Die ervaring heb ik helaas ook.quote:Op maandag 5 november 2007 14:08 schreef hardcorebass het volgende:
17 inch is wel groot voor op school etc.. heb nu 15,4 inch en ga binnekort over op 12 inch.. heb nu een acer... en alleen maar problemen mee gehad
ze hebben zelfs gedurft om er een oude kapotte harde schijf in te zetten toen mijn schijf kapot was gegaan...![]()
Acer![]()
Ik snap ook die weerstand tegen Acer niet zo goed.quote:Op maandag 5 november 2007 14:12 schreef buitenbeentje het volgende:
Ach, op zich is Acer geen slecht merk, het wordt veel verkocht. En waar iets waar veel van verkocht wordt komen uiteraard meer klachten dan iets wat mondjesmaat verkocht wordt.
Ja mijn acer doet het ook geweldig weer, maar vond het wel heel erg kut dat ze er weer een kapotte harde schijf in hadden geduwt, en dan krijg ik als compensatie een paketje van 70 euro voor 3 jaar extra garantiequote:Op maandag 5 november 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik helaas ook.
Heb mijn acer anderhalf jaar gehad, toen volledig afgeschreven.
Ding doet niks meer.
Nu macbook 13.3"
Bevalt vooralsnog prima.
grappig... ik ken juist heel veel mensen die heel veel problemen hebben met Acer, waaronder ik zelf. Ik was in het begin ook erg pro-Acer maar ben daar toch vanaf gestapt nadat ik heb gezien wat voor kwaliteit het is ... Ik heb zelf een geval van iemand die haar acer alleen maar op een bureau had staan en af en toe ermee op haar eigen terras mee werkt (5 stappen lopen) en waar na een paar maanden de schroefjes van rond rammelden. Dat vind ik echt niet kunnen! maar zo ken ik nog 10 mensen die alleen maar slechte ervaringen hebben met Acer's. En uiteraard zal een verkoper dat tegenspreken als je er naar vraagt... het is ook niet voor niets een "verkoper"quote:Op maandag 5 november 2007 14:16 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik snap ook die weerstand tegen Acer niet zo goed.![]()
Maar misschien moet je net "pech" of " geluk" hebben?
Ik ben nu met mijn 2e Acer bezig, de 1e anderhalf jaar gebruikt zonder problemen, jaar geleden verkocht en werkt nog als een trein.
Nu deze dus, pas een week of 6 maar tot nu toe bevalt ie prima.
En ken zo wel meer mensen met een Acer zonder enig probleem.
Dan is het prima geregeld.quote:Op maandag 5 november 2007 14:20 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Ja mijn acer doet het ook geweldig weer, maar vond het wel heel erg kut dat ze er weer een kapotte harde schijf in hadden geduwt, en dan krijg ik als compensatie een paketje van 70 euro voor 3 jaar extra garantie
achja, hij doet het goed... dus heb nu niets meer te klagen eigenlijk.
1600 MHz is niet echt veel toch.quote:Op maandag 5 november 2007 14:40 schreef Snad het volgende:
Is deze niks voor je? Vind ik er persoonlijk wel leuk uit zien...
een beetje videokaart is wel een must hoor... een intel 3100 is bagger...quote:Op maandag 5 november 2007 14:40 schreef Snad het volgende:
Is deze niks voor je? Vind ik er persoonlijk wel leuk uit zien...
nou iig een T5500 of hoger,quote:Op maandag 5 november 2007 14:47 schreef Snad het volgende:
Ik heb geen idee wat je eisen zijn, dus ik ging even voor een simpele studenten laptop
ohjah vergeten te melden:quote:Op maandag 5 november 2007 15:01 schreef Kanjer het volgende:
Ik heb in September deze gekocht:
Specs: http://www.beslist.nl/com(...)Mi_(_LXAKG0X049.html
[ afbeelding ]
800 euro, inclusief HP all in one printer, inclusief Sitecom wireless router.
quote:Op maandag 5 november 2007 15:02 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ohjah vergeten te melden:
Geen AMD
klopt lagere prijs alleen de gemiddelde temperatuur van de cpu ligt veel hoger, waardoor meer en betere gekoeld moet worden, waardoor je batterij sneller leeg is.quote:Op maandag 5 november 2007 15:43 schreef michiel5 het volgende:
15,4"is ruim voldoende, je zit veel dichter bij dan bij een desktop, ik wel tenminste.
En waarom geen AMD? Zelfde prestatie voor een lagere prijs.....
+ herriequote:Op maandag 5 november 2007 16:01 schreef PhoeniXus het volgende:
[..]
klopt lagere prijs alleen de gemiddelde temperatuur van de cpu ligt veel hoger, waardoor meer en betere gekoeld moet worden, waardoor je batterij sneller leeg is.
quote:
klopt, maar ik doe een hbo opleiding waar een laptop verplicht is. Het merendeel had een acer en van dat merendeel is 80% kapot gegaan. Zelfs zo erg dat er een in de fik vloog tijdens de lesquote:Op maandag 5 november 2007 14:12 schreef buitenbeentje het volgende:
Ach, op zich is Acer geen slecht merk, het wordt veel verkocht. En waar iets waar veel van verkocht wordt komen uiteraard meer klachten dan iets wat mondjesmaat verkocht wordt.
Die van mij produceerde 180 dB herriequote:Op maandag 5 november 2007 16:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hhmmm,
Ben geen grote computer expert, maar vind mijn acer (zie boven) aardig geruisloos, je hoort niets eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |