quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't valt allemaal nog wel mee met die sony's toch..
Ik had eerst een acer en dat was huilen met de pet op.
Wat?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nis mis mee anders hoor
Wat zou er aan zuigen dan??
Eer-ik, vertel!
Ah, precies dat stuk vuilnis heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, die dingen zijn echt niet relax.
Scheelt misschien ook nog dat ik wat een ergonomische vorm in mijn laptopkeyboard heb...
Acer Travelmate 2310
[ afbeelding ]
Het is allemaal Houniet's schuldquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Eer-ik doet het.. spamkonijn dat et is!
O M F G Lijkt exactquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Heb er nogsteeds geen last mee gehad Erik
Fijn dingetje!![]()
Ik als Weemee![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog een old-school iBook G4, 12" scherm.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
Heb nu dit:
[ afbeelding ]
Binnenkort nog maar eens een iMac erbij halen denk
Welkom terugquote:
Dan ben je een der gelukkigen denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Heb er nogsteeds geen last mee gehad Erik
Fijn dingetje!![]()
Ik als Weemee![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het prima geregeld.
Mijn scherm ging net voor de garantie zou verlopen kapot, dus dat was nog gratis gefixed.
Maar een maand of 4 daarna ging 't scherm weer kapot, wilden ze niks meer aan doen, tenzij ik zou betalen.
Vlak daarna crashde de HD en direct daarna ging het moederbord naar de klote.
Nou gebruik ik m'n laptop wel goed veel, maar ga er verder wel zunig mee om, kan me niet voorstellen dat die zaken daardoor gekomen zijn.
Desondanks wel zonde van de 700 die ik erin gestoken heb.
Zoek eens op wat er allemaal voor problemen met de Macbook zijn geweest.quote:
Hmmm, zit wat in, met het scherm... moest de eigenaar voor me hem ook [nog binnen de garantie] om opsturen...quote:
quote:
't is goei weer in Eindhoven jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:38 schreef Loontjah het volgende:
De zon schijnt lekker hier man...
Ik begin wel..
Ik heb het puur over mijn eigen ervaringen he.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zoek eens op wat er allemaal voor problemen met de Macbook zijn geweest.
Ik zou wel een 3210 willen hebbenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nokia 3310 natuurlijk, onverwoestbaar.
Dat gaat wel erg ver hoor, die vond ik ook niet bepaald mooiquote:
Dat was ook mijn eerste, was toen in 2002!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:
en m'n allereerste telefoon:
[ afbeelding ]
Ja klopt, ben beetje druk enzo, en wordt op school "getracked" dus op fok forum gaan is beetje nutteloosquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Welkom terug
Tijd niet gezien man'sup?
Mwah ff wat minder. Kom er net achter dat ik nog meer telefoons heb gehad dan vriendinnenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:36 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja klopt, ben beetje druk enzo, en wordt op school "getracked" dus op fok forum gaan is beetje nutteloos
En jij?
Ik sloop altijd m'n telefoons als ik een nieuwe haalquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ging van een Sagem naar Siemens C35, Siemens A55, Siemens M55, Samsung D600 ofzo, Motorola V3 en heb nu een Samsung D900i.
De Siemens M55 en Motorola V3 heb ik nog, en ook de Samsung D600 zwerft nog ergens rond. De A55 is eens gewassen en weg gegooid. De Siemens en Sagem heb ik weg gepleurd nadat de accu niet meer wilde.
Maar die Siemens doet het nog geweldig. Die accu blijft gewoon minimaal een week werken. Dus die gaat als reserve mee naar festivals.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik sloop altijd m'n telefoons als ik een nieuwe haal
Ik zou die 3210 wel weer willen hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar die Siemens doet het nog geweldig. Die accu blijft gewoon minimaal een week werken. Dus die gaat als reserve mee naar festivals.
heb m'n oude 3410 aan me moeder geschonken, wil hem terug!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou die 3210 wel weer willen hebben.
Heldentelefoon was dat.
Die C25 vind ik ook echt een fijne telefoon
wil alleen er een wekker functie op. Die had deze foon niet. Dus ga maar een iets nieuwer modelletje halen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:50 schreef HansU het volgende:
[..]
heb m'n oude 3410 aan me moeder geschonken, wil hem terug!!
Heh?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:50 schreef HansU het volgende:
[..]
heb m'n oude 3410 aan me moeder geschonken, wil hem terug!!
1112quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:51 schreef HansU het volgende:
[..]
wil alleen er een wekker functie op. Die had deze foon niet. Dus ga maar een iets nieuwer modelletje halen.
ik dacht van nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heh?
Een 3410 geen wekkerfunctie?
M'n 3210 had dat wel volgens mij...
Bellen, smsen en snakenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:54 schreef HansU het volgende:
[..]
ik dacht van niet
Ding kon eigenlijk geen reet, daarom was ie ook zo solide![]()
Ik zou wel eens willen weten wat die huidige service van 'The Phonehouse' nou is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:07 schreef HansU het volgende:
ga straks maar even een rondje belwinkel doen.. Sms, bellen en wekker is het enige wat ik nodig heb. Radio is ook wel handig maar niet vereist.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:10 schreef Trigalti het volgende:
ERIK the viking!!
Viel me eigenlijk nu pas ok..
Jij ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:10 schreef Trigalti het volgende:
ERIK the viking!!
Viel me eigenlijk nu pas ok..
Niet overdrijvenhè~!quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:26 schreef Loontjah het volgende:
Tis al bijna avond mannen!
Omdat je mij niet WIL quoten..quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:35 schreef Loontjah het volgende:
Waarom quote ik mezelf?
Beter als 1000 enveloppen likken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:37 schreef diertjuh het volgende:
net eventjes 1000 enveloppen gestempeld![]()
![]()
Zucht..quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:37 schreef diertjuh het volgende:
net eventjes 1000 enveloppen gestempeld![]()
![]()
Oh toch wel... niet te geleuve..quote:
Waar werk jijquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oh toch wel... niet te geleuve..
Ontopic:
Ik ben naar huis... moet vanavond werken en anders ben ik te laat...
![]()
gebeurde al 2x, tweemalig dus.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk zomaar dat het niet eenmalig was.
Heidenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:42 schreef Loontjah het volgende:
Bier is niet zo belangrijk.
succes missquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:45 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiiiii
Ik ga lerenIk word met de dag zenuwachtiger voor mijn eerste Engelse tentamens!!
![]()
Mja, dat is donderdag pas...nu nog goed leren!!!
Nah, beetje massa kweken kan niet zo heel veel kwaad. Laat ik het zo zeggen.. een paar kilootjes erbij, zou ik echt niet heel erg vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:42 schreef ChatGirl het volgende:
Dat heeft veel nut gehad dan PB, dat fitnessen.
Dat was ik dus vergetenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
Innovatief? Wat dacht je van een... euhm.... fietsframe met ingebouwde lampen, die er niet af te slopen zijn en altijd werken zonder dat ze een dynamo in de convetionele zin van het woord nodig hebben. Dus zeg maar, soort van schijfremmen, maar dan om spanning op te wekken.,...?
Geen idee...
idem hiero, straks naar huis!quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nah, beetje massa kweken kan niet zo heel veel kwaad. Laat ik het zo zeggen.. een paar kilootjes erbij, zou ik echt niet heel erg vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |