Kan me niet voorstellen dat ze meer zijn gaan verdienen...quote:Op maandag 5 november 2007 15:42 schreef Loontjah het volgende:
Waarom opineens?
Zijn je ouders meer gaan verdienen ofzo?
Ik kan maar net rondkomen met mijn uitwonende beurs
Hoe kan je in godsnaam rondkomen met uitwonende beurs.quote:Op maandag 5 november 2007 15:49 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb nog wel een zolderkamer vrij
Dan krijg je uitwonende beurs
Nice.. Hoeveel per maand ?quote:Op maandag 5 november 2007 15:49 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb nog wel een zolderkamer vrij
Dan krijg je uitwonende beurs
Ik kan bijna niet rondkomen. Mijn appartement is 234 excl nuts.quote:Op maandag 5 november 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam rondkomen met uitwonende beurs.
Heb je kamer van 10 euro ofzo?
Hmm.quote:Op maandag 5 november 2007 16:06 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet rondkomen. Mijn appartement is 234 excl nuts.
Ik werk veel bij, kom zo op de 60 uur werken per week.
Ben ik gelukkig? Nee niet echt, zit vol met stress, vandaag brood gegeten van een week oud. Maar het is om te overleven hoor. Ik wilde niks anders als op mijn eigen zitten.
Ik had eerst ook 60 uur per week.quote:Op maandag 5 november 2007 16:06 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet rondkomen. Mijn appartement is 234 excl nuts.
Ik werk veel bij, kom zo op de 60 uur werken per week.
Ben ik gelukkig? Nee niet echt, zit vol met stress, vandaag brood gegeten van een week oud. Maar het is om te overleven hoor. Ik wilde niks anders als op mijn eigen zitten.
Ik ben ook niet zo enorm materialistisch hoor, ik heb ook gewoon een oud tvtje op m'n kamer staan.quote:Op maandag 5 november 2007 16:23 schreef Loontjah het volgende:
Omdat ik in principe wel gelukkg ben met de situatie.
Ik hoef geen breedbeeld tv, met dolby surround.
Ik ben gewoon tevreden met wat ik heb.
En die stress komt veelal omdat ik bijna geen tijd meer overheb voor mijzelf (+ de was)
vanwege die stage waarbij je van 07:30 - 18:00 van huis bent.
Kom je thuis, kan je gaan koken. Uurtje verder kun je dan chillen en dan 3 uur later mag je weer naar bed.
Daarbij kan/mag ik mijn vrienden/familie in de steek laten.
Het is gewoon wennen, en ben gewoon een tijdbom aan het maken.
Over een tijdje ontploft hij wel een keer, en dan zien we dan wel
wat heb je uitgespookt?quote:
Geen oude vrienden die mij gaan begroetenquote:
Wel mijn oma!quote:Op maandag 5 november 2007 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hey Goover.
Lang niet gezien, man
Heb net mijn dubbele rijles weer overleefd. Vandaag straatje gekeerd. En ik heb op de stoep na niets geraakt.
Goedemorgen Allemaalquote:Op dinsdag 6 november 2007 07:27 schreef Deansensitized het volgende:
Goover![]()
![]()
Stienn![]()
![]()
Goeiemorgen![]()
Dagcijfers van maandag 5 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 205 eer-ik
013. 092 Houniet
021. 077 Etcetera
080. 044 Trigalti
165. 029 Deansensitized
Gewoon op je gemak leren dan, niet te druk makennquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb vandaag maar vrij genomen. Toch nog even wat leren voor mijn tentamen van vanavond. Het is toch wel tijd dat ik het tentamen een keer ga halen, al ben ik het met de manier van toetsing, en het moment, nog steeds niet eens.
Administratieve organisatie, ook wel Bestuurlijke informatievoorziening genoemd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is AO in godensnaam?
Whehe.. lamenielachenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Loontjah het volgende:
Damn, ik heb echt honger gekregen.
Ik werk volgens mij te hard
je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Loontjah het volgende:
3 maal nietsquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef Loontjah het volgende:
Trig waar woont jouw school: Helmond, Venray of Eindhoven?
Helmondquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef Loontjah het volgende:
Trig waar woont jouw school: Helmond, Venray of Eindhoven?
Ik heb ook honger, maar zoveel heb ík niet gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Loontjah het volgende:
Ja, het gaat vrij rap. Nu is het maar de vraag of er genoeg blijft hangen natuurlijk. Het is zo saai, de helft ben ik volgens mij over 15 minuten weer kwijt.quote:
laptopsquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:30 schreef diertjuh het volgende:
Dat vindt ik een goed idee. Maar kon het maar zo makkelijk. Misschien ben ik dan wel vrij.
Ga naar de "laptopwaarvanhetbeeldschermkutdoetspeciaalzaak"...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:30 schreef diertjuh het volgende:
Dat vindt ik een goed idee. Maar kon het maar zo makkelijk. Misschien ben ik dan wel vrij.
Dacht ik eerst ook, maar na een tijdje werkt het toch wel erg lekker hoor. Heb nu soms een hekel aan die grote hoge gewone toetsplankenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:32 schreef HansU het volgende:
[..]
laptops![]()
krijg al RSI als ik er aan denk. Irritant vlakke toetsenborden![]()
Ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht. Ik kan daar ook niet mee overweg. Hetzelfde met mousepads met zo'n polsverhoging. Daar krijg ik juist pijn van.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:32 schreef HansU het volgende:
[..]
laptops![]()
krijg al RSI als ik er aan denk. Irritant vlakke toetsenborden![]()
ook dat ja, al denk ik dat het gewoon een kwestie van gewenning is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht. Ik kan daar ook niet mee overweg. Hetzelfde met mousepads met zo'n polsverhoging. Daar krijg ik juist pijn van.
Met laptops net zo hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:42 schreef HansU het volgende:
[..]
ook dat ja, al denk ik dat het gewoon een kwestie van gewenning is.
Dat vond ik ook altijd vervelend, net als die dingen om het toetsenbord op te zetten. Maar op mijn stage zit ik wel eens op werkplekken met die dingen, en lui als ik ben laat ik ze gewoon liggen, en eigenlijk ben ik er achter gekomen dat het best fijn is. Dat beetje extra ondersteuning is best prettig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht. Ik kan daar ook niet mee overweg. Hetzelfde met mousepads met zo'n polsverhoging. Daar krijg ik juist pijn van.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijd vervelend, net als die dingen om het toetsenbord op te zetten. Maar op mijn stage zit ik wel eens op werkplekken met die dingen, en lui als ik ben laat ik ze gewoon liggen, en eigenlijk ben ik er achter gekomen dat het best fijn is. Dat beetje extra ondersteuning is best prettig.
Mijn laptop gebruiken wordt niks. Ik heb geen numpad, en ga maar eens in Excel werken zonder numpad, dat is kut. Moet echt een keer zo'n ding kopen.
Nieuwe OP??quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:50 schreef Houniet het volgende:
Acer zuigt!!!!!!!!!!!![]()
!
laat het eer-ik maar niet lezen [ afbeelding ]![]()
![]()
Nis mis mee anders hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:50 schreef Houniet het volgende:
Acer zuigt!!!!!!!!!!!![]()
!
laat het eer-ik maar niet lezen [ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, maar dan lekker simpel, en Mac-compatible.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |