glazen in mijn kozijnen zet, wat dat plastic is niet bevorderend voor je nachtrust
Joah, weinig slaap héquote:
Ja, en dat gaat al drie weken zoquote:
Ga een raam kopen ofzoquote:Op maandag 5 november 2007 12:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, en dat gaat al drie weken zo![]()
Wij waren net ook aan het kleppen.. incl begeleiderquote:Op maandag 5 november 2007 12:21 schreef ChatGirl het volgende:
Het is hier wel gezellig. Begeleider is weg en we zijn al weer ff aan t kleppen
Wij hebben het over de begeleiderquote:Op maandag 5 november 2007 12:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wij waren net ook aan het kleppen.. incl begeleider
WTF? Het topje van je rechterwijsvingerquote:Op maandag 5 november 2007 12:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wij hebben het over de begeleider
En ik kan niet fatsoenlijk typen omdat het topje van mn rechterwijsvinger er af is.
Heb ik niet gezienquote:Op maandag 5 november 2007 12:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, iets met stanleymes en tie-raps op mn werk. Het valt op zich wel mee, het is ongeveer net zo erg als die man die vandeweek bij SBS eerste hulp programma was met zn plankje op zn vinger![]()
Ik ken etquote:Op maandag 5 november 2007 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
Het is alleen zo verrotte irritant typen.
Toch denken ze dat hoorquote:Op maandag 5 november 2007 13:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb me vanmorgen ziek gemeld, hele nacht misselijk geweest en kotsen enzo. Als dat nou eens gebeurd na een weekend flink zuipen dan heb ik er respect voor, maar heb amper drank gehad
Niet alleen de stagiairs krijgen dat naar hun kop geslingerdquote:Op maandag 5 november 2007 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, inderdaad, als hier een stagiair ziek is krijg je meteen, 'had je maar niet zoveel zuipen!' naar je hoofd geslingerd...
quote:Op maandag 5 november 2007 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
Nou weten jullie nog dat ik vrijdag vertelde dat ik er de P in had omdat mijn mede stagiaires wél cash kregen? (vast niet)
very nicequote:Maar dankzij de skillz van een van de afdelingshoofden is het geregeld dat ik ook een vergoeding krijg, met terugwerkende kracht vanaf september![]()
Mooi..quote:Op maandag 5 november 2007 14:20 schreef Loontjah het volgende:
Sow net gesprek gehad.
Directeur was 100% tevreden over mij, en de site die ik gemaakt heb zag er "gelikt" uit.
Alleen ik moest wat doen aan mijn communicatie kwaliteiten, maar dat weet ik zelf wel heel erg goed.
Pfff weer een opluchting!
Kan me niet voorstellen dat ze meer zijn gaan verdienen...quote:Op maandag 5 november 2007 15:42 schreef Loontjah het volgende:
Waarom opineens?
Zijn je ouders meer gaan verdienen ofzo?
Ik kan maar net rondkomen met mijn uitwonende beurs
Hoe kan je in godsnaam rondkomen met uitwonende beurs.quote:Op maandag 5 november 2007 15:49 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb nog wel een zolderkamer vrij
Dan krijg je uitwonende beurs
Nice.. Hoeveel per maand ?quote:Op maandag 5 november 2007 15:49 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb nog wel een zolderkamer vrij
Dan krijg je uitwonende beurs
Ik kan bijna niet rondkomen. Mijn appartement is 234 excl nuts.quote:Op maandag 5 november 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam rondkomen met uitwonende beurs.
Heb je kamer van 10 euro ofzo?
Hmm.quote:Op maandag 5 november 2007 16:06 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet rondkomen. Mijn appartement is 234 excl nuts.
Ik werk veel bij, kom zo op de 60 uur werken per week.
Ben ik gelukkig? Nee niet echt, zit vol met stress, vandaag brood gegeten van een week oud. Maar het is om te overleven hoor. Ik wilde niks anders als op mijn eigen zitten.
Ik had eerst ook 60 uur per week.quote:Op maandag 5 november 2007 16:06 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet rondkomen. Mijn appartement is 234 excl nuts.
Ik werk veel bij, kom zo op de 60 uur werken per week.
Ben ik gelukkig? Nee niet echt, zit vol met stress, vandaag brood gegeten van een week oud. Maar het is om te overleven hoor. Ik wilde niks anders als op mijn eigen zitten.
Ik ben ook niet zo enorm materialistisch hoor, ik heb ook gewoon een oud tvtje op m'n kamer staan.quote:Op maandag 5 november 2007 16:23 schreef Loontjah het volgende:
Omdat ik in principe wel gelukkg ben met de situatie.
Ik hoef geen breedbeeld tv, met dolby surround.
Ik ben gewoon tevreden met wat ik heb.
En die stress komt veelal omdat ik bijna geen tijd meer overheb voor mijzelf (+ de was)
vanwege die stage waarbij je van 07:30 - 18:00 van huis bent.
Kom je thuis, kan je gaan koken. Uurtje verder kun je dan chillen en dan 3 uur later mag je weer naar bed.
Daarbij kan/mag ik mijn vrienden/familie in de steek laten.
Het is gewoon wennen, en ben gewoon een tijdbom aan het maken.
Over een tijdje ontploft hij wel een keer, en dan zien we dan wel
wat heb je uitgespookt?quote:
Geen oude vrienden die mij gaan begroetenquote:
Wel mijn oma!quote:Op maandag 5 november 2007 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hey Goover.
Lang niet gezien, man
Heb net mijn dubbele rijles weer overleefd. Vandaag straatje gekeerd. En ik heb op de stoep na niets geraakt.
Goedemorgen Allemaalquote:Op dinsdag 6 november 2007 07:27 schreef Deansensitized het volgende:
Goover![]()
![]()
Stienn![]()
![]()
Goeiemorgen![]()
Dagcijfers van maandag 5 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 205 eer-ik
013. 092 Houniet
021. 077 Etcetera
080. 044 Trigalti
165. 029 Deansensitized
Gewoon op je gemak leren dan, niet te druk makennquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb vandaag maar vrij genomen. Toch nog even wat leren voor mijn tentamen van vanavond. Het is toch wel tijd dat ik het tentamen een keer ga halen, al ben ik het met de manier van toetsing, en het moment, nog steeds niet eens.
Administratieve organisatie, ook wel Bestuurlijke informatievoorziening genoemd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is AO in godensnaam?
Whehe.. lamenielachenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Loontjah het volgende:
Damn, ik heb echt honger gekregen.
Ik werk volgens mij te hard
je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Loontjah het volgende:
3 maal nietsquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef Loontjah het volgende:
Trig waar woont jouw school: Helmond, Venray of Eindhoven?
Helmondquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef Loontjah het volgende:
Trig waar woont jouw school: Helmond, Venray of Eindhoven?
Ik heb ook honger, maar zoveel heb ík niet gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Loontjah het volgende:
Ja, het gaat vrij rap. Nu is het maar de vraag of er genoeg blijft hangen natuurlijk. Het is zo saai, de helft ben ik volgens mij over 15 minuten weer kwijt.quote:
laptopsquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:30 schreef diertjuh het volgende:
Dat vindt ik een goed idee. Maar kon het maar zo makkelijk. Misschien ben ik dan wel vrij.
Ga naar de "laptopwaarvanhetbeeldschermkutdoetspeciaalzaak"...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:30 schreef diertjuh het volgende:
Dat vindt ik een goed idee. Maar kon het maar zo makkelijk. Misschien ben ik dan wel vrij.
Dacht ik eerst ook, maar na een tijdje werkt het toch wel erg lekker hoor. Heb nu soms een hekel aan die grote hoge gewone toetsplankenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:32 schreef HansU het volgende:
[..]
laptops![]()
krijg al RSI als ik er aan denk. Irritant vlakke toetsenborden![]()
Ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht. Ik kan daar ook niet mee overweg. Hetzelfde met mousepads met zo'n polsverhoging. Daar krijg ik juist pijn van.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:32 schreef HansU het volgende:
[..]
laptops![]()
krijg al RSI als ik er aan denk. Irritant vlakke toetsenborden![]()
ook dat ja, al denk ik dat het gewoon een kwestie van gewenning is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht. Ik kan daar ook niet mee overweg. Hetzelfde met mousepads met zo'n polsverhoging. Daar krijg ik juist pijn van.
Met laptops net zo hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:42 schreef HansU het volgende:
[..]
ook dat ja, al denk ik dat het gewoon een kwestie van gewenning is.
Dat vond ik ook altijd vervelend, net als die dingen om het toetsenbord op te zetten. Maar op mijn stage zit ik wel eens op werkplekken met die dingen, en lui als ik ben laat ik ze gewoon liggen, en eigenlijk ben ik er achter gekomen dat het best fijn is. Dat beetje extra ondersteuning is best prettig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht. Ik kan daar ook niet mee overweg. Hetzelfde met mousepads met zo'n polsverhoging. Daar krijg ik juist pijn van.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijd vervelend, net als die dingen om het toetsenbord op te zetten. Maar op mijn stage zit ik wel eens op werkplekken met die dingen, en lui als ik ben laat ik ze gewoon liggen, en eigenlijk ben ik er achter gekomen dat het best fijn is. Dat beetje extra ondersteuning is best prettig.
Mijn laptop gebruiken wordt niks. Ik heb geen numpad, en ga maar eens in Excel werken zonder numpad, dat is kut. Moet echt een keer zo'n ding kopen.
Nieuwe OP??quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:50 schreef Houniet het volgende:
Acer zuigt!!!!!!!!!!!![]()
!
laat het eer-ik maar niet lezen [ afbeelding ]![]()
![]()
Nis mis mee anders hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:50 schreef Houniet het volgende:
Acer zuigt!!!!!!!!!!!![]()
!
laat het eer-ik maar niet lezen [ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, maar dan lekker simpel, en Mac-compatible.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't valt allemaal nog wel mee met die sony's toch..
Ik had eerst een acer en dat was huilen met de pet op.
Wat?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nis mis mee anders hoor
Wat zou er aan zuigen dan??
Eer-ik, vertel!
Ah, precies dat stuk vuilnis heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, die dingen zijn echt niet relax.
Scheelt misschien ook nog dat ik wat een ergonomische vorm in mijn laptopkeyboard heb...
Acer Travelmate 2310
[ afbeelding ]
Het is allemaal Houniet's schuldquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Eer-ik doet het.. spamkonijn dat et is!
O M F G Lijkt exactquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Heb er nogsteeds geen last mee gehad Erik
Fijn dingetje!![]()
Ik als Weemee![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog een old-school iBook G4, 12" scherm.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
Heb nu dit:
[ afbeelding ]
Binnenkort nog maar eens een iMac erbij halen denk
Welkom terugquote:
Dan ben je een der gelukkigen denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Heb er nogsteeds geen last mee gehad Erik
Fijn dingetje!![]()
Ik als Weemee![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het prima geregeld.
Mijn scherm ging net voor de garantie zou verlopen kapot, dus dat was nog gratis gefixed.
Maar een maand of 4 daarna ging 't scherm weer kapot, wilden ze niks meer aan doen, tenzij ik zou betalen.
Vlak daarna crashde de HD en direct daarna ging het moederbord naar de klote.
Nou gebruik ik m'n laptop wel goed veel, maar ga er verder wel zunig mee om, kan me niet voorstellen dat die zaken daardoor gekomen zijn.
Desondanks wel zonde van de 700 die ik erin gestoken heb.
Zoek eens op wat er allemaal voor problemen met de Macbook zijn geweest.quote:
Hmmm, zit wat in, met het scherm... moest de eigenaar voor me hem ook [nog binnen de garantie] om opsturen...quote:
quote:
't is goei weer in Eindhoven jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:38 schreef Loontjah het volgende:
De zon schijnt lekker hier man...
Ik begin wel..
Ik heb het puur over mijn eigen ervaringen he.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zoek eens op wat er allemaal voor problemen met de Macbook zijn geweest.
Ik zou wel een 3210 willen hebbenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nokia 3310 natuurlijk, onverwoestbaar.
Dat gaat wel erg ver hoor, die vond ik ook niet bepaald mooiquote:
Dat was ook mijn eerste, was toen in 2002!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:
en m'n allereerste telefoon:
[ afbeelding ]
Ja klopt, ben beetje druk enzo, en wordt op school "getracked" dus op fok forum gaan is beetje nutteloosquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Welkom terug
Tijd niet gezien man'sup?
Mwah ff wat minder. Kom er net achter dat ik nog meer telefoons heb gehad dan vriendinnenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:36 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja klopt, ben beetje druk enzo, en wordt op school "getracked" dus op fok forum gaan is beetje nutteloos
En jij?
Ik sloop altijd m'n telefoons als ik een nieuwe haalquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ging van een Sagem naar Siemens C35, Siemens A55, Siemens M55, Samsung D600 ofzo, Motorola V3 en heb nu een Samsung D900i.
De Siemens M55 en Motorola V3 heb ik nog, en ook de Samsung D600 zwerft nog ergens rond. De A55 is eens gewassen en weg gegooid. De Siemens en Sagem heb ik weg gepleurd nadat de accu niet meer wilde.
Maar die Siemens doet het nog geweldig. Die accu blijft gewoon minimaal een week werken. Dus die gaat als reserve mee naar festivals.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik sloop altijd m'n telefoons als ik een nieuwe haal
Ik zou die 3210 wel weer willen hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar die Siemens doet het nog geweldig. Die accu blijft gewoon minimaal een week werken. Dus die gaat als reserve mee naar festivals.
heb m'n oude 3410 aan me moeder geschonken, wil hem terug!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou die 3210 wel weer willen hebben.
Heldentelefoon was dat.
Die C25 vind ik ook echt een fijne telefoon
wil alleen er een wekker functie op. Die had deze foon niet. Dus ga maar een iets nieuwer modelletje halen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:50 schreef HansU het volgende:
[..]
heb m'n oude 3410 aan me moeder geschonken, wil hem terug!!
Heh?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:50 schreef HansU het volgende:
[..]
heb m'n oude 3410 aan me moeder geschonken, wil hem terug!!
1112quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:51 schreef HansU het volgende:
[..]
wil alleen er een wekker functie op. Die had deze foon niet. Dus ga maar een iets nieuwer modelletje halen.
ik dacht van nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heh?
Een 3410 geen wekkerfunctie?
M'n 3210 had dat wel volgens mij...
Bellen, smsen en snakenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:54 schreef HansU het volgende:
[..]
ik dacht van niet
Ding kon eigenlijk geen reet, daarom was ie ook zo solide![]()
Ik zou wel eens willen weten wat die huidige service van 'The Phonehouse' nou is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:07 schreef HansU het volgende:
ga straks maar even een rondje belwinkel doen.. Sms, bellen en wekker is het enige wat ik nodig heb. Radio is ook wel handig maar niet vereist.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:10 schreef Trigalti het volgende:
ERIK the viking!!
Viel me eigenlijk nu pas ok..
Jij ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:10 schreef Trigalti het volgende:
ERIK the viking!!
Viel me eigenlijk nu pas ok..
Niet overdrijvenhè~!quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:26 schreef Loontjah het volgende:
Tis al bijna avond mannen!
Omdat je mij niet WIL quoten..quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:35 schreef Loontjah het volgende:
Waarom quote ik mezelf?
Beter als 1000 enveloppen likken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:37 schreef diertjuh het volgende:
net eventjes 1000 enveloppen gestempeld![]()
![]()
Zucht..quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:37 schreef diertjuh het volgende:
net eventjes 1000 enveloppen gestempeld![]()
![]()
Oh toch wel... niet te geleuve..quote:
Waar werk jijquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oh toch wel... niet te geleuve..
Ontopic:
Ik ben naar huis... moet vanavond werken en anders ben ik te laat...
![]()
gebeurde al 2x, tweemalig dus.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk zomaar dat het niet eenmalig was.
Heidenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:42 schreef Loontjah het volgende:
Bier is niet zo belangrijk.
succes missquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:45 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiiiii
Ik ga lerenIk word met de dag zenuwachtiger voor mijn eerste Engelse tentamens!!
![]()
Mja, dat is donderdag pas...nu nog goed leren!!!
Nah, beetje massa kweken kan niet zo heel veel kwaad. Laat ik het zo zeggen.. een paar kilootjes erbij, zou ik echt niet heel erg vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:42 schreef ChatGirl het volgende:
Dat heeft veel nut gehad dan PB, dat fitnessen.
Dat was ik dus vergetenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
Innovatief? Wat dacht je van een... euhm.... fietsframe met ingebouwde lampen, die er niet af te slopen zijn en altijd werken zonder dat ze een dynamo in de convetionele zin van het woord nodig hebben. Dus zeg maar, soort van schijfremmen, maar dan om spanning op te wekken.,...?
Geen idee...
idem hiero, straks naar huis!quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nah, beetje massa kweken kan niet zo heel veel kwaad. Laat ik het zo zeggen.. een paar kilootjes erbij, zou ik echt niet heel erg vinden.
Hmm Knuffelvetquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nah, beetje massa kweken kan niet zo heel veel kwaad. Laat ik het zo zeggen.. een paar kilootjes erbij, zou ik echt niet heel erg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |